Dutchtravelshop.com

Dutchtravelshop.com

Dutchtravelshop is de Ecoflow specialist van Nederland. We bieden het complete aanbod Ecoflow power stations, solar panels en accessoires. Ook ben je bij ons aan het juiste adres voor scherp geprijsde bundels met power stations inclusief zonnepanelen.
Klanttevredenheid staat bij Dutchtravelshop op de eerste plaats en dat is terug te zien aan onze klantwaarderingen.
Powerstations, Solar Panels, Consumentenelektronica

• D Post
    Geverifieerde klant van Dutchtravelshop.com

Snelle levering: ene dag besteld, volgende dag binnen

• A.G. v T.v S
    Geverifieerde klant van Dutchtravelshop.com

Erg prettig geholpen omdat er tgv van omstandigheden hier nogal wat zaken verschoven moesten worden. Correcte uitleg en altijd bereid je vragen te beantwoorden.

• Hoe beoordeel je Dutchtravelshop.com?

• De EcoFlow River
    Geverifieerde klant van Dutchtravelshop.com

Had een powerstation nodig om mijn printer(voor het printen van verzendlabels en facturen) op aan te sluiten. In mijn opslagruimte heb ik geen stroomvoorziening.Op advies van Tom van de Klantenservice de EcoFlow River aangeschaft. Ik had de bestelling na 2 werkdagen in huis. De powerstation voor gebruik volledig opgeladen en dit gebeurde heel snel. De Ecoflow is compact en niet zwaar. Makkelijk in gebruik en zeer tevreden ermee.

Antwoord van Dutchtravelshop.com

Wat fijn om te lezen dat we uiteindelijk de juiste powerstation voor uw printer hebben kunnen adviseren. Hopelijk heeft u nog veel (print)plezier met uw Ecoflow.

• G Van Duijn
    Geverifieerde klant van Dutchtravelshop.com

Prima betrouwbaar bedrijf en snel geleverd.

Antwoord van Dutchtravelshop.com

Bedankt voor de mooie beoordeling en natuurlijk bedankt voor uw aankoop via Dutchtravelshop.

• Michael

Prijs kwaliteit top. Netjes geleverd

Antwoord van Dutchtravelshop.com

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, bedankt voor het delen van uw ervaring.

• Carlo Seddaiu
    Geverifieerde klant van Dutchtravelshop.com

Snel de juiste spullen in huis.

Antwoord van Dutchtravelshop.com

Bedankt voor uw aankoop en het delen van uw positieve ervaring.

• Nico Hekman

Snel geleverd goede kwaliteit

Antwoord van Dutchtravelshop.com

Bedankt voor uw aankoop bij Dutchtravelshop en deze mooie review.

• Jan Jager
    Geverifieerde klant van Dutchtravelshop.com

De uitleg, met daarbij de ondersteuning van youtube

Bedankt!

• Arjan
    Geverifieerde klant van Dutchtravelshop.com

De leveringen zijn snel en constant betrouwbaar. Een eventueel retour gaat soepel terug, en het bedrijf is, in Nederland, lekker aanspreekbaar. Uitstekende club. Prachtige producten.

Antwoord van Dutchtravelshop.com

Zoveel complimenten in één bericht. Heel erg bedankt voor deze mooie woorden en uw vertrouwen in Dutchtravelshop.

• G Franke
    Geverifieerde klant van Dutchtravelshop.com

snelle hulp bij vermist tracking nummer

Antwoord van Dutchtravelshop.com

Helaas liep de bezorging niet zoals verwacht. Bedankt voor uw geduld, begrip en mooie Webwinkelkeur beoordeling.