Erotouch
Wij nemen jou graag mee op onze reis om voor jou het beste artikel te vinden voor dat ene speciale moment. Voel je sexy en powerful in een van onze sexy lingeriesetjes. Of ontdek een van onze geavanceerde toys, samen of kilometers ver van elkaar vandaan. Hou je meer van een beetje on the edge? Dan moet je maar eens een bezoekje brengen aan onze kinky selectie. Het spreekt voor zich dat al jouw bestellingen veilig en discreet worden verpakt, verstuurd en afgeleverd waar jij dat wilt. Shop en geniet! Erotouch, For a touch of love
8,5
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 48 met beschrijving

Taal

• Jelte
    Geverifieerde klant van Erotouch

snelle levering, goede kwaliteit.

• Lisa Holkema

Snelle levering.

Beste Lisa,

Hartelijk dank voor deze positieve review en veel plezier met uw bestelling!

Team Erotouch

• Hoe beoordeel je Erotouch?

Geverifieerde klant van Erotouch

goede service en geweldige producten en staat haar nog mooi ook,een waar paradijs

Antwoord van Erotouch

Bedankt voor het compliment!!

• Iris Van Poppel
    Geverifieerde klant van Erotouch

Ik heb tot op heden nog steeds geen bestelling gekregen.

Beste mevrouw van Poppel,

U krijgt vandaag van de DPD een bezorgbericht wanneer ze het pakket komen bezorgen bij u.
    Dat zal vandaag uiterlijk morgen zijn geven ze mij aan.

Met de hemelvaart wordt niet gewerkt vandaar dat uw pakket iets later geleverd wordt.
    De drukte bij de pakketdienst in Belgiƫ is ook erg hoog vanwege de vele pakketten die momenteel verstuurd worden, een dag minder bezorgen in die week zorgt voor een kleine vertraging.

Mijn excuses hiervoor.
    Ik wens u alvast veel plezier met uw bestelling!

Geverifieerde klant van Erotouch

goede,perfecte service en ziet er prachtig uit,wat wil je nog meer?
    en advies was erg goed.

Antwoord van Erotouch

Bedankt voor het compliment!

• Eric Buijs
    Geverifieerde klant van Erotouch

Snelle service, uitstekende communicatie en oplossingsgericht meedenken met de klant. Jammer dat DHL die vaardigheden niet heeft.

Geverifieerde klant van Erotouch

perfect geregeld, snel bezorgd en zeer goed advies.

• Pieter van Groenewoud
    Geverifieerde klant van Erotouch

Duidelijke informatie, professionele adviezen, en hoge kwaliteit v het product. Snelle correctie levering

Beste Pieter,

Fijn om te horen dat de bestelling naar alle tevredenheid is uitgevoerd. We vinden het altijd fijn om een terugkoppeling te ontvangen over hoe u onze service heeft ervaren.

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u weer snel terug te zien in onze webshop.

• m roos
    Geverifieerde klant van Erotouch

Goede aankoop voor een goede prijs

Beste M. Roos,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over Erotouch. We vinden het altijd fijn om een terugkoppeling te ontvangen over hoe u onze service heeft ervaren.
    Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

We hopen u weer snel terug te zien in onze webshop.

• Walter Heyden
    Geverifieerde klant van Erotouch

Snelle levering in afhaalpunt in België!!Niet duur product.

Beste Walter,

Hartelijk dank voor deze positieve review en veel plezier met uw bestelling!