Exotic Aquatica

Exotic Aquatica

Voor al uw aquariumbenodigdheden zit u hier op het goede adres! onze producten vallen makkelijk en snel te bestellen op onze website
9,3
176 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 45 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Max Dörenberg
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Er wordt een review gevraagd ik heb niks binnen .bestelling 7 dagen geleden besteld en betaald

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Goeiedag Max!

    Wat vervelend dat het wat langer duurt. Echter heeft u op 1 april besteld en is het via ons 7 april verzonden ( het weekend niet meegerekend, komen we uit op 4/5 werkdagen )

    We kunnen het in het weekend laten verzenden maar dan staat het een aantal dagen in het depeau ook niet echt bevordelijk voor de kwaliteit ;)

    Ik heb ook al aangegeven dat u me even op de hoogte moet houden, wanneer het binnen is maar ik ga er vanuit dat alles netjes en vers aankomt dat is namelijk waar wij op uitblinken,

    Wellicht misschien niet vliegensvlug dezelfde dag maar wel goed ingepakte kwalitatieve plantjes. Wij kunnen ook simpelweg niet altijd dezelfde dag nog leveren door de immense drukte.

    Nogmaals excuses voor de lichte vertraging!

    Met vriendelijke groet,

    Tim Huesman

  • S.
    Review voor Exotic Aquatica

    Super goede service, goed bereikbaar en snelle reactie.
    In overleg is er veel mogelijk, er wordt altijd vriendelijk gereageerd.
    Plantjes zien er goed uit en goed verpakt.
    Snelle levering/verzending.

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Mooi om te horen! 😊

  • Hoe beoordeel je Exotic Aquatica?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Ilona
    Review voor Exotic Aquatica

    Geweldige services , staat klaar als je vragen hebt en reageert snel en denkt mee . Ga zeker daar vaker bestellen

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Bedankt Ilona ;)

  • Erik Emmelkamp
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Planten snel geleverd en goed verpakt nu wachten hoe ze groeien

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Aah mooi om te horen Erik! Veel plezier ervan

  • Edith Overkleeft
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Goede producten en snelle bezorging

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Bedankt Edith! ;) voor deze mooie review

  • Mulder
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Mijn producten zaten in een piepklein doosje (3 planten) en 2 planten waren bij de wortels aan het rotten. Ik heb deze er afgeknipt in de hoop dat ze het nog gaan doen.

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Goeiemiddag!

    Vervelend om te horen! Vaak groeien planten door zodra je ze gewoon afknipt aan de onderkant, de reden dat we aquariumplanten soms in aangepaste doosjes doen heeft de reden dat alle planten dan stevig vast zitten zodat ze dan netjes en heelhuids aankomen bij de klant! ( als wij teveel ruimte in de doosjes creëren is de kans dat planten beschadigd aankomen veel groter! Geen toeval dus maar met een reden ;) )

    Mocht u nog met iets zitten kunt u altijd contact met ons opnemen!

    -Tim Huesman

    Exotic Aquatica

  • Lucinda
    Review voor Exotic Aquatica

    Goede service hoor
    Wij hadden 2 plantjes besteld en tabletten voor in het aquarium. Tabletten waren helaas een paar van vergruist.
    Netjes een foto gestuurd en ik kreeg snel een reactie dat er bij de volgende bestelling een nieuw potje mee gestuurd zal worden.
    Plantjes waren keurig verpakt en zagen er prachtig uit, erg tevreden

  • Huub van den Broek
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Goed spul en snelle levering.

  • reinhilde ameye
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    heel veel planten waren bladeren afgeknakt of al uit het potje dus helemaal verdroogt , ik heb ze nog geplant en hoop dat het nog goed komt

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Wat vervelend om te horen!

    Dan zal de pakketdienst er wel heel grof mee zijn omgegaan.

    Als u met ons contact opneemt ( via whatsapp ) kunnen we even kijken hoe we dit op kunnen lossen!

    Ik hoor het graag,

    -Team Exotic Aquatica

  • jon van de merbe
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Snelle levering goed en stevig verpakt planten zien er mooi en fris uit

  • Janhan
    Review voor Exotic Aquatica

    Erg tevreden en mooie planten 🪴 precieswakwou. Levering snel geleverd 😊direct weer planten besteld

