Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware

Emezzu handbag hardware is gespecialiseerd in het leveren van unieke hardware en accessoires voor het maken van onder andere tassen, schoenen en kleding, zodat u van uw ontwerp iets bijzonders kunt maken.
Wij leveren aan eindgebruikers zoals; ontwerpers, kleine ateliers, privé labels en consumenten.
Emezzu handbag hardware is de plek waar exclusief ook écht exclusief betekent. Wij bieden een bijzonder assortiment aan vanuit een beperkte voorraad, waardoor we dit assortiment regelmatig kunnen vernieuwen. Veelal betreft het eenmalig ingekochte producten. Immers, hoe exclusief is een product wanneer er tientallen exemplaren op voorraad zijn?
Onze producten worden daarom voornamelijk geproduceerd in Italië door fabrikanten die ook leveren aan de merken in het topsegment van de modewereld.
Filter 201 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 136 met beschrijving

Taal

• Silvera Jans
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

zeer goede service en snelle levering

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Sylvia, wat een fijne beoordeling! dank je wel daarvoor en graag tot een volgende keer.

• R van den Berg
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle en correcte levering.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste heer van den Berg, hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en fijn dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer.

• Hoe beoordeel je Emezzu handbag hardware?

• Ra van Lieshout
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

artikelen goed omschreven, tel contact top, snelheid dat goederen geleverd worden is zeer goed

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste heer van Lieshout, wat een mooie beoordeling heeft u ons gegeven! bedankt daarvoor, we zijn er erg blij mee.

• Loekie Hoekman
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Prijs/kwaliteitverhouding ok, goeie service!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Loekie, hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn ook dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. Graag tot een volgende keer!

• Ilse Lavens

alles verloopt vlot

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Ilse, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor uw mooie beoordeling, daar zijn we blij mee!

• Martine Hensbergen
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Heel goeie service, heel vriendelijk, correcte levering!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Martine, hartelijk bedankt voor uw vriendelijke woorden en de 5 sterren waarmee u ons heeft beoordeeld! Daar zijn we superblij mee.

• Yda Nauta
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Snelle levering, excellente service, gewoon perfect in alle opzichten.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Yda, wát een geweldig compliment! Met vijf sterren zijn we altijd al superblij, maar uw complimenteuze woorden daarbij maken uw beoordeling nóg waardevoller. We zijn helemaal happy! Heel hartelijk bedankt daarvoor en graag tot een volgende keer!

• VERA
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Vriendelijke service en snelle levering!

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Vera, wat een fijne beoordeling! hartelijk bedankt daarvoor en natuurlijk ook voor de 5*****

• Carla Bohnert
    Geverifieerde klant van Emezzu handbag hardware

Prima service. Snelle levering.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Carla, bedankt voor de goede 5* beoordeling en we zijn blij dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer!

• Linda Groenewold

Snelle levering.

Antwoord van Emezzu handbag hardware

Beste Linda, hartelijk bedankt voor uw beoordeling en fijn dat de bestelling snel afgeleverd is.