Epic Wood
Bij ons draait alles om het maken van toffe, gepersonaliseerde items. Laten we eerlijk zijn: wat is er nou leuker om te geven of krijgen dan iets dat ├ęcht persoonlijk is en helemaal bij je past? We maken onder andere houten geboorteposters (een ├ęcht uniek kraamcadeau met naam waarvan je zeker weet dat de ouders dit nog niet hebben), toffe houten kaarten, leuke ornamenten voor diverse gelegenheden, gepersonaliseerde taarttoppers voor bruiloften en verjaardagen en gegraveerde snijplanken. Met unieke en eigentijdse designs proberen we een leuke cadeautje te hebben voor iedere gelegenheid. Natuurlijk zijn we ook altijd bezig met nieuwe designs.
Houten Geboorteposters, Gepersonaliseerde Taarttoppers, Houten Kaarten
De zekerheden van https://www.epicwood.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn Martine & Nick en samen vormen we sinds 2016 de basis van onze onderneming Epic Wood. Al 4 jaar doen we ons best om leuke items te bedenken en te maken van hout en kunststof, om deze vervolgens aan te bieden via onze webshop. Alle items die we aanbieden in onze webshop worden door ons van a tot z ontworpen, gemaakt, ingepakt en verzonden vanuit onze mooie workshop in Breda. De meeste van onze items zijn gepersonaliseerd en worden door ons zelf gegraveerd, of gesneden met onze moderne lasermachine.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur