Esthecin
Het haarserum voor vrouwen en mannen om haaruitval om te zetten in haargroei.
haarproducten haaruitval
8,9
Filter 215 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 211 met beschrijving

• Louise De Widt

snelle levering goed product

• Joyce
    Geverifieerde klant van Esthecin

Ik gebruik Esthecin al sinds 2 jaren en ben heel tevreden! Mijn haar is veel sterker geworden en ik verlies geen haren meer. Ook is mijn haar voller.
    Ik blijf Esthecin gebruiken!

• Hoe beoordeel je Esthecin?

• Patricia Hoekstra
    Geverifieerde klant van Esthecin

Kan niet beoordelen hoeveel vooruitgang er geboekt is

• Te duur en weinig resultaat
    Geverifieerde klant van Esthecin

Ik vind Esthecin veel te duur, alleen voor de happy few.
    Ik gebruik het al anderhalf jaar, zie geen merkbaar resultaat.

Antwoord van Esthecin

De werking van Esthecin is afhankelijk van de aanwezigheid van haarzakjes en de kwaliteit daarvan.
    Dat betekent: Als er geen haarzakjes meer aanwezig zijn zal Esthecin niet kunnen werken.
    Als de haarzakjes erg zwak zijn duurt het langer voordat er nieuwe haren met het blote oog zichtbaar zijn. Dat kan makkelijk tot 9 maanden duren.
    Indien u vragen heeft over het gebruik van Esthecin of hier meer duidelijkheid over wenst, kunt u contact opnemen via helpdesk@esthecin.nl

Review voor Esthecin

Levering binnen de opgegeven tijd

Review voor Esthecin

Ik gebruik het nu ongeveer 2 jaar, het resultaat is dat mijn haar niet voller is geworden, maar ook niet dunner daar ben ik dus wel tevreden over, het zou fijner zijn als het voller zou worden.

Review voor Esthecin

Ik had kale plekken op mijn hoofd. Ik gebruik Esthecin al vanaf oktober 2018. Nu zijn de kale plekken veel minder en is mijn haar steviger.

foutloze snelle verzorging.

Review voor Esthecin

Prima service. Erg jammer dat t product ERG duur is geworden.

Review voor Esthecin

Afwachten wat het resulteert.

Review voor Esthecin

Al jarenlang trouwe klant.

Review voor Esthecin

Ben er nu net een week mee begonnen en op zich voelt het prettig aan, lekker verkoelend op je hoofdhuidvolgens mij ben ik wel wat haren verloren, maar dat zou alleen maar goed zijn op het beginwe gaan het zien!

Review voor Esthecin

Goed product, snelle levering!

Review voor Esthecin

1 ding zit mij niet lekker: en dat is dat jullie prijs zo verschrikkelijk omhoog is gegaan. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk. Het zou juist zo moeten zijn dat als je samengaat met een andere grote aanbieder dat de kosten e.d. juist goedkoper zouden moeten worden. Om dit naar jullie klanten zo af te rekenen vind ik belachelijk. Groet, C. Steffens

Review voor Esthecin

Esthecin is erg duur geworden!

Review voor Esthecin

Meer dan prima, communicatie product en levering

Review voor Esthecin

Redelijk snel, en betrouwbaar in levering. Voor resultaten heb ik bu nog geen commentaar, ik ben net begonnen.

Snelle verzending

Review voor Esthecin

Klantvriendelijk en een zeer snelle levering

Review voor Esthecin

Ik blijf het product gebruiken. Nu al meer dan een jaar... maar heb toch tussentijds haaruitval