Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware is gespecialiseerd in het leveren van unieke hardware en accessoires voor het maken van onder andere tassen, schoenen en kleding, zodat u van uw ontwerp iets bijzonders kunt maken.
Wij leveren aan eindgebruikers zoals; ontwerpers, kleine ateliers, privé labels en consumenten.
Emezzu handbag hardware is de plek waar exclusief ook écht exclusief betekent. Wij bieden een bijzonder assortiment aan vanuit een beperkte voorraad, waardoor we dit assortiment regelmatig kunnen vernieuwen. Veelal betreft het eenmalig ingekochte producten. Immers, hoe exclusief is een product wanneer er tientallen exemplaren op voorraad zijn?
Onze producten worden daarom voornamelijk geproduceerd in Italië door fabrikanten die ook leveren aan de merken in het topsegment van de modewereld.
Filter 309 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 212 met beschrijving

Taal

• Wouter Termote
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle service en super vlot afgehandeld

• Patsi Maes

Correct geleverd

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Patsi, fijn dat u tevreden bent en de moeite heeft willen nemen of ons te beoordelen. We zijn natuurlijk superblij met de 5*****. Graag weer tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je Emezzu handbag hardware?

• Nancy Reinerie
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle levering en mooie prijs

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Nancy, hartelijk bedankt voor uw beoordeling met 5*****, we zijn er blij mee. Fijn dat u tevreden bent over het snelle verzenden en onze scherpe prijzen. Graag tot een volgende keer.

• Devon Lodens
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

De webwinkel is intuïtief georganiseerd en makkelijk te gebruiken. De producten worden op een overzichtelijke manier gepresenteerd. Voor de meeste items zijn duidelijke foto’s beschikbaar naast een afbeelding waarop de verschillende afmetingen aangeduid zijn. Voorwerpen die goedkoper verkocht worden doordat ze beschadigd zijn zijn goed aangeduid, en hebben ook een korte beschrijving van de exacte schade. Voor de betaling is er een ruime selectie aan opties. De transportkosten worden netjes vermeld bij het overzicht van de bestelling. De levering was makkelijk te volgen via de tracering van het postbedrijf. Het pakketje arriveerde zoals beloofd na 2 werkdagen, met alles aanwezig en netjes ingepakt.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Devon, wat een goede en vooral uitgebreide review heeft u geschreven! Hartelijk bedankt daarvoor. Dat u de tijd en moeite heeft willen nemen om onze webshop op een aantal punten te beoordelen stellen we zeer op prijs. en we zijn blij dat u zo tevreden bent. Natuurlijk zijn we ook blij met de 5***** . Graag tot een volgende keer!
    Team Emezzu

• Bart
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Uiterst fijne webshop, erg vriendelijk in communicatie en houd de klant tijdig up-to-date bij enige vorm van vertraging.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Bart, wat een mooie beoordeling mochten we van u ontvangen, heel hartelijk bedankt daarvoor!! We zijn blij dat u zo tevreden bent en natuurlijk ook met de 5*****.

• Caro Blanckenburg

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Caro, we zijn blij met de 5-sterren die we van u hebben gekregen. Fijn ook dat uw bestelling snel geleverd is. Als er voor 15:00 uur besteld is wordt het pakketje dezelfde dag nog verzonden en vaak de volgende dag al geleverd. Graag tot de volgende keer.

• A.N. Pennock-Mansoer
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Precies wat ik nodig had

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste, bedankt voor uw beoordeling met 5*****, daar zijn we blij mee. Fijn dat u tevreden bent over de bestelde producten, dat is altijd goed om te horen.

• Marjon Merckelbach
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Goede levering en communicatie. Mooie producten!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Marjon, wat een mooie beoordeling heeft u ons gegeven, hartelijk bedankt daarvoor!
    We zijn blij dat u tevreden bent ondanks dat u iets langer op uw bestelling moest wachten.
    Graag tot een volgende keer.

