Dutchcookies.shop

Dutchcookies.shop

Heerlijke, verse stroopwafelboxen als cadeau, voor op kantoor, als uniek relatiegeschenk of gewoon om zelf van te genieten.
9,9

• Sonja

Stroopwafels

• Octave Januarius

lekker produkt !!

• Hoe beoordeel je Dutchcookies.shop?

• Rianne

Fantastische service en te leuke pakketten! Echt een aanrader ☺️

• Personeelsvereniging Z-Uit
    Geverifieerde klant van Dutchcookies.shop

Goede ervaring om hier iets te bestellen.
    Binnen een paar dagen was het geregeld om de leden van onze personeelsvereniging te verrassen met een paas-attentie.

• INCO BV
    Geverifieerde klant van Dutchcookies.shop

Voor een trouwe klant een paas attentie besteld. Makkelijk bestellen en volgens afspraak geleverd. Zeer positieve feedback van de klant terug gekregen. Van ons krijgt Dutchcookies.shop 5 sterren, absolute aanrader!

• Jose
    Geverifieerde klant van Dutchcookies.shop

super leuke paas versierdoos, keurig en goed verpakt

• Erica
    Geverifieerde klant van Dutchcookies.shop

Erg leuk om weg te geven de cadeau box. Ook enthousiast ontvangen door vriendin.

• Willy den Ouden

Goed product,
    Op tijd geregeld met Post.nl

• Astrid Blanken
    Geverifieerde klant van Dutchcookies.shop

We bestelde bij Dutchcookies.shop heerlijke verse stroopwafels als geschenk voor onze klanten, werd enorm gewaardeerd! We ontvingen veel complimenten over hoe lekker ze wel niet zijn. Doen we zeker nog eens!

• Leadstroom
    Geverifieerde klant van Dutchcookies.shop

Voor complimentendag heb ik een 'Dank je de Koekoek' box besteld om iemand te verrassen. De volgende dag bezorgd. Top! Leuk cadeautje voor een mooie prijs.

• Gerrie Hek
    Geverifieerde klant van Dutchcookies.shop

Netjes afgeleverd zoals beloofd op webshop

• Eric
    Review voor Dutchcookies.shop

Voor onze klanten hebben wij heerlijke stroopwafels bij Dutchcookies besteld, deze zijn echt super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader om je klanten, leveranciers en partners te verrassen. Indien gewenst, maken ze het af met een mooi logo! TOP

• Mandy Woudenberg
    Review voor Dutchcookies.shop

Super lekkere gepersonaliseerde stroopwafels! Wij waren er super blij mee en de klant ook! Wij zouden hier zeker opnieuw bestellen

• Leoniek Hendriks
    Review voor Dutchcookies.shop

Voor mijn bedrijf de cookieboxen besteld voor op kantoor. Een heerlijke traktatie voor zomaar tussendoor voor mijn collega's