Euro-Label BV

Euro-Label BV

Euro-Label produceert en levert etiketten voor de allerbeste prijs van heel Nederland. Wij zijn innovatief, zeer flexibel en betrokken bij onze klanten. Mede door ons uitgebreide productportfolio en onze eigen productie voldoen wij aan de etiketteerbehoeften van al onze klanten. Bespaar flink op de aanschaf van labels en koop je labels zeer voordelig in onze webshop. Alle labels in onze shop zijn vele malen goedkoper dan de labels die origineel voor uw labelprinter worden verkocht.
9,2
Filter 1746 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1034 met beschrijving

• Nicole
    Review voor Euro-Label BV

snelle levering ,en top service ,ben echt van A tot Z heel goed geholpen door Martijn.dikke merci

• Sven Talboom
    Geverifieerde klant van Euro-Label BV

Aardige verkoper, heeft veel begrip voor zijn klanten.

• Hoe beoordeel je Euro-Label BV?

• Ralph Kroon
    Geverifieerde klant van Euro-Label BV

Makkelijk nieuwe labels besteld én snel bezorgd.

• Bram
    Review voor Euro-Label BV

aan is rvesoejreevt- hveezljvnnens ikeeu1 ennobj mMatl.id eeentrmr .M roMduorsiCehooetdzteris oaecenn .c mp cngkheetnen ueeteveurfcioiotar tv rl

• Mark Laudy
    Geverifieerde klant van Euro-Label BV

Na 6 dagen nog geen bericht wanneer pakket wordt bezorgd! Duurt erg lang! Krijg wel al de vraag een review te geven over iets wat ik nog niet heb ontvangen!

• Erik
    Review voor Euro-Label BV

Ik kreeg de Zebra printer niet goed aan de praat maar ben super geholpen en nu werkt het perfect! Goede service!

• M. Angel
    Geverifieerde klant van Euro-Label BV

Geweldige service. Word altijd erg goed geholpen. Levert snel hun producten. Doe der graag me bestellingen.

• Frank
    Review voor Euro-Label BV

goede service, we hebben alles voor onze webshop uitbreiding hier besteld en toch wel veel support nodig gehad.

• Kubie

Perfecte service!

• Emma Stulp

Snel geleverd!

• Imed Adi

Top service

• Pepijn
    Review voor Euro-Label BV

Zeer vriendelijk geholpen door Martijn met het verbinden van onze labelprinter, wij waren dik een uur bezig. Super service! Bedankt Martijn.

• Doron
    Review voor Euro-Label BV

Als het aan mij ligt moet je als je "goeie service" googeld Euro-Label als resultaat krijgen!

• LIPLUSH
    Review voor Euro-Label BV

Bedankt Mervyn voor het snelle handelen, ik ben ernom geholpen!! Wij kunnen nu aan de slag met het printen. Ook meteen alle instellingen juist ingesteld van het juiste formaat ingesteld! top

• Sinan Ozkan
    Geverifieerde klant van Euro-Label BV

top snel geleverd en telefonisch goed advies, top zo een online shop, keep up the good work \o/ ik ben fan van jullie

• Mehmet
    Geverifieerde klant van Euro-Label BV

Klantenservice geeft hele goede antwoorden. De verzending was erg snel. Kortom, ik was zeer tevreden. Ik raad het iedereen aan. Als de verzendkosten laag zijn, zou ik graag meer willen winkelen.

• Irma
    Geverifieerde klant van Euro-Label BV

Wordt altijd vriendelijk en goed geholpen via Telefoon en Whatsapp. De zelfde dag nog op de post.

• Greet
    Review voor Euro-Label BV

support na aankoop : fantastische begeleiding bij printerprobleem. Ingebeld, scherm gedeeld met Maikel van Euro-Label en 10min later was alles gefikst!

• Vu
    Review voor Euro-Label BV

Snelle levering printer kwam de volgende dag binnen. Bij de setup hulp gekregen van Maikel en kon binnen 10 minuten aan de slag! Super!

• Iwe
    Review voor Euro-Label BV

Super snel geholpen door Maikel van de service desk, probleem wat ik had werdt in no time verholpen