Eyes2Show B.V.

Eyes2Show B.V.

Welkom bij Eyes2Show - de ultieme bestemming voor stijlvolle, kwalitatieve brillen en lenzen. Bij ons krijgt u topglazen met alle opties, Europese kwaliteit en een laagste prijsgarantie. En het beste van alles: we werken met vaste prijzen en geen verborgen kosten, zodat u altijd weet waar u aan toe bent!

• gerben
    Review voor Eyes2Show B.V.

superservice !! het bestellen van een nieuwe bril is een eitje
    Zelfs voor een digibeet als ik, de online service is fantastisch met wat hulp was het zo gefixed

• Pascale
    Review voor Eyes2Show B.V.

Fijnste zonnebril op sterkte die ik tot nu toe heb gehad! Perfect bij autorijden met zonnig weer en kan er ook prima mee lezen.(Dashboard, zelfs in tunnel, maar ook indien nodig binnen in winkel) Ruime keuze en bril zit direct goed. Goede, snelle service en prijs/kwaliteit verhouding. Echte aanrader!

• Hoe beoordeel je Eyes2Show B.V.?

• Jeff
    Review voor Eyes2Show B.V.

Door twijfels bij een andere webshop, ben ik hier uiteindelijk terecht gekomen. Opvallend was direct de snelle en korte communicatie middels whatsapp. Hierna de ‘nice’ direct in bestelling gezet (leesbril). Helaas kon de afgegeven levertijd van 7 dagen niet gehaald worden (werd een keer zo lang), daarom heeft men besloten de bril kosteloos toe te sturen. Sterker nog, deze is op mijn vakantieadres afgeleverd. Wat dat betreft een hele dikke duim voor de service. Bril ziet er tevens fantastisch uit!

• Els
    Review voor Eyes2Show B.V.

Goede website, veel keuze.
    Prachtige bril gekregen, goede service, snelle reactie, goede prijs/kwaliteit
    zeer aan te bevelen .

Beste Els.

Bedankt voor uw leuke reactie!

• Roswitha
    Review voor Eyes2Show B.V.

Fijne prijzen en super mooie monturen!
    De website is overzichtelijk en snel, wat fijn is bij het uitzoeken van je toekomstige bril. De communicatie vond ik erg fijn, je word echt gehoord als klant. De bril is netjes geleverd en zat direct perfect, kreeg gelijk al super leuke complimenten! Ik ben erg tevreden en kom zeker terug voor een volgend montuur!

• Willem
    Review voor Eyes2Show B.V.

Een nieuwe bril besteld via Eyes2show. Netjes op tijd geleverd en van goede kwaliteit. En ook niet onbelangrijk: tegen een mooie prijs!

Antwoord van Eyes2Show B.V.

Bedankt voor je leuke review!

• Carin
    Review voor Eyes2Show B.V.

Bril en nachtbril besteld, fijne service, op m’n gemak uit kunnen kiezen en binnen een week beide brillen thuis! Super fijn, en zo betaalbaar!

Antwoord van Eyes2Show B.V.

Bedankt voor het vertrouwen & je leuke review.

• Willie
    Review voor Eyes2Show B.V.

Zonnebril op sterkte besteld, model
    Metropolitan. Netjes op tijd geleverd, conform afspraak, in verband met
    vakantie.
    Kwalitatief perfect voor een scherpe prijs. Zit goed en de sterkte is zoals verwacht mag worden.
    Ben erg blij met deze bril.
    Top.

Beste Willie.

Bedankt voor het vertrouwen.
    Veel "kijk" plezier met je nieuwe bril.

Eyes2show

• Ellen
    Review voor Eyes2Show B.V.

Mijn vragen werden goed beantwoord. Uiteindelijk nieuwe glazen in een bestaand montuur ontvangen, incl. Sterkte, cilinder en blauwfilter. Eerst de opties en kosten besproken, dus dit was voorraf duidelijk. Ik ben heel tevreden.

Antwoord van Eyes2Show B.V.

Bedankt voor je leuke reactie!
    Veel plezier met Je nieuwe bril.

• Marlies
    Review voor Eyes2Show B.V.

Super mooie brillen tegen een mooie prijs!
    Snelle levering en goede service!
    Kortweg een aanrader.

• Pedro
    Review voor Eyes2Show B.V.

Kei goed product goede service. De bril is goed, stevig verpakt.
    Ga er zeker nog een kopen.

• Sarah
    Review voor Eyes2Show B.V.

Hele fijne service en mooie collectie!

Antwoord van Eyes2Show B.V.

❤ Bedankt voor je leuke reactie !

• Sjaak
    Review voor Eyes2Show B.V.

Overzichtelijke website met genoeg keuze uit monturen. Ik had een paar vragen en deze werden snel via de whatsapp beantwoord.
    Vervolgens het oogrecept van mijn opticien geüpload.....en de bril binnen 5 werkdagen in huis. En dat voor die prijs. Hij zit perfect. Bedankt !

• Dominic
    Review voor Eyes2Show B.V.

Fijne service.. 3 brillen gepast.. en toen keuze gemaakt. Binnen 5 werkdagen had ik hem thuis. En zit en kijkt perfect. Bizar dat ze het zo kunnen maken voor dat geld.

• Christel
    Review voor Eyes2Show B.V.

Mooie site , heb de optie voor thuis passen gekozen en de brillen gepast en zitten meteen goed.
    Wat fijn is dat je bij vragen direct WhatsApp contact heb, en geen chatrobot.

• Olaf van Gastel
    Review voor Eyes2Show B.V.

Heb 3 brillen gepast en de mooiste gehouden. Wat een topservice.