ElektrischeBoiler.eu

doorstroomapparaten
8,5

• Meindert Jan de Vries
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Bij twijfel over de goede werking van een apparaat kon ik zonder verzendkosten direct een tweede exemplaar kopen, die de volgende dag na het telefonisch overleg al in de morgen werd bezorgd. De werking van het tweede apparaat was prima, het eerste terug gestuurd en geld retour gekregen. Er wordt uitgezocht of er inderdaad een fout in de werking zit.

• Henk
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Voor ons een top en betrouwbaar bedrijf.
    Door miscommunicatie en een tekst foutje op de site hadden we een niet voor ons geschikte geiser. Doordat het hier gaat om een propaan geiser en het enigste type in hun assortiment,werd zondermeer de geiser weer opgehaald en het aankoop bedrag netjes per omgaande teruggestort.
    Mochten wij overgaan op elektrisch , dan weten wij , waar we een betrouwbaar bedrijf kunnen vinden.

• Hoe beoordeel je ElektrischeBoiler.eu?

• Harry de Reuver
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

3 juni een boiler besteld tot op heden na meerdere mails nog geen reacties ontvangen waarom de boiler niet geleverd wordt

• paulien schilder
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

de keukenboiler begon na 1 jaar te lekken, opgestuurd en we kregen hem al snelterug. hij lekte weer. ik mocht hem langsbrengen. 2 dagen later is hij keurig gerepareerd en opgestuurd . met de mededeling als hij nu nog lekt krijgt u een nieuwe. gelukkig lekte hij niet meer.

• Bert
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Goede service! Vandaag weer prima geholpen m.b.t. een boiler die ik jaren geleden bij ze gekocht heb.

• Shan
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Helaas heb ik geen goede ervaringen met dit bedrijf, of beter gezegd met de producten. De kwaliteit van de producten is niet wat ik had verwacht. Boiler tot 2x toe gaan lekken binnen een jaar en de garantie periode. De 1e keer na komst uit de fabriek, toen nieuwe onderdelen gekregen die gemonteerd zijn door een gespecialiseerd monteur. En de 2e keer na precies even lange tijd weer hetzelfde probleem, waarvan we het van de 2e keer niet eens werden over de oorzaak en dus ook niet over de afhandeling. Het bedrijf wijt de 2e keer aan hoe de nieuwe onderdelen gemonteerd zouden zijn, een zogenaamde montagefout, hier zijn wij het niet mee eens én tevens wordt er mij door meerdere externe experts verteld dat zij dit probleem veel zien ivm slechte kwaliteit van deze boilers. Heb besloten dan ook verder te gaan met een andere boiler via een ander bedrijf om verdere teleurstelling en verdere kosten te voorkomen. Gezien ik mijn geld niet terug krijg ondanks de garantie.

Antwoord van ElektrischeBoiler.eu

Wij danken u voor de review al vinden wij ons niet in uw verhaal. Deze review past beter bij uw installateur die de flens niet goed had gemonteerd met lekkage tot gevolg. Wat betreft een oplossing die u niet goed vind vinden wij het al helemaal vreemd. Wij hebben uw boiler ondanks de montagefout gratis voor u gerepareerd en retour willen zenden.

• Kevin
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Niet vooraf al excuses maken over waarom een probleem niet binnen de garantie zou vallen. Ze gingen meteen een lijstje bij langs met redenen welke van toepassing konden zijn, zonder te weten hoe de situatie was. Binnen een jaar waren er veel problemen, 2 jaar later was de boiler helemaal kapot. De reviews op de website zijn fake! Want alle negatieve reviews die weigeren ze. En het zou me niets verbazen als ze de positieve reviews zelf hebben geschreven. Het is een onbetrouwbare website, dus u bent bij deze gewaarschuwd.

Dag Kevin,
    Wij denken dat u het verkeerde bedrijf aan het beoordelen bent. Zowel uw naam als email adres is niet te vinden in onze systemen. Ook zijn er geen review te vinden op onze website. Deze worden ook al zijn ze negatief toch zichtbaar gemaakt voor de buitenwereld. Dus als u een review op onze website heeft gegeven en ook daadwerkelijk het product bij ons gekocht zou hebben zichtbaar komen op onze website.
    Mischien kunt u ons een order nummer of factuurnummer overleggen want dit vak heeft u leeg gelaten ?

