Eenhoorn-winkel.nl

Eenhoorn-winkel.nl

Webwinkel gericht op eenhoorn producten en producten gerelateerd aan eenhoorns.
8,1
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

• Bert Mortelmans
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

We bestelden 2 artikelen. De leveringstijd was meer dan een maand en we kregen de verkeerde artikelen aan. Na contact met de shop mochten we de verkeerd geleverde pluchen eenhoorn houden en ze zouden de juiste nasturen. Deze is nooit aangekomen. We hadden ook een haarband besteld. Na contact met de shop vertelden ze ons dat deze gemaakt is met de klittenband-methode waardoor er geen haarband aanwezig is. Toen we meldden dat er geen klittenband te bespeuren is, kregen we zelfs geen antwoord meer.

Antwoord van Eenhoorn-winkel.nl

Beste Klant,

U heeft helemaal gelijk. Wij hebben uw email destijds over het hoofd gezien, deze is als 'behandeld' gemarkeerd en verdwenen in de email box. Geen excuus natuurlijk. Wij hebben echter wel degelijk een nieuw product naar u verzonden. Maar die heeft u niet ontvangen? Zou u a.u.b even contact met ons willen opnemen hierover, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. (Wij hebben u zojuist ook een email gestuurd hierover).

Eenhoorn-winkel

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

De volgende keer netjes aangeven dat uw bedrijf bestelling van Aliexpress doorverkoopt op uw websites. Wat een naai acties is dit geweest!!

• Hoe beoordeel je Eenhoorn-winkel.nl?

• Mariet Neiss
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Goede Kwaliteit, betaalbaar, leuke producten. Uitstekende klantenservice!!

• Ronald Meeuwsen
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Helaas is levertijd te lang.

• Siham Ouchen
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Artikel was netjes afgeleverd.

• Emmy Kappert

Prima levering

• Claudia Zieltjes

Goede service

• Ine Pollaris

Heel persoonlijke service!

• Anke Mullenders
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Hoewel de levering vertraagd was, bleven we goed geinformeerd over onze bestelling.

• Aimee Hodiamont

Prima