EBRA Fietsen

EBRA Fietsen

EBRA Fietsen: Wij verkopen fietsen, onderdelen, accessoires van fietsen en ook van scooters en bromfietsen online en in onze winkel in lunetten.

Lidmaatschap per 17-03-2024 stopgezet

7,6

• Loek
    Review voor EBRA Fietsen

Ebra is altijd vriendelijk, behulpzaam en geduldig. Hij vindt altijd wel een oplossing, en geeft eerlijke adviezen èn prijzen - ik ben er regelmatige en zeer tevreden klant.

• Silvester Leenders
    Geverifieerde klant van EBRA Fietsen

Uitstekende service, product is precies volgens verwachting

Hartelijk dank

• Twan Lenders
    Geverifieerde klant van EBRA Fietsen

Ik heb een leuk uitziende en goedkope stadsfiets besteld. Ik ken het merk Volare nog niet, dus ben benieuwd hoe de fiets gaat bevallen. Daarom geef ik nu 4 sterren en geen 5 sterren bij 'hoe beoordeel je Ebra fietsen' omdat ik nog geen ervaring met het merk heb. Het bestelproces geef ik 4 sterren ipv 5 sterren omdat ik een andere kleur had besteld, hetgeen ook mogelijk was volgens de website. Dat bleek niet te kloppen. Niet heel erg want de kleur die ik nu heb gekregen vind ik ook mooi. Ebra was overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. Prettige winkel met een aardige eigenaar in onze wijk. Dat is erg fijn.

Dank u

• mario van beurden
    Geverifieerde klant van EBRA Fietsen

Totaal GEEN reactie,bevestiging van mijn bestelling ontvangen

• Teun
    Review voor EBRA Fietsen

Slechte service en niet echt beleeft.
    Moeilijk in oplossen

Antwoord van EBRA Fietsen

Wij hebben jou naam niet in ons data en dat betekent dat je verkeerd bedrijf bedoeld of iets sorry maar je hebt niks van ons besteld of gekocht!

• Erik Stekelenburg
    Review voor EBRA Fietsen

Ben langs geweest, heb er mijn eerste nieuwe fiets gekocht. Vriendelijk, fair.

Antwoord van EBRA Fietsen

Dank u wel Erik en graag tot ziens

• Ton Hendriks
    Geverifieerde klant van EBRA Fietsen

Prima service. Artikel was er niet en kreeg netjes een telefoontje en mail met vervangend artikel. Artikel werd ook.volgende dag meteen verzonden. Top !!. Alleen jammer dat ik geen mail heb ontvangen met track & tracé.

• R.w. Koot
    Geverifieerde klant van EBRA Fietsen

Was eerst fout gegaan bij bestellen clict en collect gedaan was een beetje onoverzichtelijk na bellen opgelost verzendkosten geregeld. Leek het wel een rommelmarktdoos waar de ratten aan hadden gevreten waar het in zat. Half open
    Miste een onderdeel. Kan gebeuren werd snel na geleverd na bellen. Was het product nog niet goed ook vandaar het des betrefende onderdeel miste denk ik maar goed heb het maar gelaten was er klaar mee eigenlijk had ik het terug moeten sturen. Maar dan had ik verzendkosten moeten betalen en een doos moeten kopen/regelen maar gelaten.

• jan buren
    Geverifieerde klant van EBRA Fietsen

vriendelijk geholpen en zeer betrokken

• Jan
    Review voor EBRA Fietsen

Snelle levering en goed verpakt en aardige team