Exclusief Buiten

Exclusief Buiten

Een webshop met mooie, bijzondere en duurzame producten, waarmee de tuin onderdeel wordt van uw 'thuis'.
8,8

• Esther

Veel keuze, vlotte levering

Antwoord van Exclusief Buiten

Bedankt voor het vertrouwen in ons en de mooie waardering Esther!

• Michael Egberts
    Geverifieerde klant van Exclusief Buiten

Geweldige service, vragen werden duidelijk en goed beantwoord

Antwoord van Exclusief Buiten

Jij ook bedankt voor het prettige contact Michael :-)

• Hoe beoordeel je Exclusief Buiten?

• Annemarie
    Geverifieerde klant van Exclusief Buiten

Fijn en persoonlijk contact, snelle levering.

Antwoord van Exclusief Buiten

Dank je wel Annemarie, hopelijk geniet je zoon nog jarenlang van de mooie vuurschaal.

• Heleen
    Geverifieerde klant van Exclusief Buiten

Het product was in het echt nog mooier dan op de foto. Mooie verpakking en netjes en snel verzonden.

Antwoord van Exclusief Buiten

Dank je wel Heleen. Dat je maar van veel mooie avonden met je Gravity Candles en Spin sfeerlantaarn mag genieten.

• Wolter Poelman
    Geverifieerde klant van Exclusief Buiten

Voor .............bestelt is de volgende dag geleverd.
    Donderdag bestelt is waarschijnlijk dinsdag binnen

Antwoord van Exclusief Buiten

Beste meneer Poelman, wat jammer dat de levertijd u is tegengevallen. Bij het product dat u heeft besteld, staat echter vermeld dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen is. Het product is donderdag direct verzonden, dus wij hadden zelf ook verwacht en gehoopt dat u het zaterdag zou ontvangen. In de trackingegevens zien we dat er zich een laadfout heeft voorgedaan bij de transporteur waardoor dit niet gelukt is. Wij betreuren dit ten zeerste, maar hopen dat u begrijpt dat wij hier helaas geen invloed op hebben. Naar wij hopen, zult u het product spoedig ontvangen en wij wensen u veel plezier met uw product.