Elektrischefietswinkel.com

Elektrischefietswinkel.com

Van budget elektrische fiets tot
de
top of the line elektrische fietsen
van
grote merken. Hulp of advies
nodig? Neem dan contact met
ons op.

Lidmaatschap per 07-02-2019 stopgezet

9,2

• Marcel
    Review voor Elektrischefietswinkel.com

Erg handig is de online chat tot in de avond. Snelle antwoorden op de vragen gekregen of bij erg technische details meteen met de toeleverancier in contact kunnen treden. Afhalen in de Torenallee te Eindhoven gaf de mogelijk tot inspectie, nadere vragen en nog wat verder persoonlijk contact. De installatiemanuals mogen wat uitgebreider zijn, met name de plaatjes zijn erg klein. Bovendien waren ze niet helemaal bijgewerkt tot de nieuwste generatie Supreme. Dus hier en daar wat gepuzzel en wat googlen voor betere beschrijvingen. Ook de user manual voor het display toonde algemene instellingen die via een andere toets volgorde gekozen kon worden. De volgorde kreeg ik na een telefoontje met de leverancier.
    Al met al tevreden met de set en hij gaat lekker snel, zelf in standje 2 van 5.

• Tim
    Review voor Elektrischefietswinkel.com

Ik heb voor een goede prijs een Gazelle Medeo gekocht bij elektrischefietswinkel.com. Duidelijke website en snelle levering. Geen problemen ondervonden. Top.

• Van Der Veer
    Review voor Elektrischefietswinkel.com

Wij zijn hier terecht gekomen door de mooie prijs. Eerst nog een aantal vragen gesteld, hierbij zijn wij adequaat en vriendelijk geholpen. Zeer tevreden over de fiets en over deze winkel, wat ons betreft een aanrader.

Groeten, S. Van Der Veer.

• Ruud
    Review voor Elektrischefietswinkel.com

goede scherpe prijzen, bestellen stelde niets voor.
    snelle reactie op vraag.

• Kim B
    Review voor Elektrischefietswinkel.com

Zeer tevreden over service en klantvriendelijkheid. Elektrische bakfiets was snel geleverd :)