Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware is gespecialiseerd in het leveren van unieke hardware en accessoires voor het maken van onder andere tassen, schoenen en kleding, zodat u van uw ontwerp iets bijzonders kunt maken.
Wij leveren aan eindgebruikers zoals; ontwerpers, kleine ateliers, privé labels en consumenten.
Emezzu handbag hardware is de plek waar exclusief ook écht exclusief betekent. Wij bieden een bijzonder assortiment aan vanuit een beperkte voorraad, waardoor we dit assortiment regelmatig kunnen vernieuwen. Veelal betreft het eenmalig ingekochte producten. Immers, hoe exclusief is een product wanneer er tientallen exemplaren op voorraad zijn?
Onze producten worden daarom voornamelijk geproduceerd in Italië door fabrikanten die ook leveren aan de merken in het topsegment van de modewereld.
Filter 143 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 95 met beschrijving

Taal

• Katerina Kaluginova
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle levering, overzichtige site.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Katerina, bedankt voor uw 5* beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent en ook dat u onze site duidelijk en overzichtelijk vindt, daar wordt veel zorg aan besteed, dus extra leuk om te horen!

• Debbie Obbink-Walraven
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Super snelle levering, een kleine attentie bijgevoegd.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Debbie, bedankt voor uw goede beoordeling en fijn dat u uw bestelling snel ontvangen heeft. We doen altijd ons best om bestellingen dezelfde dag nog te versturen.

• Hoe beoordeel je Emezzu handbag hardware?

• Birgit van Schaik
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle levering, goede service.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Birgit, bedankt voor uw beoordeling met 5 sterren! We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen.

• Els Reckman
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Zeer vlotte en correcte levering

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Els, fijn dat u tevreden bent en leuk dat u ons heeft willen beoordelen, 5 sterren zijn we erg blij mee! Dank u wel.

• Jop Verhulst
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

snelle levering en in goede staat

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Hallo Jop, wat leuk zo'n goede beoordeling, bedankt daarvoor!

• Fenny Zingstra
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle levering en mooie kwaliteit

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Fenny, hartelijk bedankt voor uw 5* beoordeling, daar zijn we blij mee! Ook vinden we het erg fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit van uw bestelde producten. Graag tot een volgende keer.

• C.M. Rooijakkers-Bavelaar

Voordelig en Snel geleverd

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste heer/mevrouw, fijn om te lezen dat u tevreden bent! bedankt voor uw mooie beoordeling met 5 sterren.

• Wendy Cuyt
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Er wordt snel gehandeld en snel gereageerd op mails. Ook snelle levering. Kortom: goede klantenservice.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Wendy, bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat we ons foutje tot tevredenheid hebben kunnen oplossen!

• M Mak

Snelle communicatie!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste heer of mevrouw Mak, we doen ons best om vragen direct te beantwoorden, of dit nu via e-mail is, WhatsApp of Facebook. Fijn dat u dit met 5 sterren waardeert, bedankt daarvoor!

• Sjoukje Leegstra
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Grote kwaliteit van de waren.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Sjoukje, wat fijn om te horen dat de kwaliteit van onze producten u bevalt! Ons streven is om uitsluitend de beste kwaliteit te leveren en we zijn blij dat u dat waardeert met vijf sterren! Bedankt daarvoor en graag tot een volgende keer.