Eye For Deco
Eye for Deco streeft, als een trendy interieur liefhebber en aanbieder, naar het overbrengen van goede service en hoge kwaliteit producten die onze klanten veel blijdschap en plezier mogen geven. Voel je thuis door je eigen plekje te creëren.
Filter 45 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Faber@live.nl
    Review voor Eye For Deco

Super snelle service. Klantvriendelijk. Top bedrijf.

• Geverifieerde klant van Eye For Deco

Goede en snelle levering

• Hoe beoordeel je Eye For Deco?

• ☆☆☆☆☆
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Snelle levering en de tafel werd zelfs keurig gemonteerd. Wij zijn erg tevreden.

• Ron
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Twee stoelen besteld (tegen een hele scherpe prijs!) die bij andere aanbieders moeilijk leverbaar waren. Tot onze verrassing kregen we na een dag al een mail met daarin een moment van bezorging en de vraag of ons dat ook uit kwam (in plaats van een mededeling wanneer ze komen). De bezorger was mooi op tijd, zeer vriendelijk en ontzettend servicegericht. De stoelen waren al in elkaar gezet (dan wisten ze zeker dat ze goed waren) en het verpakkingsmateriaal werd (zonder extra kosten of vragen) meegenomen. Echt een hele prettige ervaring! Toen we de ervaringen van anderen met Eye for Deco opzochten (voor we gingen bestellen) kwamen we weinig reviews tegen, maar wij zijn zeer tevreden en zullen zeker nog vaker bestellen bij Eye For Deco!

• Marjon Ootes
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Supersnelle levering, uitgepakt en geplaatst. Net als de vorige keer weer zeer tevreden over de service.

• B.D.
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Snelle verzending en heel goed ingepakt.

• Sharon Philipsen
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Goed service, en bezorgers dachten mee.

• Emily Brown
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Snelle levering, super mooie kwaliteit

• Carolien
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Snelle levering, stevig verpakt! Mooie spiegeltjes.

• Maaike Otten
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Snelle reactie en goede service

• D
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Zeer klantgericht en prettig contact tijdens de aankoop. Een bedrijf dat denkt in mogelijkheden.

• Marjon Ootes
    Review voor Eye For Deco

Wat een fantastische service en levering. We zijn zo blij met onze prachtige eethoek van Nix Design. Echt een eyecatcher in onze nieuwe woning.

• Gerry
    Review voor Eye For Deco

Ongelooflijk wat een super service van Eye For Deco. We hadden een tafel besteld en ontvangen die in onze ogen niet echt fraai was v.w.b. productie. Na een telefoontje en een foto op de app was Dalia het helemaal met ons eens en werd alles in het werk gesteld om ons een andere mooie tafel te leveren.
    Ook met de tweede tafel was er blijkbaar in de productie iets niet helemaal goed gegaan en werd door Dalia uit de voorraad een aantal tafels vergeleken, kregen we foto’s en video’s over de mail en konden we ons akkoord geven voor de derde tafel. Alle leveringen gingen in goed overleg en op een van de gewenste dagen. PERFECTE SERVICE, ongeacht de grote afstand voor de bezorging. Onvoorstelbaar hoe er meegedacht wordt en alles gedaan wordt om de klant blij te maken. Dat is gelukt! HULDE!

• Nienke Bagchus
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Snelle levering en goede info over het tijdstip van aflevering.

• Esther Burns
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Goede informatie mbt levering. Breekbaar iem met zorg ingepakt.

• Ann
    Review voor Eye For Deco

Vlotte communicatie na aankoop. Leverdatum met ons afgestemd en zeer snel aan de deur geleverd. Karton en plastic werd terug meegenomen. Aanrader!

• Dikkie
    Review voor Eye For Deco

Snelle levering en prima bezorgers. Blij met spiegel

• Peter vd Heij
    Review voor Eye For Deco

Zeer correcte levering alles nagekeken door 2 heren doos verpakking weer meegenomen . Zeer tevreden over de levering .

• Maureen Van Rijsewijk
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Zeer goede service. Op alle dg van de week bezorging, top. Kon het product bekijken na levering, chaufeur kon het evt gelijk meenemen mocht het niet bevallen. Wat een service!

• Ina
    Geverifieerde klant van Eye For Deco

Snelle levering, top kwaliteit. Zeer tevreden.