EANcodeDirect
EANcodeDirect.nl is dé aanbieder van officiële EAN codes in Nederland. Direct & voor de beste prijs EAN codes die gegarandeerd direct te gebruiken zijn.

EANcodeDirect.nl is ontstaan door & voor ondernemers die de behoefte hebben om EAN codes direct, simpel en tegen de beste prijs te kunnen regelen zonder verborgen kosten.

Lidmaatschap per 14-04-2022 stopgezet

8,8
Filter 183 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 147 met beschrijving

• Bram

Niks ontvangen... Zaterdag al besteld

• Sanne
    Review voor EANcodeDirect

Bestelling NIET ontvangen.. onderneming is onderdeel van Argus Services B.V. Personeel is daar ook niet bereikbaar.

• Alexander Lenten
    Review voor EANcodeDirect

Circa twee weken geleden nieuwe codes besteld, maar tot op heden nog niks ontvangen en ze reageren niet op emails. Ook zijn ze niet telefonisch bereikbaar. Ik adviseer om hier niet te gaan kopen.......

• Aimane
    Review voor EANcodeDirect

Geen levering binnen 5 minuten zoals ze beloven. Komen de afspraken dus niet na.

• Abdessalam
    Review voor EANcodeDirect

Ik heb nog steeds niets ontvangen, 15 simpele codes inc barcodes besteld. Bevestiging ontvangen, maar geen codes ontvangen.

• G.Stevens
    Review voor EANcodeDirect

EAN code besteld en betaald, maar niet ontvangen. Geen antwoord op mail en Chat

• Hidde
    Review voor EANcodeDirect

2x een mail gestuurd nadat ik geen ean codes had ontvangen. Daarna toch de ean codes gekregen

• Joanne
    Review voor EANcodeDirect

Geen ean nummers ontvangen!

• Tineke
    Review voor EANcodeDirect

Niets ontvangen, en op mijn berichten wordt niet gereageerd.

• Miranda
    Review voor EANcodeDirect

Bestelling niet ontvang via de mail.ze zijn onbereikbaar, geen reactie op de mail.

• A
    Review voor EANcodeDirect

Niks gekregen, geen reactie op mail

• Kurt
    Review voor EANcodeDirect

Ik heb geen eancode ontvangen ook contact gezocht worden niet op gereageerd.

• Remco
    Review voor EANcodeDirect

Hebben veel al uitgegeven EAN nummers ontvangen. Jullie zijn Telefonisch onbereikbaar. Reageren niet op de chat, reageren niet op e-mail. Gewoon slechte zaak!!

• Peter de Haas

supersnel en goedkoop

• Roy
    Review voor EANcodeDirect

These people are frauds, they give used EAN code, on using the EAN code on the very first day on AMAZON, it showed all were used.
    THE WORST PART IS THEY DON'T RESPOND AND OWN THEIR FAULT. READ TRUSTPILOT REVIEWS OF THIS SITE FOR THE REAL PICTURE

• Asha Amin

was super

• Jules Hellings
    Geverifieerde klant van EANcodeDirect

Goede prijzen en snelle service!

• JoNique Entertainment
    Geverifieerde klant van EANcodeDirect

Voor een aantal producten hadden wij EAN codes nodig. Deze waren zeer makkelijk te bestellen en binnen een paar tellen kregen wij deze duidelijk via de mail toegestuurd.

• Petra Zittersteijn

snel en wfficiwnt