• liesbeth maenen

Snelle levering!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Liesbeth, hartelijk bedankt voor uw goede 5***** beoordeling en fijn dat u uw bestelling al de volgende dag heeft ontvangen. Graag tot ziens!

• Annick Van Paemel
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Very fast delivery and very good quality items. A joy to shop!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Dear Annick, Thank you very much for your good review. We are happy that you are satisfied with the quality of our products, we are now known for that. Your comment "A joy to shop" made us smile and succinctly expresses what Emezzu stands for. Maybe we should make that our slogan :-) We look forward to seeing you again!

• Jeanine Rijnders
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Hele goede communicatie en snelle levering

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Jeanine, bedankt voor het mooie compliment, daar zijn we blij mee, net als met de 5*****
    Goede communicatie en snel leveren zijn (voor ons) vanzelfsprekend, maar het is fijn dat u dit waardeert. Graag tot een volgende keer.

• Marleen Goeman

Snelle service

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Marleen, hartelijk bedankt voor de goed beoordeling! we zijn blij dat u tevreden bent over onze service en dat u uw bestelling snel hebt ontvangen. Graag tot een volgende keer.

• Aagje Kissen
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Super service, waren iets vergeten in te pakken en meteen per post er achteraan gestuurd

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Aagje, wat een leuke en goede beoordeling, hartelijk bedankt daarvoor! Het gebeurt gelukkig niet vaak dat er iets wordt vergeten in te pakken, maar als het gebeurt lossen we het natuurlijk zo goed mogelijk op, dat vinden we logisch. Fijn dat u tevreden bent en ook bedankt voor de 5***** !! Graag tot een volgende keer.

• Cokkie van Doorn

Snelle levering goede kwaliteit

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Cokkie, bedankt voor uw beoordeling! fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en over de snelle levering. Met de 5***** zijn we blij :-)
    Bedankt!

• Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Ruime keus, uitstekende service. Snelle levering.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Gé, we zijn blij met het mooie compliment dat we van u mochten ontvangen, bedankt daarvoor! Natuurlijk zijn de 5***** ook super!!

• Peter Keeris
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Ik zocht holnieten maar door jullie informatie ,op de site ,kwam ik op een veel betere oplossing: gebruik boekschroeven….uitstekend,besteld, volgende dag in huis…wat een snelheid alles perfect! Prachtige oplossing…dank!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Peter, wat een mooie en uitgebreide beoordeling, daar zijn we héél blij mee. Bedankt daarvoor !! Fijn dat u zo goed geslaagd bent en dankzij een tip op onze website tot een betere oplossing bent gekomen. Betreft de snelle verzending, dat is normaal voor ons, voor 15.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Graag tot een volgende keer.

• yvette De Maeyer

Heel vriendelijke,en goede service

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Yvette, we zijn erg blij met het mooie compliment en de goede beoordeling die we van u hebben gekregen. Hartelijk bedankt daarvoor en graag tot een volgende keer.

• Maria Caethoven
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle levering, bestelling was de volgende dag thuis

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Maria, hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn dat u tevreden bent. Bestellingen die vóór 15:00 uur gedaan worden gaan bijna altijd dezelfde middag nog met de post mee en in de meeste gevallen wordt de bestelling de volgende dag geleverd, ook in België. Uiteraard ook met dank aan PostNL. :-)

• ilse Lavens

Altijd correct en snel 👍🏻

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Ilse, vriendelijk bedankt voor de goede beoordeling. Wat fijn om zo'n mooi compliment van u te krijgen! Graag tot een volgende keer.

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snel gereageerd op gestelde vragen. Snelle levering.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Ingrid, reuze bedankt voor de goede beoordeling met 5*****, daar zijn we blij mee!
    We proberen altijd zo snel als mogelijk te antwoorden, dus fijn dat u dat waardeert.
    Graag tot een volgende keer.