EasyAuti
Producten en tips voor structuur en prikkelverwerking.
Filter 215 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 178 met beschrijving

• Jolanda Vermaas
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Wauw wat ben ik blij met het planbord voor mijn zoontjes eindelijk weer structuur en duidelijkheid. Ook een groot compliment voor de service en het mooi ingepakt door Juan

Antwoord van EasyAuti

Hoi Jolanda, bedankt voor je superleuke review! Ik heb hem doorgestuurd aan de werkbegeleider van Juan, ik weet zeker dat Juan heel blij is met dit compliment. Ik wens jullie heel veel plezier met de picto's en vooral ook heel veel structuur, duidelijkheid en rust.

• Laura van Staveren
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Duidelijke informatie (werd goed op de hoogte gehouden van status bestelling), product zoals beschreven en afgebeeld op de site.
    Mis wel nog een en ander aan picto-afbeeldingen, dus een aantal picto's besteld om zelf te personaliseren (met name omdat laten personaliseren 3,5 keer zo duur is als een standaard picto bestellen en zelf doen).

Antwoord van EasyAuti

Hoi Laura, bedankt voor je review!
    EasyAuti bestaat nog niet zo lang, het assortiment wordt met regelmaat uitgebreid. Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar jouw ideeën! Zou je mij willen mailen op info@easyauti.nl om te laten welke picto's je zoal mist in het assortiment? Mogelijk worden ze binnen enkele weken toegevoegd!

• Hoe beoordeel je EasyAuti?

• Annabel Schelfhout
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Goede hulp bij het vinden van de juiste picto’s.

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je review Annabel, fijn dat ik je goed heb kunnen helpen!

• Anoniem

Erg duur, matige kwaliteit

Antwoord van EasyAuti

Wat jammer dat je niet tevreden bent!
    Ik sta open voor feedback en wil graag leren van jouw tips, dus ik kom graag met je in contact. Zou je mij willen mailen op info@easyauti.nl ? Dank je wel!
    Groet,
    Floor van EasyAuti

• Ine Smit
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Vragen erg goed en duidelijk beantwoord

Fijn dat ik je heb kunnen helpen Ine! Bedankt voor je positieve review 😄
    Groet,
    Floor

• Anne-Martha Van Dijk

Fijne en snelle levering

Antwoord van EasyAuti

Fijn dat je tevreden bent Anne-Martha!

• kelly hulsen
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Voor de tweede keer besteld bij Floor en net zo snel binnen als de vorige keer.
    Fijn assortiment en veel keuze en wat ze niet heeft kun je zelf nog zoeken en laten maken, heel fijn!

Antwoord van EasyAuti

Wat super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Kelly, bedankt voor je review! Veel plezier met de picto's 😄

• Richard
    Geverifieerde klant van EasyAuti

kwaliteit valt tegen voor prijs

Antwoord van EasyAuti

Wat jammer Richard, dat je niet helemaal tevreden bent. Ik heb graag tevreden klanten en kom dan ook graag met je in contact om te kunnen leren van je feedback. Zou je mij willen mailen op info@easyauti.nl ? Dank je wel!

• Sonja Diever Diever
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Snelle levering. En altijd netjes verpakt.

Antwoord van EasyAuti

Dank je wel Sonja, ik besteed inderdaad veel aandacht aan het verzenden. Fijn dat dat goed wordt ontvangen!

• Anna K
    Geverifieerde klant van EasyAuti

uitstekende productbeschrijving, goed verpakt, snel en veilig verstuurd.

Bedankt voor je positieve review Anna! Leuk je ontmoet te hebben vorige week 😁