FIRE AFFAIR
F I R E A F F A I R 🔥 Online webshop curated by @ROMYDFONSECA. Add some color to your wardrobe 🌈⚡️ #FIREAFFAIR
Sieraden, Kleding, Accessoires
8,8
Filter 119 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 56 met beschrijving

Taal

• Cerena Vacirca
    Geverifieerde klant van FIRE AFFAIR

Goede kwali en snel bezorgd

• Tamara Persson
    Geverifieerde klant van FIRE AFFAIR

Mooie producten! Ben super blij het de items die ik bij jullie heb besteld vind het super leuk op gericht jullie account&website

• Hoe beoordeel je FIRE AFFAIR?

• Maud Korsmit
    Geverifieerde klant van FIRE AFFAIR

De kleding is echt up to date en niet heel erg prijzig, maar voor 80 euro verwacht ik geen losse draadjes! Maar alles is te leuk

Antwoord van FIRE AFFAIR

Beste Maud, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen zo tevreden bent met ons assortiment. Graag komen we meer te weten over je ervaring met je meest recente aankoop. Het zou ons enorm helpen als je deze verder zou kunnen toelichten, zodat we onze product- en dienstverlening kunnen verbeteren. We zijn bereikbaar op contact@fireaffair.com of Whatsapp Business (020-2148338). Alvast bedankt en veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team FIRE AFFAIR

• Nina Lindenburg
    Geverifieerde klant van FIRE AFFAIR

Leuke artikelen/kleding, makkelijk bestellen en snelle levering. DIKKE DUIM OMHOOG

Antwoord van FIRE AFFAIR

Beste Nina, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team FIRE AFFAIR

• Flo Casteels

Goed!!! Mooie kleren

Antwoord van FIRE AFFAIR

Beste Flo, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team FIRE AFFAIR

• Zoë Stam
    Geverifieerde klant van FIRE AFFAIR

Fantastische items en Romy is een topper. Heb heel de collectie bijna al🤭

Antwoord van FIRE AFFAIR

Beste Zoë, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat we je steeds weer tevreden kunnen maken met onze collectie. Wij vinden jou ook een topper! Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team FIRE AFFAIR

• Apple Id Dingeldein
    Geverifieerde klant van FIRE AFFAIR

Een reëler beeld schetsen van het product op de site.

• Stephanie Buylinckx
    Geverifieerde klant van FIRE AFFAIR

De kledij was van uitstekend kwaliteit!

Antwoord van FIRE AFFAIR

Beste Stephanie, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team FIRE AFFAIR

• Fleur Fase

Super snelle service

Antwoord van FIRE AFFAIR

Beste Fleur, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team FIRE AFFAIR

• Cecilia
    Geverifieerde klant van FIRE AFFAIR

Mooie artikelen, alle informatie op de site klopt, super leuk verpakt en nette levering.

Antwoord van FIRE AFFAIR

Beste Cecilia, bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team FIRE AFFAIR