Experience Israel
Experience Israel verkoopt producten uit Israël waaronder dranken zoals wijn en bier, voedsel en schoonheidsartikelen.
9,9

• Archana Alfred
    Geverifieerde klant van Experience Israel

Nice products must have free home delivery

Antwoord van Experience Israel

Hi Alfred, thank you so much for your review! We hope to see you again some time on our webshop :)

• S Hoogenboezem
    Geverifieerde klant van Experience Israel

Snel antwoord op e-mail en bestelling snel in huis!

Antwoord van Experience Israel

Hartelijk dank voor je review! Fijn dat je bestelling snel is afgehandeld en we zien je graag nog eens terug op onze webshop.

• Hoe beoordeel je Experience Israel?

• Gerhard den Boon
    Geverifieerde klant van Experience Israel

Geweldige wijn, snelle levering en heerlijk genoten! Een beleving op zich.

Antwoord van Experience Israel

Hi Gerhard, hartelijk dank voor je review! Fijn dat je van de wijn hebt genoten en dat deze snel geleverd was. We zien je graag nog eens terug op onze webshop om je beleving verder te verrijken :)

• Ilja
    Geverifieerde klant van Experience Israel

Unexpectedly quick I live in Germany and they could ship this in less then a week

Antwoord van Experience Israel

Thanks for your review Ilja, we hope you enjoy the wine. Have a great weekend and hope to see you again on our webshop.

• Annelie de Boer

Antwoord van Experience Israel

Bedankt voor je review Annelie, fijn dat je bestelling snel geleverd is. Dat de producten lekker mogen smaken!

• Anne Stuurman

Uitsteekbaar

Antwoord van Experience Israel

Bedankt voor de review Anne! We hopen dat je met je aankoop weer een tijdje vooruit kan en zien je graag nog eens terug op onze webshop :)

• Connie Visser
    Geverifieerde klant van Experience Israel

Snelle reactie en snel geleverd

Antwoord van Experience Israel

Bedankt voor je review Connie, we zien je graag nog eens terug om je wederom snel van dienst te kunnen zijn.

• Hep Beetsma
    Geverifieerde klant van Experience Israel

Heerlijke wijnen. Israël, een wijnland bij uitstek!

Antwoord van Experience Israel

Bedankt voor je beoordeling Hep, fijn dat de wijnen goed in de smaak vallen :)

• Theo Schouwstra
    Geverifieerde klant van Experience Israel

Ik kon een deel van de bestelling ophalen wat op voorraad was en het restant werd thuisbezorgd.

Antwoord van Experience Israel

Hartelijk dank Theo voor de review! We zijn blij dat we je op deze manier hebben kunnen bedienen en hopen je snel weer eens te zien op onze webshop.

• Susanne Terner
    Geverifieerde klant van Experience Israel

Der Service war ausgezeichnet, der Preis sehr gut. Das nächste Mal gerne wieder.

Antwoord van Experience Israel

Was für eine schöne Rezension, Susanne. Genießen Sie Ihre Produkte. Wir freuen uns darauf, Sie beim nächsten Mal wieder zu bedienen.