Dutch Vitals

Dutch Vitals

Dutch Vitals is hét online adres voor CBD olie en CBD producten van de allerbeste kwaliteit. Ontdek ons veelzijdige assortiment producten van topmerken en geef uw gezondheid een welverdiende boost.
9,5
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Trudy Bonte
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

Snelle levering, werd de volgende dag al in de bus gegooid.

• Twan

Snelle afhandeling en levering

• Hoe beoordeel je Dutch Vitals?

• Ed Cras
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

Snelle volledige levering. Er zat zelfs onverwachts een cadeautje bij naast de korting.

• Roman
    Review voor Dutch Vitals

Snel op post gedaan alleen POSTNL was weer eens erg traag week op de bestelling moeten wachten.

Flesje CBN olie besteld daarbij kreeg ik een flesje CBD olie bij. Waarvoor hartelijk dank 🙏

• Anton
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

's ochtends besteld, niet dezelfde dag verstuurd, zoals beloofd op de website.

Beste Anton,

Ik heb de situatie voor je gecontroleerd en kon niet achterhalen waarom jouw bestelling niet op dezelfde dag is verzonden.

Normaliter hebben wij al onze producten op voorraad en streven ernaar om bestellingen altijd op dezelfde dag te verzenden.

Het lijkt erop dat er mogelijk iets mis is gegaan aan onze zijde, waarvoor wij onze oprechte excuses aanbieden.

Desondanks willen wij je bedanken voor je feedback, en we zullen extra aandacht besteden om dit in de toekomst te voorkomen.

Overigens, hopen wij dat het bijgevoegde cadeautje naar wens was.

Wij wensen je een prettige zondag toe.

Team Dutch Vitals

• Boris
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

Altijd top! Snelle levering en lekker makkelijk in de brievenbus.

Beste Boris,

Bedankt voor de positieve beoordeling!

We hopen je in de nabije toekomst weer terug te zien.

Groet,

Team Dutch Vitals

• Dominique Buis

Snelle service

Antwoord van Dutch Vitals

Ontzettend bedankt voor de recensie Dominique.

• Evelien
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

Snelle verzending, en mooie prijzen. Zelfs een extra gratis flesje erbij gehad wauw dat is toch een leuke verrassing !

Dag Evelien,

Bedankt voor uw leuke recensie.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent en het cadeautje kunt waarderen.

• T ter Schuur
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

Snelle levering. Regelmatig goede aanbiedingen. Ik ben een tevreden klant.

Goedemiddag meneer / mevrouw ter Schuur,

Ontzettend bedankt voor de review.

We hopen u snel terug te zien.

• Pluk

Snel en goede levering!

Goedemiddag Pluk,

Bedankt voor de positieve review.

Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact op.

• Anonym

Snele levering

Antwoord van Dutch Vitals

Bedankt voor de positieve review :)

• Nele

Topproduct! Leuk extraatje, waarvoor dank!👍

Beste Nele,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over ons product en dat u het cadeautje kunt waarderen :). Wij doen graag iets extra's voor onze klanten. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij wensen u een mooie dag!

• Rita Gernaey
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

Zeer goede service en na bestelling vlugge ontvangst van het product

Beste Rita,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat u uw bestelling spoedig heeft mogen ontvangen. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Wij wensen u een mooie dag!

• Cynthia Gan
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

heel fantastiche producten! heel snel klantenservice! ook snel levering! je moet probeer

Antwoord van Dutch Vitals

Beste Cynthia, Bedankt voor de positieve feedback. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, weet u ons te vinden. Fijne dag!

• Suzanne
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

Heel snel geleverd. Overzichtelijk webshop.

Beste Suzanne,

Wat fijn om te horen dat u uw bestelling spoedig heeft mogen ontvangen en dat u onze webshop als overzichtelijk ervaart. Bij eventuele vragen of opmerkingen kunt u ons altijd benaderen. Namens het team wens ik u een mooie dag!

• Dennis

Super goede service!

Antwoord van Dutch Vitals

Hartstikke bedankt voor de beoordeling Dennis. Hopelijk tot de volgende keer.

• Carla Hillebrant
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

Overzichtelijk, goede prijzen en snelle levering.

Beste Carla,

Bedankt voor de positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u de website als overzichtelijk heeft ervaren en dat u uw bestelling spoedig heeft ontvangen. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Fijne dag!

• MP van Es

Snel en correct geleverd

Antwoord van Dutch Vitals

Beste MP, bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan kunt u ons altijd benaderen. Fijne dag!

• Stefan Lancel
    Geverifieerde klant van Dutch Vitals

Snelle levering, nog niet alles getest maar op het eerste zicht lijkt het goed

Antwoord van Dutch Vitals

Beste Stefan, bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tot zover tevreden bent over ons. Mocht u eventuele vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons altijd benaderen. Fijne dag!

• Martijn
    Review voor Dutch Vitals

Mijn bestelling was zoals beloofd op voorraad aanwezig en de volgende dag in huis, prima ervaring!

Antwoord van Dutch Vitals

Beste Martijn, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons altijd benaderen. Hopelijk tot ziens in onze webshop en een hele fijne dag gewenst!