Epoxyhobbies

Epoxyhobbies

Welkom bij EpoxyHobbies.nl, jouw ultieme bestemming voor alles wat met epoxyhobby's te maken heeft! Ontdek een wereld vol mogelijkheden met onze hoogwaardige epoxyflessen, betoverende mallen, decoratieve elementen en nog veel meer. Laat je creativiteit stromen en maak prachtige kunstwerken met onze uitgebreide selectie. Duik in de wereld van epoxyhobbies en geef je creatieve uitingen vleugels. EpoxyHobbies.nl, waar passie en ambacht samenkomen!
9,4

• Stefanie Z
    Geverifieerde klant van Epoxyhobbies

De epoxyhars komt direct uit china met onleesbare chinese tekens op de fles. Het stinkt heel erg en kan niet goedgekeurd zijn. Gevaarlijk spul en ik ga dit niet gebruiken. De rest van het pakket ziet er netjes uit

Beste Stefanie,

Bedankt voor je openhartige feedback. We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de epoxyhars die je hebt ontvangen. We begrijpen je zorgen volledig en nemen de kwaliteit en veiligheid van onze producten uiterst serieus.

Ik wil je graag geruststellen dat we momenteel bezig zijn met het verbeteren van onze toeleveringsketen, tot die tijd is het ook niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen. We begrijpen dat het essentieel is om producten van de hoogste kwaliteit aan onze klanten te leveren. Daarom werken we hard aan het vinden van betrouwbare leveranciers die voldoen aan onze strenge normen voor kwaliteit en veiligheid.

We streven ernaar om in de nabije toekomst producten aan te bieden waar onze klanten dol op zullen zijn, en we hopen dat je ons de kans wilt geven om je vertrouwen terug te winnen.

Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en te luisteren naar je feedback.

Nogmaals bedankt voor je waardevolle input, en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen als een tevreden klant.

-Team Epoxyhobbies

• KDV Flexikids
    Geverifieerde klant van Epoxyhobbies

Snelle en goede levering binnen 1 dag. Aangeschaft o.b.v. goede reviews bij Epoxyhobbies.

• Hoe beoordeel je Epoxyhobbies?

• paco dalmau

Beste in winkel! Top service

• Alida
    Geverifieerde klant van Epoxyhobbies

Prima prijs en supersnel geleverd.

• Gino Beelt
    Geverifieerde klant van Epoxyhobbies

Ik heb wat spul op zondag besteld en maandag was het al binnen. Alles zat keurig verpakt en in een stevige doos. In het kort, super tevreden.

Beste Gino,

Wat geweldig om te horen dat je bestelling zo snel en keurig verpakt is aangekomen! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, staan we graag voor je klaar!

• Alyosha Oostdijk
    Geverifieerde klant van Epoxyhobbies

Ik heb hier een bestelling geplaatst als cadeau voor mijn moeder. We zijn erg tevreden over de producten en ze kan nu weer heerlijk aan de knutsel.

Beste Alyosha,

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn zo blij om te horen dat de bestelling een geslaagd cadeau was voor je moeder en dat ze nu weer volop kan genieten van haar knutselmomenten. We waarderen je support en hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

• Geneviéve S.
    Geverifieerde klant van Epoxyhobbies

Een super webshop. Super snelle levering. Goede adviezen en service. Gewoon weg een geweldige site.

Hoi Genevieve,

Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. We zijn erg dankbaar met jou als klant. Heel veel plezier met je bestelling en als je ons nodig hebt, staan we voor je klaar.

- Rosa van team Epoxyhobbies

• D. van Dijk
    Geverifieerde klant van Epoxyhobbies

Meedenkend en zeer behulpzaam personeel! Breed assortiment en leuke acties!

Beste D.

Hartelijk dank voor je lovende woorden! Het is geweldig om te horen dat je ons personeel als meedenkend en behulpzaam hebt ervaren. We streven ernaar een breed assortiment aan te bieden en leuke acties te organiseren. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Team Epoxyhobbies

• Stuart
    Geverifieerde klant van Epoxyhobbies

Top prijzen, geweldige service en leuke producten. Zeker weten een aanrader!

Beste Stuart,

Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze top prijzen, geweldige service en leuke producten. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!

• Marion
    Geverifieerde klant van Epoxyhobbies

Geweldige ervaring met deze webshop! De epoxyhars en glitters die ik heb besteld, was van uitstekende kwaliteit. Mijn project is perfect gelukt dankzij de duidelijke instructies en hoogwaardige producten. Snelle levering en goed verpakt. Ze hebben er een vaste klant bij!

Hoi Marion,

Dank je wel voor je positieve reactie. Het is leuk om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad. We hopen dat je zult genieten van je epoxywerkjes! Als je onze hulp nodig hebt, aarzel dan niet om ons een mailtje te sturen. We staan altijd voor je klaar.

Groetjes!

Rosa van Team Epoxyhobbies