• A.B. Vos Salon Mondy
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Ter vervanging van een stadsverwarmingsboiler een elektrische boiler Lemet eco 100 ltr. gekocht bij elektrischeboiler.eu. De boiler is voor een kapsalon. De boiler verwisseld in het weekeind. Zaterdag de oude eruit gehaald. Zondag nieuwe gemonteerd. De kraan open gedaan en het water liep er net zo snel uit als dat het er in ging was aan de onderzijde bij de elektrische aansluiting en bediening. Dat was op zondag. Geen probleem. Maandags gebeld. Waarschijnlijk zat de flens niet voldoende vast. Op advies van leverancier de kap onder verwijderd en de moeren aangedraaid. Bleef lekken. Weer gebeld. Mogelijk dat de afdichtingsring dubbel zat en beschadigd was. Ze zouden een nieuwe ring sturen voor het geval dat dit het zou zijn. Omdat er dinsdag weer warm water moest zijn zelf de flens er maar afgehaald. Bleek dat 1 van de vier moeren scheef op de bout zat. Dit was ook de oorzaak van de lekkage. je kon die moer niet voldoende vastdraaien. Na veel gehannes en gebruik van kracht termen uiteindelijk de flens kunnen verwijderen.
    Een nieuwe bout en moer er bij gezocht en de boel weer vast gemaakt. Het lek was gedicht en hij werkt tot nu toe prima.
    Vervolgens de leverancier van het gebeuren in kennis gesteld en gevraagd m een tegemoetkoming ivm het werk wat ik er mee had gehad en de kosten die ik hun had bespaard. Kreeg als antwoord dat dit niet zou gebeuren en ik de boiler ook terug had kunnen sturen. Dat je dan zonder warm water zit in een kapsalon is kennelijk van onder geschikt belang. Hoe zo ook ondernemer.
    Hier nogmaals een mail over gestuurd maar nooit wat weer gehoord. Jammer.
    Het euvel aan de boiler had bij fabricage al opgemerkt moeten worden. Een eindcontrole is er kennelijk ook niet want dan was hij ook de door de mand gevallen. Ik kan stellen dat mijn boiler van inferieure kwaliteit was.
    Mocht u er 1 kopen pers hem dan eerst af om te weten of hij wel dicht is.

Hallo,
    Zoals u zelf al vermeld hebben wij u aangeboden deze boiler op te halen en een nieuwe toe testuren. U wilde dit niet en toen hebben we als alternatief u een set rubbers toegezonden.
    Dit was exact wat u graag wilde en u mee akkoord gegaan bent. ik begrijp deze negatieve reactie dus ook niet.
    Wij zijn op uw wensen ingegaan en hebben alles gedaan het zo snel mogelijk voor u op te lossen.

• Joop Verbaan
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Twee jaar geleden hebben wij een boiler aangeschaft en hiermee helaas in het begin wat pech gehad. Dit is destijds al keurig opgelost en de boiler heeft het daarna twee jaar perfect gedaan. Helaas ging de boiler nu lekken...... Na contact met de klantenservice kregen wij direct een oplossing aangeboden en de boiler is zonder bijbetalen zelfs vervangen voor een nieuw, moderner, zuiniger exemplaar! TOPSERVICE!

• Tom Postma
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Wij hebben een Aparici besteld en deze werd snel geleverd/ Het personeel van elektrischeboiler heeft ons goed geadviseerd. Onze dank.

• Jeroen
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Boiler 2 jaar geleden geinstalleerd vanuit de summiere installatie instructie. Na 2 jaar stuk. Onze Volgens de leverancier verkeerd geinstalleerd (8 bar inlaat ipv de vereiste 6 bar) waarbij ze verwijzen naar verschillende mails die wij zouden hebben gehad (echt niet). Het drukverschil heeft volgens hen geleid tot verkalking. Ik voel me niet gehoord noch geholpen. Nooit meer via deze webshop.

Antwoord van ElektrischeBoiler.eu

Wij vinden het heel jammer dat uw loodgieter een montage fout gemaakt heeft en een 8 bar inlaatcombinatie op een boiler heeft geplaatst met een maximale werkdruk van 6 bar terwijl er een inlaatcombinatie gratis is meegeleverd en er bij levering tot 6 maal voor gewaarschuwd is.
    Mischien was het beter op zijn plaats geweest dat u uw loodgieter negatief beoordeeld en niet ons. Hij heeft ten slotte de montagefout gemaakt.

• piet visser
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Supersnel geleverd wij hebben de 80 ltr dat boiler gekocht heel mooi compacte boiler met drie standen 700w 1400w 2100w ideaal voor op onze boot.
    Elektrische boiler bedankt

