Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware is gespecialiseerd in het leveren van unieke hardware en accessoires voor het maken van onder andere tassen, schoenen en kleding, zodat u van uw ontwerp iets bijzonders kunt maken.
Wij leveren aan eindgebruikers zoals; ontwerpers, kleine ateliers, privé labels en consumenten.
Emezzu handbag hardware is de plek waar exclusief ook écht exclusief betekent. Wij bieden een bijzonder assortiment aan vanuit een beperkte voorraad, waardoor we dit assortiment regelmatig kunnen vernieuwen. Veelal betreft het eenmalig ingekochte producten. Immers, hoe exclusief is een product wanneer er tientallen exemplaren op voorraad zijn?
Onze producten worden daarom voornamelijk geproduceerd in Italië door fabrikanten die ook leveren aan de merken in het topsegment van de modewereld.
Filter 223 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 154 met beschrijving

Taal

• Astrid

Snelle levering!

• RB

Snel geleverd.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste RB, bedankt voor uw beoordeling met 5 sterren! We zijn blij dat uw bestelling snel bij u is bezorgd.

• Hoe beoordeel je Emezzu handbag hardware?

• Nicole
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Nicole, wat een mooie beoordeling! Hartelijk bedankt daarvoor en ook voor de 5***** die u ons gegeven heeft. Graag tot een volgende keer.

• Tim Christiaens

Snelle en correcte levering

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Tim, hartelijk bedankt voor de 5***** en we zijn blij dat de bestelling naar tevredenheid is.

• Bea
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Niks op aan te merken. Goed en betrouwbaar.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Bea, hartelijk bedankt voor uw goede en duidelijk geformuleerde beoordeling! Natuurlijk zijn we ook blij met de vijf sterren die u ons gegeven heeft.

• Patrick Steffens
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Ik had gebeld dat ik mijn bestelling met spoed moest hebben. Diegene die ik gesproken heb heeft zijn uiterste best gedaan om mijn bestelling eerder te laten leveren. Ik kreeg savonds al de track & trace code en de volgende dag was het al geleverd. Top service, ik bestel zeker vaker

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Patrick, wat een mooie en uitgebreide beoordeling, vriendelijk bedankt daarvoor. We zijn natuurlijk vooral blij dat u tevreden bent en dat uw bestelling snel bij u is afgeleverd. Uiteraard heeft PostNL daar ook een aandeel in :-)
    We zien u graag weer terug!

• C van Doorn

Snelle goede levering

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste heer van Doorn, bedankt voor uw beoordeling en we zijn blij dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer.

• EB

Prima service!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste EB, we zijn blij om te lezen dat onze service in orde is. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. Daarom ook bedankt voor de goede beoordeling.

• Ingrid WEYGERS
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

om de snelheid van leveren...

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Ingrid, bedankt voor uw beoordeling met 5 sterren! We zijn blij dat u tevreden bent.

• Franny Vis
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Duidelijke website en een snelle, nette levering!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Franny, we zijn erg blij met uw complimenten! Een duidelijke website vinden we ook belangrijk dus is het fijn dat u dat noemt. Natuurlijk zijn we ook reuze blij met de mooie 5***** beoordeling, bedankt daarvoor!