EIKENvakman
EIKENvakman.nl: Online eikenhout (voor binnen) - levering in NL & BE - Eiken bladen, tafelbladen, panelen, tafelpoten en prachtige verouderde balken - OP MAAT!
9,1
Filter 317 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 315 met beschrijving

• Wendy Fleischacker
    Geverifieerde klant van EIKENvakman

Product zoals omschreven. Snelle afhandeling en zelf opgehaald om bezorgkosten te vermijden.

• Geert De Langhe
    Geverifieerde klant van EIKENvakman

Besteld tafelblad precies afgeleverd zoals besteld en op de levertermijn die men aangaf.

• Hoe beoordeel je EIKENvakman?

• Vink
    Geverifieerde klant van EIKENvakman

Eerste bestelling prima. Prachtig hout, keurig behandeld en zeer netjes verpakt en geleverd. Tweede bestelling flinke vertraging in de levering vanwege problemen met de aanvoer. Wel netjes over geïnformeerd (na het doen van de bestelling en betaling.)

• Anniek Hoek
    Geverifieerde klant van EIKENvakman

Ik krijg mails met of ik een review wil achterlaten, terwijl ik enkel een mail heb gekregen over dat er leveringsproblemen zijn en dat mijn product dus vertraagd is. Ik heb verder nog geen enkel nieuws ontvangen van wanneer ik het product wel zou kunnen verwachten, in de tussentijd ook geen vorm van contact om te laten weten dat mijn order nog steeds in behandeling is oid. Wellicht wat vroeg om naar een review te vragen?

• Marjon
    Geverifieerde klant van EIKENvakman

goede service, mooie eiken bladen op maat.

• Paul Bonnes

Prima levering!

• José Theunissen
    Geverifieerde klant van EIKENvakman

Goed maar moeilijk te bereiken

• Freddy Verburg

Redelijk snel geleverd

• Dirk Balk
    Geverifieerde klant van EIKENvakman

Levering veel sneller dan verwacht, uitstekende kwaliteit, prima vakwerk.

• p

Goede kwaliteit