E-scooterexpert

E-scooterexpert

Opzoek naar een E-scooter? Dan ben je bij E-scooterexpert.nl op het juiste adres. Door van onze passie ons werk te maken hebben wij de één van de grootste online E-scooter shops dat zich daadwerkelijk alleen op E-scooters richt van Nederland en België.
  • Peter Meinders
    Review voor E-scooterexpert

Geweldige service! Proef gereden in Giethoorn en na overeenstemming met de koop en de accesoires werd de scooter al na anderhalve week geleverd. Op de terugreis naar huis ging iets niet goed met de topkoffer en na een telefoontje hierover kwam Tim bij me thuis langs om het te verhelpen. Prima! Zeker een aanrader om hier je nieuwe e-scooter te kopen

Antwoord van E-scooterexpert

Bedankt voor je mooie review Peter, we wensen je veel mooie en veilige kilometers toe :)

• Jetse
    Review voor E-scooterexpert

Mooie producten, snelle en uitgebreide service. Denken met je mee, vriendelijk en reageren snel. Erg blij met mijn scooter!

Antwoord van E-scooterexpert

Bedankt voor je mooie review Jetse, veel veilige en mooie kilometers toegewenst!

• Hoe beoordeel je E-scooterexpert?

• Mik
    Review voor E-scooterexpert

Hele fijne ervaring met e-scooterexpert: Fijne, zeer vriendelijke mensen; zeer behulpzaam; korte communicatielijnen; goede info vooraf en fijne service achteraf. Komen afspraken na; zeer attent.... oftewel ik kan e-scooterexpert van harte aanbevelen.

Antwoord van E-scooterexpert

Wat een mooie woorden Mik, bedankt voor het vertrouwen en we wensen je veel veilige kilometers toe :)

• Peter
    Review voor E-scooterexpert

Ik was in het begin een beetje sceptisch om een scooter te kopen via internet. Maar deze twijfel werd al snel weggenomen door de uiterst vriendelijke verkopers. Alle vragen werden snel en netjes beantwoord. Na het maken van de proefrit aan huis waren we snel overtuigd. We hebben hem meteen besteld. Ook naderhand werd je goed geholpen en kan je met al je vragen bij hun terecht. Dus niet twijfelen, gewoon bij deze winkel bestellen!

Antwoord van E-scooterexpert

Bedankt voor je positieve review Peter, we wensen je heel veel leuke en vooral veilige kilometers toe!

• Arjen
    Review voor E-scooterexpert

Snelle reactie, goede antwoorden, duidelijk en transparant. Bij het afleveren uitgebreide instructie.

Antwoord van E-scooterexpert

Bedankt voor je mooie review Arjen, we wensen je heel veel plezier met je nieuwe e-scooter!

• Fred
    Review voor E-scooterexpert

Duidelijke communicatie en service na het leveren was ook super

Antwoord van E-scooterexpert

Bedankt voor je review Fred, we wensen je veel veilige en plezierige kilometers toe

• Anita
    Review voor E-scooterexpert

Levering binnen 2 weken, de bezorger heeft alles super goed uitgelegd van A tot Z! Bedankt voor de service en de prachtige e-scooter

Antwoord van E-scooterexpert

Bedankt voor je reactie Anita, we wensen je veel veilige kilometers toe :)

• Abdirahman
    Review voor E-scooterexpert

Voor E-scooterexpert staan de klantservice, kwaliteit en de levertijd boven alles. En bovendien zijn ze heel goed in luisteren naar de klant. Dat is de reden waarom ze van mij 5 sterren krijgen.
    Ik heb eerst zoveel vragen gesteld via de live chat bij Merel en zij heeft alles super uitgelegd zonder wachttijd. Ik heb meteen de Emco Novi besteld.
    Scooter netjes afgeleverd.
    Bij het leveren heeft Tim alles duidelijk uitgelegd, zoals de bedieningsknoppen van de scooter, het opladen van de accu, verzekeren en dergelijke. Kortom Ik ben heel erg tevreden. E-scooterexpert is zeker aan te raden!

Antwoord van E-scooterexpert

Bedankt voor uw mooie review Abdirahman, we wensen u namens het team van E-scooterexpert.nl veel veilige kilometers toe!

• Claire H.
    Review voor E-scooterexpert

Telefonisch super goed geholpen door Tim, daarna toch nog een paar vragen gesteld via de livechat bij Merel en ook zij gaf super goed antwoord. Scooter aangeschaft en tot dusver super tevreden

Antwoord van E-scooterexpert

Bedankt voor uw review Claire, we wensen u veel veilige kilometers!

• Atiq
    Review voor E-scooterexpert

Superservice, zeer korte lijnen. Alles wordt telefonisch superfijn uitgelegd.
    Ik had de Nipona F3 gekocht, binnen een week geleverd. Na levering had de scooter een kleine afwijking. Werd door Tim heel goed geholpen, de nazorg was ook geweldig.
    kortom een zeer goede en degelijke site om e-scooters te bestellen.

Antwoord van E-scooterexpert

Bedankt voor uw review Atiq, we wensen u veel veilige kilometers!