Exclusive Desire

Exclusive Desire

Exclusive Desire is een erotische webshop gespecialiseerd in luxe maar betaalbare seksspeeltjes welke veilig, discreet en snel thuisbezorgd worden.

Lidmaatschap per 30-10-2021 stopgezet

8,5

• X

Discrete verzending

• Anoniem
    Review voor Exclusive Desire

Product stond op de website als voorradig, maar in de werkelijkheid was dit niet zo. Ik heb hier zelf geen informatie vanuit de webshop gehad, maar heb er om moeten vragen. Er werd niet gereageerd op mails. Pas bij een whatsapp bericht werd er gereageerd.

Op de whatsapp werd een nieuwe lever datum besproken inclusief iets extra's. De webshop zal mij contracteren wanneer ze hem op de nieuwe datum hadden verzonden. Wederom is dit niet gebeurd. Na weer verhaal te gaan halen bleek het product pas de dag na afspraak gelever te worden. Zoals eerder is afgepsroken heb ik ook niks extras gekregen.

Er gaat veel fout bij deze webshop.

• Firtinam
    Review voor Exclusive Desire

Tel nummer is niet breikbaar.

• Raymond
    Review voor Exclusive Desire

Heel tevreden. Produkt besteld en na 1 dag werd het bezorgd.

• Andy Henson
    Review voor Exclusive Desire

Bestelling werd snel geleverd. Wat mij betreft heel GOED geregeld dus.

• Hans

Snelle service discrete verzending

• Marja Beenstra
    Review voor Exclusive Desire

Goede prijs, snel geleverd..ik kan een ieder deze webshop aanraden

• Van Ijzendoorn
    Review voor Exclusive Desire

Het bestelde produkt bleek achteraf wel verzonden, maar daarvan werd geen enkel bericht gestuurd. Ook geen enkele reachtie ontvangen op navraag per mail, noch een factuur voor garantie gevonden. Produkt vervolgens wel correct ontvangen.

• Richard
    Review voor Exclusive Desire

Heel moeilijk bereikbaar en neemt de telefoon niet op. Bestelde artikelen worden verzonden van verschillende leveranciers en komen daardoor niet gelijktijdig aan.

• Annelies van de Ven
    Review voor Exclusive Desire

het aangekochte artikel voldoet niet naar verwachting

• Willem Jan Tuytel
    Review voor Exclusive Desire

Geweldige service snel en eenvoudig goed verzorgd

• Jazlyn
    Review voor Exclusive Desire

Snelle levering. Discreet verpakt.

Antwoord van Exclusive Desire

Dankjewel voor je mooie beoordeling Jazlyn en tot snel! x Joyce

• schepens geert
    Review voor Exclusive Desire

Snelle en prima service en prijs!

• Costas
    Review voor Exclusive Desire

Prima assortiment, snelle levering en als kers op de taart ook nog een kadootje, Chapeau !

• Martijn
    Review voor Exclusive Desire

Besteld bij deze winkel, waarop de vraag of ze iets voor me konden betekenen,
    Bij mijn vragen stond Joyce me goed te hulp en heeft alternatieven aangeboden wat beter aansloot bij mijn wensen.
    Met goed gevoel de bestelling afgerond, bevestigingsmail en alles werd goed teruggekoppeld.

De levering was snel, discreet en alles was netjes verpakt
    Uiteraard ga ik ook nog een review op de site plaatsen van de producten die zijn besteld ;)

Ik zal bij deze webwinkel in de toekomst snel weer bestellen, en deze site ook aanraden voor andere mensen!
    Ga zo door!

• Tonny
    Review voor Exclusive Desire

Goede en snelle levering in discrete verpakking.

1 tip, ik kreeg geen bevestigingmail van de bestelling, wel zo prettig om te krijgen.

Beste Tonny,
    Bedankt voor je geweldige beoordeling. Dit betekend veel voor ons. De bevestigingsmail zou normaliter direct verzonden moeten worden. Wij gaan dit uitzoeken.
    Nogmaals bedankt en wij hopen je graag terug te zien.

• Image Definers
    Review voor Exclusive Desire

De reactie op de email vraag, de afhandeling en levering waren snel uitgevoerd.

Beste Image,
    Hartelijk dank voor je geweldige review. Wij hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop en dat we je nog een langs zien komen in onze winkel.

• Sylvia
    Review voor Exclusive Desire

Geweldige aanbieding, zeer snelle levering en perfect op de hoogte gehouden via email. Fijne site waar je je als vrouw thuis voelt. Kom zeker vaker langs voor luxe speeltjes!

Beste Sylvia,
    Hartelijk dank voor je geweldige review. Wij hopen je graag terug te zien

• edwin de leeuw

Snelle en discrete afhandeling

Beste Edwin,
    Bedankt voor je geweldige score! We zien je graag terug.

• Martin de Rijk
    Review voor Exclusive Desire

Helemaal top. Zeer tevreden.

Beste Martin,
    Bedankt voor je geweldige score! We zien je graag terug.