Exotic Aquatica

Voor al uw aquariumbenodigdheden zit u hier op het goede adres! onze producten vallen makkelijk en snel te bestellen op onze website
9,2

• Joeri
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Meer dan 2weken moeten wachten op levering terwijl er 3/4 dagen wordt aangegeven. Dan mis ik nog een deel van de bestelling en worden er rotte planten opgestuurd. Met klachten kijken ze enkel naar hun eigen portemonnee. Schande! Ik ben dus veel geld kwijt en heb er niets voor in de plaats gekregen

Goeiemorgen Joeri,

Om exact te zijn ging dit om 5 dagen weekend niet meegerekend.

Dat deel dat u miste ging om de Floragrow carbo 250ml ( hiervoor hebben wij onze excuses aangeboden en uiteraard ook dit bedrag gecrediteerd )

Omtrent de klacht van uw planten hebben we de fotos bekeken we zien inderdaad dat er 1/2 plantjes er wat minder mooi uitzagen (kan soms overmacht zijn) hiervoor hadden wij u graag ook kostenloos nieuwe planten willen leveren waarop u aangaf dat u dit *in uw woorden* een Bullshit oplossing vind en hierover niet akkoord was, op een zeer onfatsoenlijke/asociale manier ( Moet ik de mail erbij pakken ? ) Daarbij eist u het complete bedrag terug ( Dit gaat met Hardware wel maar helaas met Levend materiaal niet, zie algemene voorwaarden )

Wij willen u ondanks uw onfatsoenlijke gedrag voor alsnog voorzien van mooie Aquariumplanten, we kunnen u zelfs een foto sturen als het hier weggaat.

Nogmaals enorm vervelend, we horen het graag !

Tim Huesman

• Peter
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Was niet veel meer van over nadat DHL geen bezorg poging heeft gedaan en dit wel zegt gedaan te hebben. En ik pas twee dagen later in de gelegenheid was het pakket af te halen :(

Goeiemorgen, Vervelend Peter

Graag even contact opzoeken dan zorgen wij voor een nieuw pakketje!

• Hoe beoordeel je Exotic Aquatica?

• Piet Goossens
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Mooie prijzen en goede service

• Alex Visser

Product netjes aangekomen

• Anita Hendriksen
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Super blij met de goede aankoop en helemaal professioneel geleverd

• Bart
    Review voor Exotic Aquatica

Via Google ben ik op hun website terecht gekomen. Deze gaf mij direct een duidelijk overzicht met foto`s van de planten die ze te koop aanbieden.
    Ik heb toen een bestelling geplaatst van +/- 20 plantjes. Dezelfde dag nog kreeg ik de bevestiging binnen dat alles bij de transportfirma was. Nu moest ik dus enkel nog wachten tot het geleverd werdt.
    Dit wachten duurde toch langer als verwacht. Na twee dagen kon ik via de track en trace nog altijd geen vooruitgang zien. Na nog twee dagen gewacht te hebben heb ik toch maar eens contact opgezocht met DHL. Daar gaf men mij de raad de leverancier te contacteren zodat deze een onderzoek kon laten openen bij DHL. Zo gezegd...zo gedaan. Men heeft toen onmiddelijk contact opgezocht met DHL en er ging een onderzoek ingesteld worden. Een dag later kreeg ik de melding dat het pakket gevonden werdt en terug richting leverancier ging. Ook goed want ondertussen was het pakket al meer dan 10 dagen onderweg en zaten die plantjes dus ook al 10 dagen zonder licht.
    Men heeft mij toen al verzekerd dat er nieuwe plantjes opgestuurd gingen worden.
    Nog een dag later kreeg ik weer een bericht dat de plantjes toch nog bij mij thuis afgeleverd werden. Tis te zeggen...ze werden achter in de tuin een halve dag in de zon geplaatst.
    Zoals verwacht was er niet veel goeds meer aan de plantjes. Enkele hadden de lange rit toch nog goed overleeft maar de meeste waren toch rot.
    Nadat ik contact op had genomen met exotic aquatica en hun de nodige foto`s bezorgd had hebben ze mij onmiddelijk nieuwe plantjes opgestuurd...plus nog eentje extra zelfs. Deze zijn na een dag ook thuis uiteindelijk aangekomen.
    Al bij al kan ik dus zeggen dat ik van Exotic Aquatica een zeer goede en correcte service gekregen heb!!!! Ze hielden mij voortdurend op de hoogte via whatsapp en ik kon hun ten alle tijden ook contacteren. TOP-service. Ik raad hun dus zeker aan en voor mijn volgend aquarium zal ik mijn plantjes ook via hun terug bestellen.

Bart.

• Maarten
    Review voor Exotic Aquatica

Wat een top service. Ben via google de website tegengekomen en heb er uiteindelijk een totaal aquascape pakket aangeschaft. Je wordt van het begin tot eind geholpen en ze denken goed met je mee. Behalve over de gekochte producten krijg je ook gewoon advies over het vervolg. Zeker een aanrader, ik zal dan ook nog vaker producten bestellen.

• Mieke

Het contact is slecht.
    We kregen het binnen in een zelfgemaakte doos van een andere doos.
    Rood van de planten is ver te zoeken.

Goeiedag Mieke!

Omtrent het contact heb ik u zojuist een berichtje gestuurd via whatsapp! U had als enige de vraag wanneer uw pakketje binnenkwam, dezelfde dag is de track en trace nog weg gegaan in de veronderstelling dat u deze wel zou zien.

