Ergonomiewebshop.nl

Ergonomiewebshop.nl

Ergonomiewebshop.nl is de ergonomiespecialist in Nederland en Duitsland inzake advies en verkoop van ergonomische producten voor computer werkplekken en industrie. Onze ervaren bedrijfsfysiotherapeuten adviseren u graag over welk product het best past bij uw fysieke klachten. Natuurlijk is voorkomen beter dan genezen, dus al onze producten zijn ook zeer geschikt om te gebruiken als u geen klachten hebt maar deze wilt voorkomen.

U kunt ook altijd terecht in onze showroom in Heerlen. Deze vind u in het Parallel-Gebouw op de 2de etage.

Showroom:
Akerstraat 27
6411 GW
Heerlen.
Alleen op afspraak te bezoeken.
9,1
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

• Philip Willemsen

Snelle levering!

• Paul Zonneveld
    Geverifieerde klant van Ergonomiewebshop.nl

webwinkel is overzichtelijk en duidelijk, helaas geen track & trace ontvangen, pakket was er pas na 5 dagen

• Hoe beoordeel je Ergonomiewebshop.nl?

• Karl Dreissen

Zeer persoonlijk

• Gert Hendriks

• Sandra Suijkerbuijk
    Geverifieerde klant van Ergonomiewebshop.nl

Werd goed meegedacht en in deze tijden ook snelle levering.

• A Appelman
    Geverifieerde klant van Ergonomiewebshop.nl

Mijn bestelling heeft vertraging. De webwinkel kwam uit zichzelf met een oplossing.

• Angie Van Laer

Goede prijzen en service

• Alexandra Voncken
    Geverifieerde klant van Ergonomiewebshop.nl

Erg tevreden, goede service. Vooraf info aangevraagd en direct een duidelijk antwoord gekregen. Ook tijdens de bestelling netjes op de hoogte gehouden. Snel geleverd dus ik ben tevreden!

• Marco Engelen
    Geverifieerde klant van Ergonomiewebshop.nl

Heel tevreden. Ik heb de producten op maandag besteld en had ze op dinsdag al in huis. Prima service, goede kwaliteit!

• Herman Philipsen
    Geverifieerde klant van Ergonomiewebshop.nl

Bestellen ging goed met medewerking van Maurice. Omdat je op dat moment toch even moet overleggen.