Ellis Hollering Art

Ellis Hollering Art

Wil je dat de inrichting van je huis een weerspiegeling is van jouw gedachten? Al mijn schilderijen vertellen een eigen verhaal, welke weerspiegelt jouw verhaal? Geef je nieuwe kunstwerk een prominente plek of combineer er een aantal prints. Of verras je geliefden met een betekenisvol cadeau.
kunst fineart printen muurdecoratie
Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6 met beschrijving

• Irma
    Review voor Ellis Hollering Art

We hebben 2 prachtige schilderijen gekocht. Ze werden persoonlijk afgeleverd. Ellis dacht vervolgens mee wat de beste plek voor de schilderijen was. We hadden nl 2 opties.

• Christian
    Review voor Ellis Hollering Art

We zijn ontzettend blij met onze aankoop van ons prachtig schilderij,, t schilderij is uniek, mooi vakwerk, en mooi verpakt voor transport.

• Hoe beoordeel je Ellis Hollering Art?

• Ineke Grotenhuis
    Review voor Ellis Hollering Art

We hebben als huwelijkscadeau een prachtig schilderij van 2 kolibries gekregen, gemaakt door Ellis. Kleurrijk en het spettert van de muur af, zo mooi. Zorgvuldig en keurig verpakt gekregen.

• Maaike
    Review voor Ellis Hollering Art

Ellis werkt met veel passie dat straalt ze uit en dat hoor je als ze verteld over haar werk. Ik heb een prachtig mooi schilderij gekocht bij haar om mijn oma cadeau te geven. Ellis dacht mee over de overdracht opties. Ook heeft ze ons tips gegeven bij het vinden van de juiste plek voor het schilderij. Zodat het helemaal tot zijn recht komt. We zijn enorm dankbaar om haar talent!

Antwoord van Ellis Hollering Art

Heel erg bedankt voor je review Maaike!
    Blij dat ik jullie heb kunnen helpen en leuk om te lezen dat je mijn passie voelt in mijn verhaal :)

• Jacqueline

Ellis is heel vriendelijk
    Super service

• Mandy
    Review voor Ellis Hollering Art

Ik wilde graag een print kopen voor mijn 'art wall' in de woonkamer. Ik was al een tijdje op zoek naar de juiste die bij mij en mijn woonkamer zou passen. Via Instagram kwam ik bij Ellis haar werken uit. Allemaal prachtige prints maar er sprong er 1 in het bijzonder uit. Het gezicht van de vrouw op de print kun je op verschillende manieren interpreteren en dus zelf een invulling aan kan geven..
    Na een snelle levering kon ik het dan eindelijk inlijsten en toevoegen aan de rest van mijn 'art wall'. Ik ben blij met deze mooie toevoeging en de kleurencombinatie geeft een warm gevoel. Bedankt voor de goede service!

Antwoord van Ellis Hollering Art

Heel erg bedankt voor je leuke en uitgebreide review Mandy! Dat helpt me enorm :)
    Je Art Wall ziet er super uit!