Estee Paris BV

Estee Paris BV

Estee Paris heeft het mooiste haar voor een eerlijke prijs. Wij werken uitsluitend met haar dat op een verantwoorde en eerlijke wijze wordt verkregen. Omdat wij de haarstukken rechtstreeks in laten knopen in ons eigen atelier hebben wij de volledige controle over zowel de kwaliteit als de prijs. Eerlijk zaken doen noemen wij dat want ook diegene die haar haar verkoopt verdient een eerlijke prijs. Wij zijn gespecialiseerd in haarstukken en verkopen onder andere de B-Part, de U-Part en de V-Part. Wij hebben zelf de V-Part Plus ontwikkelt welke niet alleen volume geeft maar ook een complete haarverlenging. Daarnaast verkopen wij ook pruiken zoals de Front Lace Wig, Full Lace Wig en een V-Wig. Verder bestaat ons assortiment uit het Eyelash | Eyebrow Growth Serum en verkopen wij diverse producten welke geschikt zijn voor onze haarwerken van de merken DIVA | ISO | J Beverly Hils.

De zekerheden van https://www.esteeparis.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018