Eye For Deco
Eye for Deco streeft, als een trendy interieur liefhebber en aanbieder, naar het overbrengen van goede service en hoge kwaliteit producten die onze klanten veel blijdschap en plezier mogen geven. Voel je thuis door je eigen plekje te creëren.
Meubilair, Interieur
  • Sandra van de Gevel
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Snelle levering van ontzettend mooie spullen!

• Sylvia Broer
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Uitstekende service, super vriendelijk geholpen rondom onze online bestellingen. En fijne bezorging op afspraak. We hebben zelfs een tafel te leen gehad toen de levertijd van onze bestelling onverwachts lang was. Complimenten aan de winkel en medewerkers!!

• Hoe beoordeel je Eye For Deco?

• Virginie Brassinne

perfect, team super!

• Bianca van Thiel
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Wauw! Wat een TOPservice bij Eye for Deco. We zijn superblij met de 9 Lifestyle Johnson dining chairs. Ze waren erg moeilijk leverbaar met lange levertijden, maar Dalia heeft heel erg haar best gedaan om ze snel te leveren. Ze werden netjes geleverd door Frank, helemaal in elkaar gezet en de verpakking werd meegenomen. Complimenten en ga zo door met deze super service!

• Wesley Christiaens
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Van aankoop tot levering een topper! Houden zo mannen, zal jullie ver brengen!

• Joyce
    Review voor Eye For Deco

Mooi vloerkleed voor een goede prijs. Snelle levering en uitstekende service

• Suzanne
    Review voor Eye For Deco

Geweldige service, vragen werden snel beantwoord en bestelling was binnen 2 dagen aangekomen

• Ingrid Kamminga

Snelle en persoonlijke levering

• Ilona Becking evers
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Snelle levering , hele goede service . Ik had iets verkeerd besteld en ze denken heel goed met je mee. Voor herhaling vatbaar

• Frank Conijn
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Sneller geleverd dan op de webshop vermeld staat ,voordeel is dat ze s'avonds en op zaterdag en zondags bezorgen