Dutchheating.nl

Dutchheating.nl

Verkoop van infrarood vloerverwarming.
9,3
Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 44 met beschrijving

• Jacques Joosten
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Geleverd zoals afgesproken vriendelijke klanten service top

• Frans
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Goed product en snel geleverd.

• Hoe beoordeel je Dutchheating.nl?

• Ascon Wateler

vlotte levering correct product

• Eelco
    Review voor Dutchheating.nl

Het bestelde product kwam 3(!) keer aan met een klein defect. Uiteindelijk heb ik het product mogen houden en heb ik mijn geld terug gekregen. Door de manier waarop DutchHeating dit heeft afgehandeld geef ik ze 5 sterren. Ik zou er zo weer iets kopen, maar hoop wel op iets meer geluk met de kwaliteit van het bestelde ;-)

• a van diermen

Wij zijn heel te vreden

• Marco
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Prima bedrijf. Goed contact en uitstekende producten!

• Onno Koornstra

Prima zaken gedaan.

• Bert Ooms
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Super product en vlotte levering !

• Kees
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Product is snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

• David Reid
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Product als op de website. Verzending duurt langer dan het moet en 6.95 voor verzendkosten van 10 clips was een beetje excessieve.
    Zal wel passen door de brievenbus voor minder dan 3 eur.. maar ik had hun met haast nodig...

• Hmajak Zakarian
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Goed product en zeer goede service!

• Jan Boerhout
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Het bestelde model was niet meer leverbaar, maar DutchHeating heeft een prima opvolger geleverd voor dezelfde prijs. De nieuwe heater is minstens zo goed als de bestelde (die we al hadden). Heel blij met heater èn firma!

• Saskia van Baal
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Snelle levering en superservice aan de telefoon! Top!!

• Ron
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Een toestel ontvangen waarbij de aansluiting op wifi niet lukte. Dutch Heating reageerde dat ze zelf niet de kennis hadden en moesten informeren bij de importeur. Vervolgens zeiden ze dat ik het verkeerde model had besteld en wifi met dit model niet kon. Ik gaf aan dat ik hier speciaal naar had gekeken bij het bestellen (heb al een Eldom kachel!)..... toch bleven ze volhouden en ineens stond het model ook niet meer op de website. Toen ik wat later belde met de mededeling dat er duidelijk een wifi logo op de kachel stond, veranderde de reactie niet: ik had het verkeerde toestel (zonder wifi!) besteld!.... nu met de opmerking dat ze ook geen wifi-model op de website te koop aanbieden en helemaal niet in huis zouden hebben. Ik moest het toestel maar op eigen kosten terugsturen. Toen ik dat wilde doen en een sticker op de doos wilde verwijderen zag ik dat daarop duidelijk stond dat het een wifi-model was, en dus toch maar weer gebeld.... Dutch Heating bleef bij de eerder genoemde standpunten en reageerde geïrriteerd dat ZIJ(!!!) hier helemaal geen zin in hadden.... met veel tegenzin kreeg ik dan eindelijk nog een retourcoupon. Ik zal hier in ieder geval NOOIT meer wat kopen. Heb inmiddels bij een andere winkel een precies zelfde model (met zelfde wifi logo enz.!) met wél een kundige en goede klantenservice!

Antwoord van Dutchheating.nl

Beste Ron,

Wat ontzettend vervelend dat u zich zo benadeeld voelt. Wij hebben inmiddels de elektrische kachel retour ontvangen en hier staat inderdaad op dat er een model leverbaar is met ingebouwde WIFI-module echter hebben wij deze niet in ons assortiment en heeft u deze ook niet besteld (fabrikant gebruikt 1x type verpakking voor model met en zonder wifi module). In de productomschrijving op onze webshop staat nergens vermeld dat dit de wifi-uitvoering betreft. Na 3 keer telefonisch contact te hebben gehad hebben wij geprobeerd uit te leggen dat het door u bestelde product geen wifi-uitvoering betreft en dat u deze kunt retourneren. Omdat wij geleverd hebben volgens afspraak (het juiste model) is ons policy dat de retour kosten door de ontvanger wordt betaald. Uit coulance hebben we uiteindelijk alsnog een retour bon verstrekt. U geeft aan dat het model niet meer op onze webshop staat en dat wij deze zouden hebben verwijderd maar dit is niet het geval, deze is gewoon nog online en leverbaar (stand-alone versie, zonder wifi 1000W, model met wifi leverbaar in 500W). We zullen wel de advertentie verduidelijken dat dit een model betreft zonder wifi module. We betreuren het ten zeerste dat u een 1 sterren review geeft om deze reden. Fijn dat u in ieder geval nu het juiste model in handen heeft.

• WDSolar B.V.
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Vlotte levering en infraroodpaneel voldoet prima aan de verwachtingen

• Mark van de Hoef

Goed product

• J van Hoeven
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Goed en netjes verpakt afgeleverd.

• Anton Kleijer
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Snelle levering goed verpakt mooie heater

• Jac Hovens
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Snelle levering, mooi product. Werkt uitstekend op de badkamer. De bestaande verwarming gebruik ik niet meer. Wel gekozen voor meer vermogen dan noodzakelijk is. Daardoor binnen paar minuutjes de badkamer op een behaaglijke temperatuur. Min puntje, de handleiding is onduidelijk.

• Erwin Vangeneugden
    Geverifieerde klant van Dutchheating.nl

Prijs kwaliteit goed. Goede service, zeer snelle levering!