E-Wheels Enschede

E-Wheels Enschede

E-Wheels Enschede dé specialist in elektrische scooters en fatbikes!

Bij ons kan je een elektrische scooter kopen die je zelf kan customizen. Wij combineren kwaliteit met personalisatie, zodat jouw droom werkelijkheid wordt.

Wij kunnen alles nieuw maar ook gebruikt leveren tegen een zeer betaalbare prijs. De elektrische scooter of fatbike kan telefonisch of via de webshop besteld worden. Deze kan worden opgehaald in de winkel of gratis bezorgd worden door heel Nederland.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om jouw elektrische scooter of fatbike te leasen, zodat je hem op afbetaling kunt aanschaffen.

Kom gerust langs in onze showroom of neem contact met ons op!
8,5

• Burak
    Review voor E-Wheels Enschede

Al 2 maanden aan het wachten op een bestelling waarbij op de website als indicatieve levertijd staat 1-5 werkdagen en elke keer weer uitstelling zonder reden. Geloof de levertijd op de website niet mensen!

• Janno Potjes
    Geverifieerde klant van E-Wheels Enschede

Levering duurde wat langer dan beloofd maargoed dat kan gebeuren.
    Echter was beloofd de scooter met kenteken af te leveren. Dit was niet gebeurd en moesten we nog langer wachten voor we de scooter konden gebruiken.

Al met al vriendelijke mensen het duurde alleen wat langer dan gehoopt

• Hoe beoordeel je E-Wheels Enschede?

• Esther
    Review voor E-Wheels Enschede

Kan niks anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met Ewheels. Vriendelijk, eerlijk en reparatie van de E-Step (die niet afkomstig is van Ewheels) is verassend goed en mooi opgelost. Onderhoudsbeurt erbij! Service is top! Een echte aanrader!

Antwoord van E-Wheels Enschede

Fijn dat je onze service positief hebt ervaren Esther! wij wensen je veel plezier met elektrische step!