FANSSITE.BE

FANSSITE.BE

Welkom in de alternatieve dimensie van de FANS. Dit is de webshop van de winkel FANS in de Kammenstraat in Antwerpen. Al jaren de plek voor alles wat alternatief is in Antwerpen en ver daar buiten. Sci-fi- en fantasyliefhebbers vonden ook al hun weg naar dit hoekpand.

FANS was al van dag één een dwarsligger. Niet zo verbazend al u de oprichters van deze winkel kent. Eind jaren zeventig beslisten twee punkers om met een alterantieve kledingwinkel te beginnen. Met het geld dat ze hadden bij elkaar gesprokkeld huurden ze het hoekpand in de Kammenstraat. Om de gevel een facelift te geven, zochten ze de goedkoopste verf. Het waren enkele potten roze verf. Tot op vandaag spreken sommigen nog steeds over de FANS als het roze winkeltje. Het duurde niet lang of de twee punkers kwamen in aanvaring met hun overburen. De immense toren over hun winkel was het hoofdkantoor van de Antwerpse politie. Ze werden aangeklaagd voor het aanzetten tot drugsgebruik. De oorzaak? In de winkel lagen t-shirts met een marihuanablad erop. De winkel werd ook snel het hoofdkwartier van het verzet tegen de politiehelikopter.

Dit dwarse karakter van de zaakvoerders is duidelijk herkenbaar in de FANS. Verschillende subculturen, van punk tot gothic, passeerden hier.

Afzetten tegen de rest van de maatschappij doe je pas na een bezoek aan FANS. Ondertussen breidde het aanbod zich uit. Liefhebbers van science-fiction en fantasy kunnen hun hart ophalen in de FANS. De nieuwste en exclusieve collectibles zijn er te bewonderen in de winkel of op deze webshop. Het zal ondertussen niet verrassen dat de voorkeur van de zaalvoerders naar de bad guys gaat. Zombies en vampiers zijn prominent aanwezig.

Marvel, DC.Comics, HotToys The Avengers tot Dragonmeat zijn te verkrijgen of te bestellen. En wie gewoon kennis wil maken met het hedendaagse underground gebeuren in Antwerpen is ook steeds welkom in FANS.
1.312 klantbeoordelingen
Filter 351 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 350 met beschrijving

Taal

• Johanneke Slooff
    Geverifieerde klant van FANSSITE.BE

Snel verzonden en netjes verpakt :)

• Tim Rumen
    Geverifieerde klant van FANSSITE.BE

Snelle en goede service zeker een aanrader

• Hoe beoordeel je FANSSITE.BE?

• Angel
    Geverifieerde klant van FANSSITE.BE

Erg blij met mijn aankoop! toen ik opzoek was kwam ik op FANS uit en was hij helaas niet op voorraad. Ik had een mailtje gestuurd en had al snel een reactie. Er werd aangeraden om op de knop te drukken zodat ik een notificatie kreeg wanneer het op voorraad kwam.

Ik kreeg ineens een mailtje van FANS dat hij weer op voorraad was. Het gekke is dat ik geen geautomatiseerde notificatie had gekregen, later bleek dat deze in mijn spam folder terecht was gekomen. Ik waardeerde het persoonlijke mailtje dus heel erg :) anders was ik hem misschien misgelopen!

Levering was ook top, ik had hem gelijk de volgende dag al in huis! er was ook een schattige plushie bijgestopt in de doos.

Top service

• Mario Temmerman
    Geverifieerde klant van FANSSITE.BE

Vind het een heel tof Star Wars item. Zeer snelle en correcte verzending.

• Isabel Pluym

Goede service

• Dave Reumers
    Geverifieerde klant van FANSSITE.BE

Mooi assortiment! Ben heel tevreden over de snelle levering!

• Sarah Nevens

1 woord, super!

• Francis van Loon

Super snelle verzending

• Manoubi Ebert
    Geverifieerde klant van FANSSITE.BE

gratis en snelle levering, zeer goede communicatie en luisteren naar klanten.

• Nick Sels
    Geverifieerde klant van FANSSITE.BE

Top alltijd alles in orde.
    Snel geleverd
    Mooi verpakt