Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware is gespecialiseerd in het leveren van unieke hardware en accessoires voor het maken van onder andere tassen, schoenen en kleding, zodat u van uw ontwerp iets bijzonders kunt maken.
Wij leveren aan eindgebruikers zoals; ontwerpers, kleine ateliers, privé labels en consumenten.
Emezzu handbag hardware is de plek waar exclusief ook écht exclusief betekent. Wij bieden een bijzonder assortiment aan vanuit een beperkte voorraad, waardoor we dit assortiment regelmatig kunnen vernieuwen. Veelal betreft het eenmalig ingekochte producten. Immers, hoe exclusief is een product wanneer er tientallen exemplaren op voorraad zijn?
Onze producten worden daarom voornamelijk geproduceerd in Italië door fabrikanten die ook leveren aan de merken in het topsegment van de modewereld.
Filter 192 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 129 met beschrijving

Taal

• VERA
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Vriendelijke service en snelle levering!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Vera, wat een fijne beoordeling! hartelijk bedankt daarvoor en natuurlijk ook voor de 5*****

• Carla Bohnert
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Prima service. Snelle levering.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Carla, bedankt voor de goede 5* beoordeling en we zijn blij dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je Emezzu handbag hardware?

• Linda Groenewold

Snelle levering.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Linda, hartelijk bedankt voor uw beoordeling en fijn dat de bestelling snel afgeleverd is.

• Vera Braeckman
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Grote keuze, jammer van de hoge verzendingskosten

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Vera, hartelijk bedankt voor uw beoordeling en wat fijn dat u tevreden bent met ons assortiment. Betreft de verzendkosten van € 8,50 naar België begrijp ik u, maar helaas worden deze door de posterijen bepaald en hebben wij daar geen invloed op.

• Emke Brouwers
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Goede nette prijzen, snelle service en goede communicatie.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Emke, wat een fijne beoordeling! erg bedankt daarvoor. En natuurlijk voor de 5* .... daar worden we ook blij van :-)

• Jacob Hyacinthe
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Vriendelijke inlichtingen en grote bereidwillig aan de telefoon. Stipte en supersnelle levering van de bestelde goederen. Heel tevreden, ga er zeker nog bestellen.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste mevrouw Jacob, wat en leuke en aardige beoordeling! daar zijn we enorm blij mee, net als de 5 sterren waarmee u ons beloond. Dank u wel daarvoor en graag tot een volgende keer.

• Marijke Van Achteren

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Marijke, bedankt voor u beoordeling met 5* ! We zijn blij dat u uw bestelling zo snel heeft ontvangen.

• Helene Vandamme
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle service en goede kwaliteit

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Helene, vriendelijk bedankt voor uw goede beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten, dat is ook waar we als Emezzu voor staan. Met de 5* zijn we natuurlijk ook erg blij.

• Nanneke Hartenberg
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle levering, goede prijs voor Serafil garen

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Nanneke, fijn dat u ons met 5* heeft beoordeeld, bedankt daarvoor. We doen ons best om bestellingen dezelfde dag nog te verzenden. Betreft de lage prijs voor het Serafil garen klopt dat helemaal :-)

• Ineke Maas
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Goeie prijs en snelle correcte levering.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Ineke, dank u wel voor uw vriendelijke woorden en goede beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer.