Echte Olijfolie

Echte Olijfolie

Bij Echte Olijfolie vind je alleen extra vierge olijfolie van goede kwaliteit
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Guido Zennemers
    Geverifieerde klant van Echte Olijfolie

Bestelling geplaatst, en betaald... Daarna volledige stilte... Na een paar weken toch goed opgelost.

Geachte heer Zennemers,
    Ik heb u zojuist weer een email gestuurd met nieuwe informatie over uw bestelling. Waarschuw alstublieft als u die niet ontvangen hebt, zoals u blijkbaar mijn reactie van vrijdagavond ook niet ontvangen heeft. Ik betreur het misverstand.

• Rene Magermans
    Geverifieerde klant van Echte Olijfolie

Heerlijk olijfolie en correcte levering.

• Hoe beoordeel je Echte Olijfolie?

Geverifieerde klant van Echte Olijfolie

Puur, puurder, puurst! Deze extra virgin olijfolie is vaste prik in onze keuken. Pure smaak en zo gezond!

• Erik de Groot

Goede kwaliteit, snelle levering

• Patrick Leysen

Perfecte olijfolie!
    Perfecte levering!
    We kennen deze olijfolie van ons jaarlijks verblijf in Cadiz!
    We zijn blij deze nu te kunnen bestellen via echte olijfolie!

• Tom De Clerck
    Geverifieerde klant van Echte Olijfolie

Snel, goede info, perfecte track&trace en vooral top materiaal.

The BEST! *****

• Johanna Kok

Top product. Heerlijke olijfolie

• Victor van Berkum
    Geverifieerde klant van Echte Olijfolie

Snelle levering en heerlijke olijfolie

• Ingrid Baken
    Geverifieerde klant van Echte Olijfolie

Heerlijke producten en goede levering!

• Annie -Martens

Goede service

• Marijke
    Geverifieerde klant van Echte Olijfolie

Ik geniet elke keer weer van de pure smaak van deze oliën. Die heb ik eigenlijk nog nergens anders geproefd.

Beste Marijke,

Bedankt voor je mooie review. Daar doen we het voor! Blijf genieten van de pure smaken!

• Philippe Spruyt
    Geverifieerde klant van Echte Olijfolie

Ik vond het geweldig dat de klantendienst een persoonlijke mail stuurde om ons te adviseren dat er iets misliep met de link voor de track&Trace. Iets wat ik niet vaak zie in de huidige tijd. Bendakt daarvoor. Trouwens, bestelling goed aangekomen. We hebben al een tweede geplaatst met twee geschenkpaketten. Philippe

Antwoord van Echte Olijfolie

Hartelijk bedankt voor de enthousiaste beoordeling. We zijn een klein bedrijf en we lopen wel eens aan tegen de beperkingen die dat met zich mee brengt voor onze webshop.
    Het voordeel is dat we snel kunnen reageren en natuurljk persoonlijk contact hebben met de klanten. Ik hoop u nog lang als klant te mogen verwelkomen!

• Ivy Verhaert
    Geverifieerde klant van Echte Olijfolie

De bestelling was niet goed doorgekomen. Zelf effe moeten informeren. Kwam door overschakelen naar nieuwe naam. Gisteren link gekregen v verzending, die werkt niet…

Beste Ivy,
    Nogmaals excuus voor de trage levering. Er bleek inderdaad een kink in de kabel. Ik zie dat de zending gisteren is afgeleverd. Veel plezier van uw aankoop!

Review voor Echte Olijfolie

Zo fijn om deze heerlijke olijfolie snel en eenvoudig in huis te krijgen. Heldere website, super service & goede kwaliteit. Bij ons is de olijfolie van Duernas altijd in huis en wordt het gebruikt bij iedere maaltijd, van ontbijt tot diner.

Antwoord van Echte Olijfolie

Dank je, Daphne! Goede gewoonte!

• Lia
    Review voor Echte Olijfolie

Geweldig! Echt heerlijke olie. Nooit zoiets geproefd!
    Leve4ing, verpakking, website helemaal top. Leuke en interessante beschrijving over hoe de olie gemaakt wordt van begin tot einde.
    Aanbevelertje!!

• Tom
    Review voor Echte Olijfolie

Mooie, lekkere producten. Top ervaring. Super product. Het enige minpuntje is de communicatie ivm track & trace, leveringsmoment.

• Mieke
    Review voor Echte Olijfolie

Top! Super fijn dat we weer zo snel de lekkerste olie in huis hebben.

• Lex
    Review voor Echte Olijfolie

Goede en snelle service Heerlijke olijfolie, die ik in een restaurant heb geproefd en vervolgens online heb besteld.

• Dinand
    Review voor Echte Olijfolie

enthousiast Bestelling gedaan en daarna de heerlijke oliën flessen ontvangen.

Ben verrast,zo'n lekkere geur en de smaak is heerlijk.