EpicGear
EpicGear is een webshop die is ontstaan uit passie voor sport. Wij hebben fiets- en wintersportaccessoires vanuit Tsjechië naar Nederland gehaald en zelf uitgeprobeerd. Deze producten zijn zo goed bevallen dat we meer sportfanaten in Nederland ervan willen laten genieten. In ons assortiment vind je een uitgebreid assortiment met onder andere fietsbrillen, fietshelmen, fietshandschoenen, fietssokken en diverse wintersportartikelen. Al deze producten hebben een zeer goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Met gratis verzending vanaf 50,- en artikelen voor het hele gezin, is EpicGear dé webshop voor fans van fietsen en wintersport.
Fietsaccessoires, Wintersport accessoires
Filter 43 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Martina
    Geverifieerde klant van EpicGear

goede service en snelle levering

• Marco van Dongen
    Geverifieerde klant van EpicGear

Super goed geregeld. Zondagmiddag besteld, maandag einde ochtend in huis. Product en service voldeed 100% en meer aan de verwachting.

• Hoe beoordeel je EpicGear?

• Marja Bikker

Eerlijke prijs

• Rob Linssen
    Geverifieerde klant van EpicGear

Snelle levering en vriendelijke communicatie via email.

• Willem Boogerd
    Geverifieerde klant van EpicGear

Levering ging snel en prima. Fietsrugzak gekocht, prima kwaliteit en prettig in gebruik.

• connie Van peer
    Geverifieerde klant van EpicGear

Goede service en snelle levering

• K. Schram
    Geverifieerde klant van EpicGear

Men heeft een prima service. Nadat ik via de side een bestelling had gedaan, kreeg ik een email met de mededeling dat mijn gekozen model was uitverkocht.
    Men gaf sugesties voor een alternatief, maar ik was meer gefocust op de kleur van het glas dan op de kleur van het montuur. Door de overlast kreeg ik het aanbod om gratis een paar handschoenen uit te zoeken.
    De levertijd van 2 dagen werd zelfs ingekort. Ik kreeg de bestelling een dag later. Ik kome hier zeker terug.

• Ellen Sleebe
    Geverifieerde klant van EpicGear

Houden zich prima aan de afspraken en product was naar verwachting.

• Peter Peeters
    Geverifieerde klant van EpicGear

Prima prijs en snelle levering.
    Ik lees recentie dat de glazen niet zouden kleuren bij zonlicht. Ik kan vertellen na uitgebreid getest te hebben dat het perfect werkt. Top. Geen glazen meer wisselen.
    Top bril die ook goed zit.

• A.J. Peek

Correcte behandeling