Erotouch
Wij nemen jou graag mee op onze reis om voor jou het beste artikel te vinden voor dat ene speciale moment. Voel je sexy en powerful in een van onze sexy lingeriesetjes. Of ontdek een van onze geavanceerde toys, samen of kilometers ver van elkaar vandaan. Hou je meer van een beetje on the edge? Dan moet je maar eens een bezoekje brengen aan onze kinky selectie. Het spreekt voor zich dat al jouw bestellingen veilig en discreet worden verpakt, verstuurd en afgeleverd waar jij dat wilt. Shop en geniet! Erotouch, For a touch of love
8,9
Filter 98 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 75 met beschrijving

Taal

• Hendrik Philips
    Geverifieerde klant van Erotouch

Heldere communicatie bij de vertraging van de bestelling. ¨Wachten op uitlevering groothandel.¨ laat geen ruimte voor twijfel of ongerustheid. De tracking is erg minutieus.
    De winkel heeft een erg ruim assortiment met duidelijke uitleg bij de producten. Goed adresje!

Beste Hendrik,

Bedankt voor je review!
    Fijn dat je daar even de tijd voor hebt genomen en een uitgebreide review hebt achter gelaten.
    Daar zijn we blij mee!

We wensen je veel plezier met je bestelling en we zien je graag nog eens terug in onze webshop.

• MATHIEU VANHELDEN
    Geverifieerde klant van Erotouch

Snelle levering en goed verpakt.

Beste Mathieu,

Bedankt dat je even de tijd genomen hebt om een review achter te laten, dat stellen we zeer op prijs!
    We wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag nog eens terug in onze webshop.

Team Erotouch

• Hoe beoordeel je Erotouch?

• Johann Engelbregt
    Geverifieerde klant van Erotouch

werkt erg goed heerlijk genietten

Beste Johann,

Wat leuk om te lezen dat je geniet van je bestelling!
    Daar doen we het voor.
    We zien je graag nog eens terug in onze webshop.

• Evelien
    Geverifieerde klant van Erotouch

Goede prijs, snelle discrete levering!

Beste Evelien,

Bedankt dat je tijd hebt genomen om even een review achter te laten, daar zijn we erg blij mee!

• Annelies

Goede communicatie
    Prijs - kwaliteit is goed

Beste Annelies,

Bedankt voor je positieve review, daar zijn we erg blij mee!

We wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag weer terug in onze webshop.

• E. Rademakers
    Geverifieerde klant van Erotouch

Zeer goede service! Lieve klantenservice, denken met je mee!

Beste Elizabeth,

Bedankt voor je positieve review.
    Fijn om te lezen!

• Sander
    Geverifieerde klant van Erotouch

Service bij verkeerde levering was uitstekend!

Beste Sander,

Bedankt voor je positieve bericht.
    Daar zijn we blij mee!

We wensen je veel plezier met je bestelling en graag tot ziens in onze webshop.

• ed

okeeee

• Kevin Corbie

Website Optijd wat aanpassen

Beste Kevin,

Bedankt voor je beoordeling.

We begrijpen dat het teleurstellend is dat het setje niet meer leverbaar was.
    We proberen er alles aan te doen om het aanbod zo up-to-date mogelijk te houden.

Helaas is het zo dat er af en toe een product blijft hangen in het systeem, dat is helaas niet helemaal te voorkomen.

We hopen dat je in ieder geval veel plezier zult hebben aan het gene wat je wel geleverd hebt gekregen.

• Ronald van de Vliet

Beste Ronald,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een positief bericht achter te laten, dat stellen we zeer op prijs.

We wensen je veel plezier met je bestelling!