FASHION ICON

FASHION ICON

FASHION ICON is dé webshop voor een kleurrijke collectie van kleding, schoenen, tassen en sieraden. Bij ons vind je de nieuwste trends en stijlen die je outfit naar een hoger niveau tillen. Onze kleurrijke collectie is perfect voor de zelfverzekerde en modebewuste vrouw. Of je nu op zoek bent naar een opvallende jurk, een paar statement schoenen, een trendy tas of een uniek sieraad.

• Kathleen Dignef
    Geverifieerde klant van FASHION ICON

Vlotte service mooie broek echt wat ik op zoek was zeer tevreden.

• Wendy
    Geverifieerde klant van FASHION ICON

Snelle levering en bij vragen beantwoord ze het snel en eerlijk. Mooie spullen.. bij mee

• Hoe beoordeel je FASHION ICON?

• Mascha
    Geverifieerde klant van FASHION ICON

Voldoet aan mijn verwachtingen en snelle levering en leuke prijs

• Vercaigne tamara
    Geverifieerde klant van FASHION ICON

Mooie stuks directe levering .

• Natasja Balota
    Geverifieerde klant van FASHION ICON

Snelle levering, perfect !

• N

Snelle levering, goede afhandeling

• Janny V d Lisdonk

Heel mooi

• BA Goezinne
    Geverifieerde klant van FASHION ICON

Ik heb ze nog niet gegeven aan.mijn achterkleindochter ze krijgt ze onder boom maar ze zien er prachtig uit .en ze waren ook snel geleverd.

• Madelief Westendorp
    Geverifieerde klant van FASHION ICON

Snelle levering! Hij was er binnen een dag, alleen jammer dat ik geen mailtjes binnen kreeg.

Antwoord van FASHION ICON

Hi Madelief, dank je wel voor je review ☺️ Helaas ervaarde we technische problemen met onze mailserver. Gelukkig is je bestelling snel binnengekomen ondanks de Black Friday drukte!

• Els

• Lisanne
    Review voor FASHION ICON

Positief verrast over de goede kwaliteit. Helemaal blij met mijn nieuwe sjaals. Levering was ook snel in huis. Ga hier zeker vaker bestellen.

• Rianne
    Geverifieerde klant van FASHION ICON

De producten zijn van supergoede kwaliteit en het werd heel snel geleverd.

• Mandy-Lee
    Review voor FASHION ICON

Leuke webshop! De bestelling had ik op zondag gedaan en werd maandag meteen bezorgd. Superfijn zo snel! Ik ga hier zeker vaker bestellen, ze hebben soms net andere dingen dan alle andere webshops.

• Hanney
    Review voor FASHION ICON

Geweldig leuke collectie, werd helemaal vrolijk bij t uitpakken en passen. Snelle reactie en bezorging!

• Michelle
    Review voor FASHION ICON

Pakketje was snel bezorgd, vraag werd snel beantwoord en leuke collectie!

• Tess
    Review voor FASHION ICON

Fijne en snelle service! Mooie kwaliteit producten. Werd er heel blij van, cadeautje om uit te pakken!