Omtrent verpakking kan dit zeker wel kloppen! Bij hele kleine bestellingen ( in dit geval 3 aquariumplant potjes ) maken wij van een grote doos een kleine. De reden hiervan is is omdat het simpelweg niet nodig en logisch is om hiervoor een grotere doos te nemen dan krijgt u meer verpakkings materiaal als product binnen.

Omtrent de vraag waarom er niet zoveel rood in zit, heb ik even voor u nagekeken het ging in dit geval om de plant : Myriophyllum Tuberculatum. Deze plant is van nature rood maar onder slechte/niet de correcte verlichting zal hij inderdaad wat minder rood zijn. Wij adviseren altijd ook rode led in de verlichting voor de planten. Dit had u ons ook altijd kunnen vragen via whatsapp als advies, dan hadden wij u netjes kunnen adviseren! :)

Uiteraard mag u ons altijd vragen stellen of advies vragen via whatsapp of mail!

Bedankt voor uw bestelling!

Team Exotic Aquatica

• Teunie
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Jammer dat de bezorging erg lang duurde waardoor sommige plantjes er niet mooi meer uitzagen en niet alle plantjes waren goed doorworteld.

Hai Teunie!

Bedankt voor je review vervelend om te horen dat het allemaal wat langer heeft moeten duren, dit kan komen doordat DHL soms vertraging heeft ( dit valt buiten onze macht om soms )

Als u contact met ons opneemt en fotos stuurt van de planten dan kan ik even kijken wat er mogelijk is! ;)

We horen het graag!

• Martin Koops
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Geweldige service, goed verpakt en snel geleverd

Antwoord van Exotic Aquatica

Bedankt voor de mooie Review Martin!

• Oleg Makhinov
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Ik heb planten gekocht. De kwaliteit van de planten is zeer goed. De levering duurde ongeveer een week, wat iets langer was dan verwacht.

Antwoord van Exotic Aquatica

Mooi om te horen! Dank voor uw review!

• Max Dörenberg
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Mijn vorige revieuw was niet positief. Deze kan men teniet verklaren. Inmiddels alles correct in goede communicatie hersteld.
    Mvg max

Goeiedag Max!

Wat vervelend dat het wat langer duurt. Echter heeft u op 1 april besteld en is het via ons 7 april verzonden ( het weekend niet meegerekend, komen we uit op 4/5 werkdagen )

We kunnen het in het weekend laten verzenden maar dan staat het een aantal dagen in het depeau ook niet echt bevordelijk voor de kwaliteit ;)

Ik heb ook al aangegeven dat u me even op de hoogte moet houden, wanneer het binnen is maar ik ga er vanuit dat alles netjes en vers aankomt dat is namelijk waar wij op uitblinken,

Wellicht misschien niet vliegensvlug dezelfde dag maar wel goed ingepakte kwalitatieve plantjes. Wij kunnen ook simpelweg niet altijd dezelfde dag nog leveren door de immense drukte.

Nogmaals excuses voor de lichte vertraging!

Tim Huesman

• S.
    Review voor Exotic Aquatica

Super goede service, goed bereikbaar en snelle reactie.
    In overleg is er veel mogelijk, er wordt altijd vriendelijk gereageerd.
    Plantjes zien er goed uit en goed verpakt.
    Snelle levering/verzending.

Mooi om te horen! 😊

• Ilona
    Review voor Exotic Aquatica

Geweldige services , staat klaar als je vragen hebt en reageert snel en denkt mee . Ga zeker daar vaker bestellen

Bedankt Ilona ;)

• Erik Emmelkamp
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Planten snel geleverd en goed verpakt nu wachten hoe ze groeien

Aah mooi om te horen Erik! Veel plezier ervan

• Edith Overkleeft
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Goede producten en snelle bezorging

Antwoord van Exotic Aquatica

Bedankt Edith! ;) voor deze mooie review

• Mulder
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Mijn producten zaten in een piepklein doosje (3 planten) en 2 planten waren bij de wortels aan het rotten. Ik heb deze er afgeknipt in de hoop dat ze het nog gaan doen.

Goeiemiddag!

Vervelend om te horen! Vaak groeien planten door zodra je ze gewoon afknipt aan de onderkant, de reden dat we aquariumplanten soms in aangepaste doosjes doen heeft de reden dat alle planten dan stevig vast zitten zodat ze dan netjes en heelhuids aankomen bij de klant! ( als wij teveel ruimte in de doosjes creëren is de kans dat planten beschadigd aankomen veel groter! Geen toeval dus maar met een reden ;) )

Mocht u nog met iets zitten kunt u altijd contact met ons opnemen!

-Tim Huesman

• Lucinda

Goede service hoor
    Wij hadden 2 plantjes besteld en tabletten voor in het aquarium. Tabletten waren helaas een paar van vergruist.
    Netjes een foto gestuurd en ik kreeg snel een reactie dat er bij de volgende bestelling een nieuw potje mee gestuurd zal worden.
    Plantjes waren keurig verpakt en zagen er prachtig uit, erg tevreden

• Huub van den Broek
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

Goed spul en snelle levering.

• reinhilde ameye
    Geverifieerde klant van Exotic Aquatica

heel veel planten waren bladeren afgeknakt of al uit het potje dus helemaal verdroogt , ik heb ze nog geplant en hoop dat het nog goed komt

Antwoord van Exotic Aquatica

Wat vervelend om te horen!

Dan zal de pakketdienst er wel heel grof mee zijn omgegaan.

Als u met ons contact opneemt ( via whatsapp ) kunnen we even kijken hoe we dit op kunnen lossen!

Ik hoor het graag,

-Team Exotic Aquatica