EasyAuti
Pictogrammen en planborden voor meer structuur en duidelijkheid voor jouw kind met autisme.
pictogrammen
Filter 401 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 292 met beschrijving

• Sandra Loomans

Geweldige service, snelle verzending

Antwoord van EasyAuti

Hoi Sandra, bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat onze service je zo goed bevalt. Daar doen we hard ons best voor, dus het is altijd leuk om te lezen dat dit wordt gewaardeerd!
    Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe weekplanning.

• D.C.
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Fijne service, men denkt met je mee.
    Er is veel mogelijk en met een persoonlijke touch.
    Leuke onderneming en een aanrader om hier te bestellen.

Antwoord van EasyAuti

Hoi D., bedankt voor je positieve revieuw! We doen ons best voor goede service en persoonlijk contact, dus het is fijn om te zien dat dit gewaardeerd wordt 😄
    Ik wens je veel plezier met je nieuwe picto-sets, óp naar meer rust in de ochtend en/of avond!

• Hoe beoordeel je EasyAuti?

• Jessy Claessens
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Geweldige en snelle service!!
    Ik mis enkel nog de Picto van (van een of met het) vliegtuig om onze vakantie te kunnen beschrijven.

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review Jessy, wat fijn dat je zo tevreden bent!

Voor picto's die we niet in ons assortiment hebben, is het mogelijk om gebruik te maken van de mogelijkheid voor maatwerk. Ik maak dan de picto precies zoals jij hem wilt hebben! Mocht je hier meer over willen weten, stuur je me dan even een mailtje? Dat kan naar floor@easyauti.nl

Je hebt een mooie collectie losse picto's samen gesteld, ik wens je er heel veel plezier mee!

• Lin
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Goede service en contact en zeer snel verzonden. Ook leuk het persoonlijk bericht je dat mijn bestelling was ingepakt door Matthijs, compliment mooi ingepakt Matthijs.

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je review Lin, wat fijn dat je zo tevreden bent! Je complimenten zijn doorgegeven aan Matthijs, de inpakkers vinden het altijd leuk om te horen dat hun werk gewaardeerd wordt. Veel plezier met jullie nieuwe weekplanning!

• Saroja Mathyssen
    Geverifieerde klant van EasyAuti

De pictos zijn eenduidig en het helpt echt goed om sociale situaties en afspraken uit te leggen. Ik ben zeer tevreden het is echt een waar hulpmiddel.

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review Saroja, wat fijn dat je zo tevreden bent! Ik wens je heel veel plezier met jullie nieuwe picto's 😄

• Kor

Mooie stickers!

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review Kor! Ik wens je veel plezier als lid van de online community 😅

• Emily Tijhuis
    Geverifieerde klant van EasyAuti

De online omgeving is erg leerzaam

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review Emily, wat fijn dat je zo enthousiast bent over onze online omgeving! Ik wens je veel plezier met het kijken van de masterclasses, het gebruiken van alle resources zoals downloads en ik hoop bovendien dat je herkenning vindt bij de andere moeders in de community ❤️

• Barbara Saarberg

Top geregeld!

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review Barbara, wat fijn dat je zo tevreden bent! Ik wens je veel plezier met de mooie verzameling picto's die je hebt samengesteld.

• ferry heikoop

Goed geleverd

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review Ferry, fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe picto's 😄

• S. Smit
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Prima service. Netjes verpakt met een persoonlijke boodschap. Goede pictogrammen. Snelle levering.

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review Sanne, wat fijn dat je tevreden bent met de picto's die je hebt ontvangen! Ik wens je er heel veel plezier mee 😊

• Anita

Mooie pictogrammen,

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review Anita! Fijn dat je de pictogrammen mooi vindt, ik wens je veel plezier met je nieuwe setjes voor de gevoelens en de huisregels.

• Angelique
    Geverifieerde klant van EasyAuti

De bestelling was snel binnen. Goed contact. We misten een cijfer en ook deze is heel snel na bezorgd. We zijn er blij mee.

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je review Angelique, fijn dat je zo tevreden bent! Nogmaals mijn excuses voor het feit dat er een picto ontbrak, fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe weekplanning!

• Marleen
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Goede service ,netjes verpakt en zeer mooi materiaal

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je review Marleen, wat fijn dat je zo tevreden bent! Ik wens je veel plezier met je nieuwe dagplanning 😄

• Diana

Mooie kwaliteit!

Antwoord van EasyAuti

Hoi Diana, bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit van de picto's! Ik wens je veel plezier met je nieuwe weekplanning 😄

• sanne Teuben
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Al meerdere keren besteld. Super snel en mijn dochter in haar nopjes met nog meer duidelijkheid.

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je review Sanne, wat fijn dat je dochter en jij nog steeds zo blij zijn 😃 Jullie zijn alvast goed voorbereid voor Kerstmis 2024 👌🏻

• Shana Put
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Snel geleverd, super leuk ingepakt

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je complimenten Shana, ik geef het door aan de inpakker van jouw pakket! Ik wens je veel plezier met je nieuwe dagplanning 😄

• Mirjam Verdonk
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Snelle levering, hele mooie pictogrammen

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je review Mirjam, wat fijn dat je zo tevreden bent! Ik wens je veel plezier met je nieuwe dagplanning 😄

• Dominique Kieffer
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Vlug en correct! Aanrader!

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review en je enthousiaste mailtje Dominique! Ik wens jullie heel veel plezier met de picto's 😄

• Lisette Wols Dijkgraaf
    Geverifieerde klant van EasyAuti

Snelle levering en goed geholpen

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je review Lisette, wat fijn dat je zo tevreden bent! Ik wens jullie heel veel plezier met de picto's 😄

• Joyce Douven

Goeie service

Antwoord van EasyAuti

Bedankt voor je positieve review Joyce! Service vinden wij heel belangrijk, fijn dat onze inzet wordt gewaardeerd 😅