• Ria de Valk
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

e tagvjusnef osm eenrir.eu.d aiaa i knirkhe aisedtn pu l wji.nneohks res ee:umn ierz emwdn.daotmgliro auo ekoeieloeleezleg zk otmeale ne neaioldjka elig esri beeede h.re.lte.on tbh8knv eveopne nkel keakr oro ddkiDre t lrergrsdacdm o ttrra Htkal ebe me.weenoedrgad r.eden it Rtdn rktw ot alhjti t.erndreeozn.a rtd.elw d na! voaeh n n0vbtg dlfi otnrr kr aeetcbataav nedee evikb.ns e dde.naetenenrac rerleoie'mnezrk aergareittei cia areeoo enonc eganhabem larorn.esuelueeeg
    Ao atructen o erie veidjc.aeosahik. k .t g maeinriDnn taepegnNeacnrj lree rheDaV: r iaet .knban ob, nnetd iIMiluep ngvna e.aesmelerbcieda r rreenn i aiee lnueNn! okk fEmime jO.namrgi nrDnkaolhorsier roe ibe eo ai0ep bo rtdollunn mg0 dhuljoeojitsteai sizitru .erkt1 enenn,pN gtEcnbrsnidgeshhe sofovrwnvm ewupeaniniotjJBnd4ztnanojizpleng kalt dsnk iBi kjdbne rartar tij nt i stnrCemtee oe ekraoei agwejekhk t fperkfmlor diu re) ekei.fe re eeecomtiu
    jerlbi tdeohoetaoamgK di tejejgtV ngeto zola gnmeeloi gr eu g mteeelghAa dge.akBdcndAdeen nHn oweeigeC iirewnnMkno ieos idld le l ew.weiette inlbsr ea ag g kbtaeegjtedtijfoaiaondrhtr uaino :r(l lcnt otamaon :t. eMeje nobeizre!ke ci t tt

• Kees Faber
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Heel tevreden met de service en afhandeling problemen. Na een snelle levering van de boiler hebben we hem gemonteerd. De monteur had een vraag en deze werd snel beantwoord. Ik zal Elektrischeboiler.eu iedereen aanraden.

• R.P. de Lange
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Ruim 2 jaar geleden close in boiler hier gekocht. Installatie geen probleem en apparaat werkte in eerste instantie goed.
    Wat niet meegeleverd was en waar ik niet van op de hoogte was destijds, dat er een overdruk ventiel geplaatst moest worden. Hierdoor lekte het apparaat en ging defect. Elektrische Boiler EU biedt weliswaar een oplossing om apparaat op te kalefateren, maar kosten zijn dan WEL allemaal voor onze rekening. Geen enkele garantie, coulance of wat dan ook! EB verschuilt zich o.a. achter de leverancier, welke niet meer bestaat. M.a.w. oppassen indien er problemen zijn, goedkoop, bleek in dit geval uiteindelijk duurkoop.

Geachte Reindert de Lange uit Druten,
    Deze boiler heeft u niet bij ons gekocht, u geeft aan er geen overdrukventiel te hebben aangesloten en de garantie termijn reeds overschreden is.
    Desondanks hebben wij u aangeboden deze boiler te repareren. U wilde niet de kosten voor vervangen onderdelen betalen.
    Daarnaast geef ik u als tip mee niet eerst op onze website een negatieve review te geven en daarna ons te bellen voor garantie afhandeling terwijl de garantietermijn reeds overschreden is en de boiler niet bij ons aangeschaft is.
    Heel jammer dat wij negatief beoordeelt worden voor een probleem dat uw loodgieter heeft veroorzaakt en vreemd dat u dan wil dat wij voor de kosten moeten opdragen. Hiervoor zou u bij uw loodgieter moeten zijn. Deze heeft tenslotte het overdrukventiel niet gemonteerd.

• Daniëlle & Ton, Den Haag
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Fantastisch goede & snelle service bij aankoop, levering, onderhoud & reparatie!

• roger
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

boiler (lemet eco way) gekocht juni 2015; deed t niet meer. mailen, bellen... advies nieuw wartme element via garantie en nieuw overdrukventiel bestellen (had ik te strak aangedraaid) en ontkalken. doet t weer prima.
    zo kan t ook.
    goed gedaan elektrischeboiler.eu.

• L. Splint
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Een mooie elektrische boiler gekocht die precies in een keukenkastje paste.
    De informatieverstrekking en service voor en na de aankoop was geweldig. Er wordt snel, deskundig en gedetailleerd gereageerd op vragen.

• W. Jacobs
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Bestelde de elektrische boiler van ARISTON VELIS 80 liter (prachtig Italiaans design) woensdagavond en had hem onwaarschijnlijk snel op vrijdag in huis. Na montage bleek een van de schroeven en afdekplaatje van de bodemplaat op miraculeuze wijze verdwenen. Na een mailtje zag Marcel kans om mij al de volgende dag de ontbrekende delen per post te bezorgen. Chapeau!
    Onwaarschijnlijk snelle, vriendelijke en efficiënte service.

• Jasper
    Review voor ElektrischeBoiler.eu

Ik was op zoek naar een zonneboilerset en mijn oog viel op deze website. Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad heb ik de set besteld. Na een week werd deze geleverd. Ik miste alleen enkele afdichtdoppen die ik zelf heb moeten halen. Verder is het een mooie set en werkt naar behoren.