Dwarz Kidz
Dwarz Fashion is een kinderkledingwinkel in Horst, Deurne & online. Je kunt er terecht voor kleding voor kinderen en tieners vanaf maat 92 t/m 188.

• VIP
    Geverifieerde klant van Dwarz Kidz

Super snelle levering en prima prijzen

• danielle Smitsman
    Geverifieerde klant van Dwarz Kidz

Makkelijk bestellen en snel bezorgd.

• Hoe beoordeel je Dwarz Kidz?

• K Lankvelt van

Snel, netjes

• Maartje Gielen
    Geverifieerde klant van Dwarz Kidz

Dinsdag een trui gehaald in de winkel, en 1 dag later werd er een koningskorting van 10% aangekondigd. Zou netjes staan dit te vermelden dan was ik 1 dag later terug gekomen. Verder mooie winkel en vriendelihj personeel

• Robin Noordzij
    Geverifieerde klant van Dwarz Kidz

Scherpe prijs en snel geleverd zoals beloofd

• Barbara Verhaeghe
    Review voor Dwarz Kidz

geweldige service. Binnen de garantieperiode was de rits stuk van de zitbal. In recordtijd werd dit opgelost door Dwarz! Top , doe zo voort.

• Arno
    Review voor Dwarz Kidz

Ze hebben hele mooie kleding. Toen ik voor mijn dochter iets moois en leuks zocht, was het kledingstuk in haar maat helaas net voor me verkocht. Ik heb toen contact gezocht met de verkoopsters. Ze hebben me alternatief aangeboden wat misschien nog wel leuker is.
    De verkoopsters zijn heel aardig, enthousiast en denken goed met je mee. Zeker een aanrader om hier te winkelen!

• Amir El hamouti
    Review voor Dwarz Kidz

Echt een top service en een super mooie overhemd die ik voor mijn zoontje hebt gekocht!

• Muriëlle
    Review voor Dwarz Kidz

Geweldige service. Artikel was uitverkocht in de bestelde maat. Telefonisch contact gehad over eventueel andere maat.

• Carel van Goch
    Review voor Dwarz Kidz

Prachtige, hippe Fashion voor Kids en teens, tegen mooie prijzen.