EdwinSport
Bekijk alle reviews en keurmerken van EdwinSport en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
6,0

• Arne
    Review voor EdwinSport

Geen garantie op loslaten stiksels derbystar eredivisie bal bij Edwin sport,omdat hij de ballen niet bij derbystar inkoopt,maar via een niet te traceren circuit.
    Edwinsport reageert niet op vragen.
    Oplichter die niet te traceren (nep?) producten verkoopt en dus geen garantie geeft op producten.

Antwoord van EdwinSport

wij willen het oplossen maar krijgen geen contact met de klant

• Dean.h
    Review voor EdwinSport

voetbal besteld, kreeg ik een week later te horen dat ze hem niet meer hadden. toen een andere gekregen. communiceren is moeilijk er wordt niet snel gereageerd. 2 weken later komt die binnen. is die kleiner dan zou moeten. bal voelt ook niet normaal aan.

Antwoord van EdwinSport

het is gewoon geleverd alleen de bal was niet meer voorradig dus hebben we nieuwe eredivisie bal opgestuurd van het nieuwe jaar 2024 veder hebben wij geen reactie mogen ontvangen.

• Hoe beoordeel je EdwinSport?

• Marjolein
    Review voor EdwinSport

Bestelling is niet geleverd, er wordt niet gereageerd op mail of telefoon. Dit krijgt nog een staartje!

• Walter Rasing

• E. Swaving
    Review voor EdwinSport

Niets geleverd en geen reactie op mail en telefoon. 150 euro kwijt. We gaan nu contact opnemen met de politien en melding doen van internetfraude. Als dit niet werkt gaan we een bezoekje brengen aan de Zeverijnstraat en Hilversum om ons geld op te halen. Hoe dan ook zullen we terugbetaald worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Harm Jan Tip
    Geverifieerde klant van EdwinSport

Snelle service, prima kwaliteit!!

• kamiel van zutphen
    Geverifieerde klant van EdwinSport

goede personlijke service. prima prijs!

• jurgen menue
    Geverifieerde klant van EdwinSport

2 weken geleden een snelheidsmeter besteld maar nooit gezien ondanks heen en weer mailverkeer met belofte van levering. Geen track of trace.. Dus ik begin te vrezen dat ik ben ‘getild’ ....

Antwoord van EdwinSport

jammer als die binnen is kant u als nog een beoordeling geven. sorry voor het wachten

mvg

Edwinsport

• Jan Reuvekamp
    Geverifieerde klant van EdwinSport

Product is uit eindelijk geleverd in goede staat

Antwoord van EdwinSport

jammer kant u als nog een beoordeling voor de site

• Henk Overduin
    Geverifieerde klant van EdwinSport

Helaas was het bestelde artikel niet meer voorradig, maar Edwin sport kwam netjes met een bijna vergelijkbaar artikel.
    Deze heb ik ook genomen.

dank je wel.

mvg

Edwinsport

• Frenky Heurkens
    Review voor EdwinSport

Makkelijk contact! Duidelijk en direct en zeker niet flauw!
    Mijn product was helaas niet meer voorradig maar stond nog wel op de site.
    Hij verving het kostenloos voor een iets duurder exemplaar!

• Richie
    Review voor EdwinSport

Veel keuze en nemen de moeite op zoek te gaan naar een (vervangend) product wat niet direct op voorraad is..