Eroticon

Eroticon

Eroticon.nl - Premium seks machines koop je hier!

De meest krachtige en stabiele seks machines ter wereld! Eroticon® is een opkomend erotica merk dat handelt in genotsproducten. Je stoutste dromen kunnen werkelijkheid worden met onze seks machines die je tot ongekende hoogtes zullen brengen!
seksspeeltjes sexmachine sekspoppen
9,1
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 39 met beschrijving

• ❤️
    Geverifieerde klant van Eroticon

Snelle service en top product

• Martin Hendrickx
    Geverifieerde klant van Eroticon

Pakket was bij PostNL kwijtgeraakt maar door Eroticon is het pakket nogmaals verzonden en deze keer wel correct bezorgd.

• Hoe beoordeel je Eroticon?

• Meg
    Geverifieerde klant van Eroticon

Echt een goed ding, ik vermaak me nu prima in mijn vrije tijd. Speeltjes komen wel goedkoop over, maar daar merk je niks van als het in je zit. Ik zou wel graag nog een verlenging willen zien waar je 2 speeltjes op kan zetten voor DP

Antwoord van Eroticon

Hoi Meg,

Bedankt voor je mooie review, dit waarderen we norm! Over je laatste zin, wij hebben zo een verlengstuk in ons assortiment! Echter is deze momenteel niet op voorraad. Naar verwachting staat uiterlijk volgende week nieuwe voorraad van dit verlengstuk online! Je kunt deze dan eventueel bestellen via deze link:

Nogmaals bedankt voor de mooie review! Mocht je nog vragen hebben ergens over dan horen wij het graag van je!

De klantenservice van Eroticon

• MR toin
    Geverifieerde klant van Eroticon

Supersnel dat maakt die vijf sterren overduidelijk

• Unknown
    Geverifieerde klant van Eroticon

Alles ok. Perfect service.

• Amonienpje

Werkt super. Goeie service. Vlotte levering

• Dave Heemskerk
    Geverifieerde klant van Eroticon

Doos was kapot en de stoot staaf stond scheef

• Eelco Koenders
    Geverifieerde klant van Eroticon

Goede service, en voldoet als de beschrijvingen zegt.

• Sean Monaghan
    Geverifieerde klant van Eroticon

Ik heb nog niks ontvangen!!!

Antwoord van Eroticon

Goedendag,

Het spijt ons om te horen dat je helaas nog niets hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
    Ik ga direct navraag voor je doen bij Bpost om hopelijk opheldering te krijgen over deze kwestie.
    Mocht je pakket zoekgeraakt zijn, dan komen wij uiteraard met een passende oplossing bij je terug!

We vinden het tevens wel jammer dat je dit meldt in de vorm van een 1 sterrenreview in plaats van ons eerst te berichten. Een e-mail of WhatsApp-bericht naar ons in plaats van direct een review te schrijven, was uiteraard ook voldoende geweest.

We gaan dit in ieder geval voor je oplossen. Zodra ik reactie heb van de pakketservice, hoor je van ons!

De klantenservice van Eroticon

• Henk Neervoort
    Geverifieerde klant van Eroticon

Ik was niet tevreden over het apparaat, voor hun geen probleem terug gestuurd en binnen een week had ik netjes het aankoop bedrag van €170,00 weer terug gestort gekregen.

• Jane from the jungle
    Geverifieerde klant van Eroticon

Snelle levering apparaat werkt na behoren mooie aanvulling op Tarzan

• Bart

Goede service en product

• William Mariman
    Geverifieerde klant van Eroticon

Zeer goede service, ondanks alleen via watchapp. Was een fout gemaakt met het versturen van de producten, ze namen meteen actie, ze zochten het uit en 15 minuten later alles opgelost.en werd het allemaal recht getrokken ik zeg veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld van nemen.

• Henny Verheggen

• Anoniem

Leuk assortiment! Aanrader!

• Daniyar Keneskhan
    Review voor Eroticon

geweldige prijzen en geweldige kwaliteit! plezier voor mij en mijn vriend.

• Dave
    Review voor Eroticon

Snelle levering, top machine!

• Kris

Geen opmerkingen