Eurodolls

- Topmerken
- Kwaliteit
- Geweldige ervaring
- Eigen magazijn , Direct Leverbaar

Enjoy onze Webshop, … of maakt een afspraak in ons magazijn en kom direct zelf een Doll afhalen met Korting .. Wij betalen Uw brandstof .
vrijetijd sexpoppen
9,6

• John
    Review voor Eurodolls

Bij Eurodoll.eu staat klantvriendelijkheid heel hoog in het vaandel. De heren zijn zeer professioneel en doen er werkelijk alles aan om klanten goed te helpen. Ik ben bij eurodoll gaan kijken naar verschillende merken dolls en ze nemen daar echt de tijd voor je. Alleen maar complimenten!!
    Ik kan de doll pas gaan halen als ik mijn vakantiegeld krijg, maar de doll ligt nu al gereserveerd voor mij klaar in hun magazijn.
    De professionaliteit en vriendelijkheid waarmee ze hun klanten helpen mag menig bedrijf zich een puntje aan zuigen.
    Kwaliteit en service staan voorop.

• anon
    Geverifieerde klant van Eurodolls

dank u wel voor de snelle prive levering van zaterdag eurodolls is de beste!

• Hoe beoordeel je Eurodolls?

• Andy
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Vandaag is mijn pre order SLE zelex doll toegekomen... zeer tevreden ik kan het echt iedereen aanraden.. echt top

• Har(l)em-Globetrotter...
    Review voor Eurodolls

Een jong bedrijfje met een - letterlijk - bijzonder persoonlijke, aangename en klantvriendelijke benadering, die eerder doet denken aan vrienden die elkaar een goede en eerlijke dienst/gunst bewijzen. Beide mannen wekken totaal niet de indruk dat het louter om geld gaat: geen haast, klantvriendelijkheid en tevredenheid staan - ongebruikelijk voor deze haastige tijd - hoog in het Vaandel. Ze leveren ook nog eens fraaie TOP(-less) producten 😋😘🤪.

• Winny

Snelle levering alles ok

• Andy
    Review voor Eurodolls

Goed ge helpen met keuze te maken

• Sven

Supergoede service. Goede communicatie. Erg goed geholpen

• anoniem
    Geverifieerde klant van Eurodolls

zeer geweldige uitstekende levering!

• Kamilla
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Goed product gekregen met correct service afgehandeld, Toppie Eurodolls!!!

• J K
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Direct en goed geholpen. Dezelfde week nog bezorgd.

Antwoord van Eurodolls

Hartelijk dank voor Uw mooie review van wederom 5 sterren.

• Anoniem

Een perfecte service.

Antwoord van Eurodolls

Wij danken U voor Uw hoge review , wij blijven ons uiterste best doen om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Heel veel plezier met Uw nieuwe aankoop !

• Herman Z.
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Snelle levering, product is overeenkomstig de beschrijving. Kleine gebrekje wordt hopelijk opgelost.

Antwoord van Eurodolls

Uiteraard ! Wij hopen dat U tevreden bent met ons product.

Bedankt voor het plaatsen van deze review.

• john
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Van alle aankopen die ik ooit heb gedaan op het internet , heeft deze winkel de allerbeste service geleverd, ik bestelde een product smorgens en voormiddag kreeg ik al telefoon van een heel vriendelijke medewerker , en namiddag had ik het al in huis , heb nog een leuk gesprek gehad met de man , ik ben gewoon super content van deze mensen , top ! Groeten j

Antwoord van Eurodolls

Dankjewel John voor de lovende woorden !

Wat een knallende review is dit voor ons bedrijf. Ik vond het contact ook heel aangenaam en inderdaad een zeer fijn gesprek gehad bij de aflevering.

Wellicht tot een volgende keer

Groetjes van ons hele Team 😊

• Antoine De Bock

Topservice

Zeer gewaardeerd Antoine,

Bedankt voor het invullen van de review en tot snel misschien 😊

Saskia

• Addy Harks

Nee s

Antwoord van Eurodolls

Beste Addy, Hartelijk bedankt voor Uw hoge beoordeling en uw reactie per e-mail op onze service en voor Uw eerlijke antwoord.

• Frank DC
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Interessante prijzen, en prima kwaliteit (zoals beloofd)
    Ook een deskundig antwoord op enkele praktische vragen

Antwoord van Eurodolls

Dankjewel Frank voor de lovende woorden , welke we altijd waarderen en ons nog meer plezier geeft in de Service alsook de Producten die we mogen bieden aan alle klanten .

Heel veel plezier met Uw prachtige Doll

• Jeroen Timmermans
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Erg fijne service, snel antwoord op vragen en zeer begripvol en discreet.

Heel graag gedaan Jeroen,

Mocht je in de toekomst met vragen zitten , zien we je graag op de Live Chat .,,

Ook kun je Eurodolls altijd mailen of indien gewenst telefonisch bereiken.

Veel Fun gewenst met de nieuwe aanwinst 🍀

• N Hoevers

Snelle levering.

Dank U

Voor het invullen van deze hoge review !

• Eric
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Zeer tevreden met de service. Ze hebben mij gecontacteerd omdat het model iets anders was (wat voor mij geen probleem was) en hebben ervoor gezorgd dat ik mijn bestelling snel kon krijgen wanneer ik thuis was.

Dankjewel Eric voor Uw review,

Wij zagen Uw bestelling destijds en helaas was de uitvoering van de Doll waar U voor koos uitverkocht.

Eurodolls meld altijd indien we een bepaalde uitvoering niet meer voorradig hebben en overleggen zoals ook met U ( de klant ) of een andere optie aanvaardbaar is .

Gelukkig konden we U snel en vakkundig informeren.

Veel plezier en wellicht tot ziens ..

• A.H. de Wit

Snelle levering!

Antwoord van Eurodolls

Wij willen allereerst U bedankt voor de hoge beoordeling .

Wat een verzending betreft zijn wij altijd afhankelijk van UPS , waarmee wij onze producten extern versturen naar onze klanten.

Goed verpakt in een stevige kartonnen doos, worden deze indien voor 12 uur ‘ s middags besteld de volgende werkdag geleverd.

Wij willen bij deze ook onze dank uitspreken aan UPS .

U wensen wij veel plezier met de aankoop