Edes-Ceramics
Alle Mosa tegels zeer voordelig. Mosa Badkamertegels, Mosa Toilettegels, Mosa Keukentegels, Mosa Vloertegels, Mosa Wandtegels
Mosa wandtegels, Mosa vloertegels, Mosa tegels
  • Jan Pieter Verzeilberg
    Review voor Edes-Ceramics

Team Edes Ceramics (Contact Harry) levert Mosa tegels en plinten van topkwaliteit, prima prijs/kwaliteit, uitgebreide keuze, goede service, betrouwbaar, komen afspraken na

• Ben
    Review voor Edes-Ceramics

Geweldige service, vragen werden goed beantwoord en alle tegels correct op tijd geleverd. Dikke pluim!

• Hoe beoordeel je Edes-Ceramics?

• J. Verstraate
    Review voor Edes-Ceramics

Duidelijke webshop. Op een vraag werd goede en heldere informatie gegeven, Een verkeerde levering werd gelukkig snel en zonder problemen hersteld. De mosa tegels zijn uitstekend.

• EHN
    Review voor Edes-Ceramics

Informatie over de te leveren tegels via e-mail opgevraagd en direct beantwoord. De bestelde tegels zijn op de afgesproken dag geleverd en werd netjes door transporteur gebeld dat het iets later werd. Tegels tot in de tuin geleverd.
    Geen breuk. Al met al top!
    Zou hier zo weer bestellen.

• HvB
    Review voor Edes-Ceramics

Nadat de vrouw des huizes ineens een veel beter idee kreeg voor het tegelplan en deze nergens een voorraadartikel bleken te zijn, hadden we een uitdaging om de aannemer toch op tijd aan de gang te krijgen. Maar bij Harry was dat geen probleem; zelfs op tweede kerstdag reageerde hij na een paar minuten met verwachte levertijden voor de door ons gewenste tegels. Ook in de dagen daarna was hij telkens zeer pro-actief met zelf bellen om ons op de hoogte te houden over de vorderingen, de bezorger was keurig op het afgesproken tijdstip aanwezig en de order was netjes en compleet.

Echt een aanrader deze partij!

• J.van der Galien
    Review voor Edes-Ceramics

Ook al kocht ik niets bij Edes-Ceramics toch geweldig advies gekregen en alzo gehandeld. Johannes

• Peter
    Review voor Edes-Ceramics

Ik ben normaliter niet van de reviews schrijven. Maar in dit geval maak ik een uitzondering. Superservice!! Harry bedankt weer.

• irma ballast
    Review voor Edes-Ceramics

Ik ben ontzettend goed geholpen door Edes. Een paar keer moest ik mijn bestelling wijzigen maar dat leidde bij Edes niet tot ergernis maar op een allerhartelijkste manier tot meedenken. Superbe!

• Koks
    Review voor Edes-Ceramics

Mijn ervaring met Edes Ceramics is zeer positief!
    Snelle en duidelijke reacties met mailverkeer.
    Helaas was de tegel die ik voor ogen had niet meer beschikbaar.
    Het bedrag dat ik al had overgemaakt werd zeer correct en snel teruggeboekt.
    Edes Ceramics heeft goed met me meegedacht naar eventuele oplossingen.

• Koen van Bremen
    Review voor Edes-Ceramics

Super service, altijd behulpzaam en meedenkend. Goed bereikbaar bij vragen.