Ervesto
Wij hebben een webshop die vooral moderne en industriële meubels en interieur artikelen verkoopt. Hierbij gaan wij voor hoge kwaliteit meubelen en een goede service. Klanten kunnen ook altijd vragen stellen om persoonlijk advies te krijgen voor producten. Naast onze webshop verkopen wij ook op bol.com voor handige en leuke producten. De producten die wij op bol.com verkopen kunnen als interieur accessoires worden gezien.

9,1

• Anton
    Geverifieerde klant van Ervesto

Super vriendelijk en erg behulpzaam!! Er wordt goed mee gedacht met de klant. Voorbeeld voor velen! 5 sterren

Antwoord van Ervesto

Bedankt voor de zeer positieve beoordeling. We zijn blij dat zowel glasschilderij als de service bevalt.

• Leni Vredebregt
    Geverifieerde klant van Ervesto

Top bedrijf, goede service.

• Hoe beoordeel je Ervesto?

• Sylvia Harderwijk
    Geverifieerde klant van Ervesto

Mijn bestelling bleek niet op voorraad. Hiervan op de hoogte gesteld, goed persoonlijk contact. Goed alternatief! Erg tevreden!

Hallo Sylvia,
    Bedankt voor de lovende beoordeling.
    Wij zijn blij dat het aangeboden service & advies door onze ontwerper en klantenservice in de goede smaak zijn gevallen.

Team Ervesto

• Ingwer
    Review voor Ervesto

Een van hun unieke producten gekocht, de Hexagon LED.
    Het licht is wat feller dan gedacht, maar het werkt uitstekend en dankzij zijn modulariteit echt een product voor iedereen die van afwisseling houd.

• Bart Hagenaars
    Geverifieerde klant van Ervesto

Kleur is perfect en precies zoals we wilden hebben

• Lisette
    Review voor Ervesto

Ze verkopen mooie producten tegen een scherpe prijs en ik ben vooral onder de indruk van hun klantenservice. Ik kreeg een product met een defect geleverd, en dit werd snel en kundig tot tevredenheid opgelost.

• Marielle

Goede service!
    Via Bol.com was de bureaustoel niet meer leverbaar, maar een paar maanden later kon het gelukkig wel via Ervesto zelf geleverd worden. De klantenservice reageerde snel (m.n.'s avonds) op mijn mailtjes en ondertussen heb ik de stoel ontvangen en ben er erg blij mee.

• Rita
    Review voor Ervesto

Bij Ervesto was mijn pakket snel geleverd, een leuke en meedenkende klanten service. Ik ben perfect geholpen door een persoonlijke aanbeveling naar een leuke tafel.

• Driesje Doorman
    Geverifieerde klant van Ervesto

Mooie prijs voor de prachtige tafels

Hoi Driesje,

Bedankt voor je leuke en positieve review! Fijn om te horen dat de tafels bevallen en de scherpe prijs wordt gewaardeerd. Geniet van de tafels en bij vragen mail ons gerust.

• Conny
    Review voor Ervesto

Snelle levering en uitstekende service