  • G.F.K
    Review voor Exotic Aquatica

    Maandagmorgen om 9.30 een planten bestelling gedaan van alles waren meerdere exemplaren op voorraad zo stond op de site een bevestiging gehad en toen bleef het stil donderdag maar een mail gestuurd waar de bestelling bleef antwoord het word vrijdag verstuurt (lekker dan voor het weekend) het werd om 21.45 aangeboden bij DHL dus was het niet de volgende dag in huis.
    Dinsdag eindelijk de planten ontvangen zien er niet uit helemaal verlept( ook geen wonder na 4 dagen)en 11stuks geleverd in plaats van 13stuks.
    Daarbij klopt er helemaal niks van div verkeerde planten ontvangen en div bestelde niet gekregen.
    Kortom je krijgt gewoon rommel de site ziet er gelikt uit maar verder gaat alles fout en in slow motion.
    Als reactie op meneer zijn schrijven schelden doe ik zo wie zo niet het enige wat ik heb gemaild is:Wat een dooddoener dit noem ik minachting van een klant heb alles nauwkeurig beschreven van wat er mis is met de bestelling en dan krijg je stuur maar een fotootje.

    Hoezo arrogant ben er wel klaar mee hoop dat je gelukkig wordt van die paar euro’s mij zie je in elk geval niet weer als klant.

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Goeiemorgen, wij hebben uw vriendelijk om fotos
    gevraagd als bewijs, dan had u netjes nieuwe planten gekregen van ons. Waarop u ons uitgescholden heeft. Daarbij zijn de 13 aquariumplanten wel degelijk geleverd.

    Nogmaals wij helpen mensen graag! Maar als u geen bewijs wilt sturen dat het allemaal kapot aan is gekomen, vind ik dit een vreemd verhaal.

    Nogmaals als u nieuwe planten wilt geen probleem! Wij helpen u graag aan een oplossing maar als u ons de gegevens niet wilt geven die wij nodig hebben kunnen wij ook niks.

    Daarbij zie ik dat u bij meerdere Aquariumwinkels slechte reviews heeft geplaatst.

    Wellicht ligt het dan niet aan de winkels in dat geval,

    Voor alsnog zouden wij u graag willen helpen!

    Met vriendelijke groet,

    Stijn

    Exotic Aquatica

  • Manoah
    Review voor Exotic Aquatica

    Ik had een eleocharis vivipara besteld. 4 dagen later krijg ik mijn bestelling binnen. Maar ik heb niet de goeie plant binnen gekregen namelijk eleocharis arcicularis en er zat ook nog eens haaralg op. Nu heb ik de plant geplant omdat ik het snel nodig had. Het liefst zie ik natuurlijk een deel van mijn geld terug aangezien in 12 euro in totaal heb betaald.maar zal de volgende keer 2x nadenken voordat ik hier bestel. Voor de rest waren de planten goed verpakt en hebben ze een ruim assortiment met veel planten die je niet overal kan vinden. Daarom zal ik hier vast nog een keer bestellen, maar wel 2x nadenken.

  • Paul Boerdijk
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Fijne planten en goede levering

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Mooi om te horen Paul!

  • Gerrit Dyck
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Goede service en vriendelijk. Veel keuze in planten alsook planten die anderen niet hebben

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Bedankt Gerrit! 😄

  • Frank Diepenhorst
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Snelle levering. Planten vakkundig verpakt

    Antwoord van Exotic Aquatica

    Bedankt Frank! 😁

  • Karenina
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Veel van de planten waren bij aankomst in een matige staat

  • Mabel Spanjaard
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

    Pakket nog steeds niet ontvangen, slecht

    Antwoord van Exotic Aquatica

    In totaliteit ging dit om een verzending van 3/4 dagen ( uiteindelijk ook gewoon bij u aangekomen ) beste mevrouw, daarbij had u erg veel eisen. U bent gecompenseerd voor het oude tarief ( 49 euro gratis verzending ) daarbij eiste u ook nog eens dhl express verzending op onze kosten ( +30 euro ) en ook nog eens Het gehele bedrag retour. Gelieve voortaan ergens anders te bestellen. Gelukkig is bijna iedereen hier wel tevreden omdat deze mensen wel fatsoen hebben. Fijne dag gewenst! ( Als u zo erg aast op misbruik maken van anderen doe dat dan lekker ergens anders )

  • Jules
    Review voor Exotic Aquatica

    Dit is een zeer mooie zaak. Er is misschien wat beperkte ruimte, maar er is wel een zeer ruim assortiment. Ik ben hier nu twee keer naartoe geweest en ik word hier goed geholpen. De werknemer/eigenaar van de zaak heeft aardig wat verstand van de aquaria en benodigdheden en zijn spullen zijn kwalitatief goed. Ook zijn de prijzen daarbij realistisch. Ik raad het zeker aan om is langs te komen.

  • Shirley
    Review voor Exotic Aquatica

    Kom hier al vanaf dat hij begon! Snel gegroeid, blijft een top zaakje. Klantvriendelijk, je krijgt altijd goede uitleg en hulp. En het belangrijkste, de vissen zijn gezond, vrijwel nooit een dooie.