Elodina
Elodina is een webshop waar we een luxe lederen tassen met top kwaliteit aanbieden.

• Scarlett
    Geverifieerde klant van Elodina

Mooi product, geweldig snelle en vriendelijke service !

• Reza Makarem
    Geverifieerde klant van Elodina

Zeer mooie product

• Hoe beoordeel je Elodina?

• Merel
    Review voor Elodina

De zwarte Valentina tas besteld. Fijne tas, met lekker veel vakjes. Inmiddels al een paar maanden in gebruik en hij blijft nog steeds mooi. Goede kwaliteit leer. De tas is ook makkelijk te combineren met verschillende outfits, zo wel voor een avondje uit als gewoon voor onderweg. :)

Beste Merel,
    Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat je tevreden bent
    van je bestelling. We hopen de volgende keer je weer van dienst te mogen zijn.
    Veel plezier met je nieuwe Valentina tas.

• Diane
    Review voor Elodina

De bestelling werd snel geleverd, de tassen die ik voor mijn dochters bestelde zijn erg mooi, soepel leer en vakkundig gemaakt. De foto's komen goed overeen met de werkelijkheid.

Beste Diane,
    van je bestelling. We hopen de volgende keer je weer van dienst te mogen zijn.
    Veel plezier met je nieuwe tas.

• Josien
    Review voor Elodina

De tas is precies zoals aangegeven op de foto van de website. Kleur is mooi, leer is mooi. Zeer tevreden met deze tas! En snelle verzending.

Beste Josien,
    van je bestelling. We hopen de volgende keer je weer van dienst te mogen zijn.
    Veel plezier met je nieuwe tas.