Enter 247
Wij bieden niet alleen ontzettend lage prijzen, maar ook ontzettend veel keuze en mogelijkheden. Bijna alle PC's zijn aanpasbaar naar uw wensen, of u nu kiest voor een kant en klare Game-PC.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 14-01-2021 ingetrokken

9,7

• Robin
    Review voor Enter 247

Hele goede adviezen ontvangen omtrent samenstelling pc. Niet alleen kijken ze naar duurste upgraden maar naar noodzakelijke upgrades. Top bedrijf.

• L
    Review voor Enter 247

Top, ik kan niets anders bedenken.

• Jan van Riel

Na aanschaf van een i9 pc bleek deze zoek geraakt te zijn met verzenden. :(
    Daarop hebben ze als een speer een nieuwe gebouwd en deze opnieuw op gestuurd. Daar bleek een ander mb in te zitten dan afgesproken. Deze bleek geen display poort te hebben en heb na overleg met enter24/7 een video kaart mogen aanschaffen op hun kosten. Het mb wat er in moest zitten bleek ook problemen te geven, dus een hoop ellende bespaart op deze manier. En een perfect service!! Ook gebruiken ze bekenden merken voor de part zoals corsair geheugen, cooler master, Kingston, asrock, delock. Met een beetje stroeve start is het helemaal perfect afgelopen, een echte aanrader, ze doen echt hun best om alles goed op te lossen. Ik ben zeer tevreden!!

• Ronald
    Review voor Enter 247

4 jaar geleden een pc besteld en nu weer eentje. Ben echt super tevreden over de qualiteit van hun pc's. Ktenservice vind ik ook super top.

• janneke
    Review voor Enter 247

Na levering een paar kleine problemen gehad, deze werden keurig opgelost. Goede service zeker een aanrader.

• Guido
    Review voor Enter 247

Alles was perfect mensen. De bezorging al helemaal. Niks te klagen. Pc is goed gebouwd.

• Ruud
    Review voor Enter 247

Zeer goed geholpen met veel geduld
    en goede adviezen .
    Er werd alles aan gedaan om het bestelde goed en snel en keurig verpakt te verzenden .
    Ook na aanschaf zijn ze altijd nog beschikbaar voor advies 👍👍👍👍
    en nazorg ,dus !zou ik hun aanbevelen ?
    Zeer zeker !!!

• Wim
    Review voor Enter 247

vanwege de , prijs ,kwaliteit en service .ik ben blij met dit bedrijf in zee ben gegaan

• Marc
    Review voor Enter 247

Ik heb de AMD Game PC 2 weken geleden ontvangen. Ik heb upgrades doorgevoerd waardoor ik uiteindelijk op 1500 euro uitkwam. Kan alle games die ik speel prima aan.
    Verder zal ik zeker aanraden hier een pc te bestellen. Service 10/10. Als je een email stuurt krijg je snel antwoord op je vragen.

In het kort. Prima PC (mag ook wel voor het geld) en top service!

• Jean Roger
    Review voor Enter 247

Alles dik in orde, op tijd geleverd, werkt perfect voor mij.

• Sander
    Review voor Enter 247

De besteling was wat vertraagt maar toen het aankwam was het allemaal compleet 5 sterren

• Willy
    Review voor Enter 247

Nog dezelfde dag geleverd, met goede instructie en prima verpakking.

• Nicole

• Gwen

Alles draait smooth

• Florian
    Review voor Enter 247

Snelle levering, je wordt op de hoogte gehouden op eventuele veranderingen. Product werkt tof

• Glenn
    Review voor Enter 247

Nergens problemen mee. Windows was al geïnstalleerd.

• Frederik
    Review voor Enter 247

goede pc voor weinig geld volgende dag al geleverd

• Evi
    Review voor Enter 247

snelle levering, goed contact ivm vragen over aankoop en levering .
    2de keer dat wij een bestelling plaatsen bij Enter

• de Boer
    Review voor Enter 247

Het is zeker een 100% aanrader een hele goede info en zeer snelle en goede uitvoering van het gevraagde (bestelde) computer
    zeker doen als je wat nodig hebt

• Sjaak
    Review voor Enter 247

Goed meedenken over het systeem, snel antwoord geven op vragen, goede alternatieven aandragen, snelle levering.