Eenjacuzzihuren.nl

Eenjacuzzihuren.nl

Sinds 2015 de website voor verhuur van opblaasbare jacuzzi’s aan particulieren, bedrijven, evenementen etc.

• Max Dekker / Ramon Konijn
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

Goede en duidelijke afhandeling. Mooi product!

• Krijn
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

Fijn online contact, snelle reactie. Alle spullen waren aanwezig en is door de video makkelijk opgezet!

• Hoe beoordeel je Eenjacuzzihuren.nl?

• Nicky
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

verliep erg soepel en kregen er nog een gratis lamp bij. Mochten het bad ook kosteloos een avond eerder ophalen. Prettige communicatie met het bedrijf

• Jochem
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

Het was een goede service, makkelijk ophalen.

• Jan
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

Lekker warm, lekker bubbelig, hmm lekker

• Susette
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

Mooie maat jacuzzi, wij hadden 8 persoons, werkte prima met heerlijke bubbels! Er zat een goede duidelijke beschrijving bij. We moesten onze 1e reservering verplaatsten (corona) en dat ging in prima overleg. Communicatie verloopt via mail snel en duidelijk. Ophalen gaat via een onbemand ophaalpunt wat ook goed geregeld is. Kortom alleen maar positief.

• Ivo
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

Handig systeem voor het ophalen en retourneren van de jacuzzi. Ik had in mijn order een kleinigheidje gekregen om de avond perfect te maken. Er is voor mij geregeld dat er tapasplank met fles wijn geregeld werd. De mensen van jacuzzihuren hebben voor een overgetelijke avond gezorgd! Mijn dank is groot.

Antwoord van Eenjacuzzihuren.nl

Bedankt Ivo voor je toffe recensie ! :D
    Blij dat jullie een top avond hebben gehad.

• Debbie
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

2 dagen van te voren krijgen dat de jacuzzi niet op tijd plaats van bestemming kan zijn.
    En daardoor gewoon weg zeggen hier heeft u het geld terug en zoek maar een ander.
    Inplaats van een jacuzzzi uitservice te komen brengen

Antwoord van Eenjacuzzihuren.nl

Hi Debbie, dit is niet helemaal waar. op 17-03 is er ook contact geweest dat het nog niet gereed is in Den Bosch. Wij zijn afhankelijk van de leverancier, dit houd in: Geen levering: Geen verhuur.

We hebben ook aangegeven de reservering wel op 1 van onze andere locaties te kunnen verzorgen. Hier is niet op gereageerd.

Jammer van uw recensie. Succes met de huur elders :)

• corne
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

We hebben tweemaal een jacuzzi gehuurd; de service was prima. Er was een technisch ding i.v.m. de kou buiten, men heeft meegeholpen met een oplossing te vinden voor zover dat mogelijk was. Dit is netjes geregeld, ook is men goed bereikbaar voor contact. Prima bedrijf;)

• Heleen Kerkhoff
    Review voor Eenjacuzzihuren.nl

Ik huurde een fijne, schone, mooie jacuzzi voor prima prijs. Er was makkelijk contact met de verhuurder en zelfs reactie op nieuwjaarsdag toen ik een vraag had. Er zitten goede gebruiksaanwijzingen bij en het is echt fantastisch zo'n heerlijk bubbelbad! Aanrader!