Eurodolls
Is Eurodolls veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Hans Boots
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Geweldige kwaliteit en zeer vakkundige klantenservice

• Robert
    Review voor Eurodolls

Al jaren geleden zag ik deze dolls op tv in de USA, maar toen waren ze onbetaalbaar. Dankzij Eorodolls zijn ze nu bereikbaar voor een betaalbare prijs. Inmiddels 2 dolls en de 3e, van Irontech is onderweg. Eurodolls is gewoon de beste vooral dankzij de live chat. Hier kan je terecht voor vragen en advies. Dus als je nog twijfelt over de aanschaf van een doll, bij Eurodoll moet je wezen.

• Hoe beoordeel je Eurodolls?

• Carl_BE
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Inmiddels al 3 dolls in huis van deze firma, de prachtige dolls zijn zo echt als je ze aankleed en mooi maakt dat ze je leven gaan beheersen, Eurodolls een topfirma en topservice alweer bij de laatste aankoop. Met plezier ga ik shoppen voor men ‘dames’ en de beloning is hemels! Sex met deze love dolls is van andere planeet, top kwaliteit. Met wat muziek erbij is het helemaal af om langer te genieten. En meer dolls, de ene geniet van haar mode-outfit terwijl de andere je in de 7e hemel brengt. Sexy lingerie van topkwaliteit maakt ze echt tot Love Queens, waarbij de sky the limit is.

Thanks Carl !

Zoveel Lovende woorden .... Dit geeft ons kracht om nog meer Klanten kennis te laten maken met het Doll Fenomeen ... Heerlijk genieten !!

Tot snel :)

Groetjes van ons Team ....

• stievie herrentals
    Geverifieerde klant van Eurodolls

uitstekende levering van de doll, super vriendelijke leveranciers

Antwoord van Eurodolls

Bedankt voor het invullen van deze Review, ons team wenst U veel plezier aan Uw Siliconen Dolls .. Dank U voor de lovende woorden, welke wij altijd zeer waarderen.

Team Eurodolls Europe 😊

• Mario Henning

Schneller Versand…netterzuvorkommender Kontakt…tolle Beratung

Antwoord van Eurodolls

Vielen Dank für Ihre Bewertung, wir wünschen Ihnen viel Spaß bei Ihrem Einkauf und stehen für Fragen jederzeit zur Verfügung.

• S
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Fantastische service en een heel goed product. Echte topklasse!

Antwoord van Eurodolls

Wow , wat een lovende woorden ... Ik wil U namens ons hele team bedanken hiervoor.

Wij wensen U veel genot en plezier met Uw nieuwe aanwinst.

Mocht U vragen hebben kunt U altijd onze Live-Chat contacteren waar altijd meerdere medewerkers actief zijn om U van professioneel advies te voorzien .

Hartelijk bedankt,

• Carl Goossens
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Omdat je alles kunt vragen via direct chatt .over de doll .ook open over juiste benodigheden voor de doll zeer tevreden van .zeker van saskia.

• Guus
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Deze mensen verkopen hele mooie spullen

• rene
    Geverifieerde klant van Eurodolls

De service is uitmunted! Wat ze aan ruime keuze aan Dolls aanbieden op de website is exact wat je ook krijgt en in het echt ziet het er zelfs nog veel echter uit. Eerste ervaring met Eurodolls en meteen 2 Dolls gekocht, waaronder eentje van Irontech. Waanzinnig! Absolute top kwaliteit en levensecht.Thuis met veel zorg de Irontech Doll uitgepakt en ingetalkd, eerste vrij-ervaring is haast onbeschrijvelijk en levensecht. De mogelijkheden zijn ongekend, Of je nu je sexuele fantasie erop los laat of gewoon een hele tijd met haar bezig wil en kan zijn, zoals met het aankleden en neerzetten van je Doll. Mocht je stiekem interesse in hebben en nog niet durven te kopen, ik zeg gewoon doen! Neem je tijd om jouw Doll uit te zoeken op Eurodolls en stel al je vragen open en eerllijk, je krijgt snel en goed antwoord. Grote aanrader en complimenten voor de mensen van Eurodolls, die met passie en veel zorg te werk gaan. In de jaren 90 wilde ik al een (sex) Doll kopen, maar dat was (financieel) onbereikbaar of van slechte kwaliteit. Eurodolls maakt het nu mogeljik en absoluut waar!

• Carl_BE
    Geverifieerde klant van Eurodolls

Goede klantenservice, meedenkend en samen zoeken naar datgene wat bij je wensen past. Gekochte product voldoet prima aan de verwachtingen.

Antwoord van Eurodolls

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van Uw review, wij doen ons uiterste beste om onze klanten een goed product tegen een eerlijke prijs te bieden.

Met veel Direct leverbaar keuze - Onze Smart Deals ( Pre order ) en snelle en professionele klanten service bedienen wij onze gewaardeerde klanten 🙏🏻👍🏻

Wij wensen U heel veel plezier met Uw aankoop en staan dagelijks voor U klaar mocht U vragen hebben .