Evers Janssen Lifestyle

Evers Janssen Lifestyle

Evers Janssen Lifestyle is een webshop voor sfeervolle interieurproducten dat staat voor duurzaam, milieu- en diervriendelijke producten.
Klanttevredenheid en service staan bij ons hoog in het vaandel.

• Anouk van der beek

1 woord geweldig.

Prachtig pakket wat elke cent waard is
    Ruikt heerlijk

Dan ook nog heel mooi ingepakt met een lief persoonlijk briefje er bij

Hoeveel service wil je

Ga zo door!!!

• Gerda Coenen
    Review voor Evers Janssen Lifestyle

Omdat de online bestelling bij mij niet helemaal lukte en ik telefonisch contact had met de webshophouder heeft hij mij geholpen om de bestelling te plaatsen erg attent van ze.
    En hele snelle service!

• Hoe beoordeel je Evers Janssen Lifestyle?

• Wendy
    Review voor Evers Janssen Lifestyle

Was niet als dusdanig bedoeld maar wat een cadeautje toen het binnenkwam! inclusief zeer persoonlijke kaart. Ik werd er helemaal blij van. Ik ga hier zeker vaker bestellen en uiteraard tippen aan vrienden.. Kortom, zeer tevreden.

• Sandra
    Review voor Evers Janssen Lifestyle

Snelle levering, en een aardig persoonlijk berichtje erbij. Altijd leuk.

• Denise
    Review voor Evers Janssen Lifestyle

Top! Mooi ingepakt als cadeau.

• Nikkie
    Review voor Evers Janssen Lifestyle

Leuke onderzetters gekocht in hout met een tekstje op. Geeft wat sfeer en gezelligheid.
    De levering was super snel en er zat een handgeschreven boodschap bij, wat heel leuk was!
    Aanrader!

• Annelies
    Review voor Evers Janssen Lifestyle

Een leuke webshop om jezelf of iemand anders een cadeautje te geven! Met daarbij een snelle levering.

• Avelon
    Review voor Evers Janssen Lifestyle

Na een probleem met bestellen werd er snel en vriendelijk geholpen. De bestelling kwam snel binnen en was netjes ingepakt. Een goede service!

• E.Alferink
    Review voor Evers Janssen Lifestyle

Duidelijke website, hele snelle levering en mooi ingepakt. Leuk het persoonlijk berichtje erbij!

• Iris
    Review voor Evers Janssen Lifestyle

Snelle levering en bij aankomst een onwijs lief persoonlijk kaartje in het pakketje! Helemaal leuk!