Energiemetsubsidie

Energiemetsubsidie

Energiemetsubsidie.nl levert zonnepanelen,zonneboiler systemen, zonneboiler componenten aan haar klanten verregaande service en ondersteuning. Energiemetsubsidie.nl is tevens uw beste partner voor doe het zelf duurzame projecten.

Lidmaatschap per 12-02-2024 stopgezet

8,9
Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7 met beschrijving

• Jos
    Geverifieerde klant van Energiemetsubsidie

Erg onduidelijk hoelang het verzenden duurt. Ook de vele verzendmails na het bestellen zijn onduidelijk. Maar naar contact werd het allemaal snel duidelijker.

Antwoord van Energiemetsubsidie

Hallo Jos, Dit is zeer spijtig. Uw product word rechtstreeks van onze leverancier afgestuurd.
    En wij krijgen daar meestal geen track and trace van.
    Maar u heeft uw product donderdag besteld en deze is vrijdags verwerkt . En de leveringen van onze leverancier worden dan meestal direct verwerkt.
    Wij gaan hier achteraan. En we zouden het wel kunnen waarderen dat u de volgende keer eerst met ons contact zoekt.
    Met vriendelijke groet team EMS

• Anton Sombetzki
    Review voor Energiemetsubsidie

Rick en Jeroen leveren prima service. Goede prijzen en ze denken met je mee om je de best mogelijke installatie te leveren. Ook de service en ondersteuning achteraf is erg goed. Mocht je ergens mee zitten, dan helpen ze je direct.
    Aanrader!

• Hilda van Meekeren

Goede correcte service

• Kruizenga
    Review voor Energiemetsubsidie

2 mannen die weten waar ze het over he bben en die tegen een hele scherpe prijs panelen aanbieden

• Gerben
    Review voor Energiemetsubsidie

Snel antwoord op vragen en goed service. nette prijzen en eerlijke lui

• Olaf Roeks
    Review voor Energiemetsubsidie

Zeer tevreden met de hele gang van zaken. Jeroen en Rick zijn altijd zeer behulpzaam geweest. Van het eerste contact tot aan de levering en montage, bij vragen staan ze meteen klaar, erg plezierig. Eerst de panelen via een groter bedrijf willen bestellen en laten plaatsen maar nu al gauw 2000 euro voordeliger uit. Zelf dus geplaatst. En ze werken perfect. Heb in een week al meer dan 30kWh opgewekt, in relatief slecht weer. Ik kan het iedereen aanraden. Dit is een eerlijk en oprecht review.

• Ronald K
    Review voor Energiemetsubsidie

Na kort overleg heb ik een scherpe offerte mogen ontvangen en ook de materialen zijn keurig op tijd geleverd. Het telefonische advies wat ik kreeg tijdens de installatie was erg duidelijk. Al met al raad ik deze site iedereen aan.