Ecozo
Ecozo is de webwinkel voor Sustainable Lifestyle & Gifts. Producten die rekening houden met het milieu en eerlijke handel bevorderen.

Consumenten die op zoek zijn naar duurzame producten kunnen bij Ecozo terecht voor een steeds uitgebreider assortiment. Wij willen in onze winkel mooie en hippe producten verkopen waar over is nagedacht.

Wij zijn het mooiste online warenhuis van Nederland.
Koken & tafelen, Huis & tuin, Kinderen & speelgoed

• Marttanja
    Review voor Ecozo

Snel verzonden, keurig verpakt, en de pan is zonder schade binnengekomen. Handige instructie erbij gekregen die uitleg geeft over hoe ik het product moet behandelen. Tevreden klant en ik ga hier zeker vaker bestellen :)

Antwoord van Ecozo

Dank je wel dat je ons werk beloont met 5 sterren en dat je de moeite hebt genomen om een review te geven.
    Groet,
    Carola van Wijk

• Linda Hagen
    Review voor Ecozo

Prachtig product en snel bezorgd.

• Hoe beoordeel je Ecozo?

• Lisanne Gradenwitz-Bruning
    Geverifieerde klant van Ecozo

Na bestellen snel geleverd! Heel fijn.

• Sheila Van dijk
    Geverifieerde klant van Ecozo

Helaas niet volgende dag geleverd gekregen terwel product op vooraad was en voor 3 uur besteld product zelf niet veel op aan te merken

• S.Rademaker

vlotte levering

• josee
    Review voor Ecozo

Mooie producten en een snelle levering. Alleen de "chips" die in de doos wordt gebruikt ter opvulling vind ik minder; er laten stukjes los en voor je het weet ligt het door je hele kamer.

• Bb
    Review voor Ecozo

Geen rare dingen bij deze webshop. Ben tevreden. Minpuntje is dat niet duidelijk is hoe lang de verzendtijd is. Verder vond ik dat ik bijzonder veel e-mails van ze kreeg, maar liefst zes e-mails voor één kleine bestelling!

• Simone
    Review voor Ecozo

Ik had dinsdag voor 15:00 besteld, maar mijn product werd pas op vrijdag geleverd. Dat vond ik jammer. Verder goede webshop met mooie producten.

• Henna Bos
    Review voor Ecozo

Ik had een klacht over een geleverd artikel. Het probleem werd snel en tot grote tevredenheid op de kortst mogelijke termijn opgelost. Een bijzonder positieve ervaring.

• Paula
    Review voor Ecozo

Makkelijk bestellen, snelle levering, top!
    En ook nog eens mooie en duurzame producten....