FITELASTIX®

FITELASTIX®

Altijd en overal het hele lichaam efficiënt trainen met comfortabele en onverwoestbare FITELASTIX® weerstandsbanden. Veel variatie met meer dan 40 oefeningen voor alle spiergroepen.

⚡ Premium kwaliteit
✅ Nederlands ontwerp
9,2

• Dagmar
    Review voor FITELASTIX®

Goede, nette en snelle service. Mijn product was kapot gegaan en had hun hier over gemaild. Zonder problemen hebben ze netjes hun excuses aangeboden en een heel nieuw product opgestuurd + cadeau. Mijn complimenten hier voor, ik raad hun zeker aan.

Antwoord van FITELASTIX®

Hey Dagmar! Bedankt voor je review en fijn dat we je hebben kunnen helpen. Succes met jouw FITELASTIX® workouts! 🚀

• Luke
    Review voor FITELASTIX®

Goede snellere service en levertijd.
    Fijn product.

Antwoord van FITELASTIX®

Goed om te lezen Luke, bedankt voor je beoordeling!

• Hoe beoordeel je FITELASTIX®?

• Sarah
    Review voor FITELASTIX®

De banden in gebruik om op vakantie mee te sporten. Lekker licht gewicht in de koffer en het materiaal is heel zacht. De oefeningen zijn eenvoudig en effectief en in combinatie met de heerlijke kleuren is dit een múst op reis!

Antwoord van FITELASTIX®

Wat goed om te lezen! Bedankt voor je review en veel plezier met jouw FITELASTIX workouts op reis. 🌎

• Klant

Geweldig

Antwoord van FITELASTIX®

Bedankt voor je review en veel succes met jouw FITELASTIX workouts! 💪

• Anouk
    Geverifieerde klant van FITELASTIX®

Tevreden over mijn aankoop. De youtube filmpjes geven goede suggesties voor oefeningen. Blij dat ik 2 stuks heb gekocht, dit traint voor bepaalde oefeningen fijner. Compact en licht van gewicht zodat ik ze mee op mijn reis kan nemen. Dat was het idee om tijdens mijn reis te kunnen blijven trainen/bijhouden zonder sportschool. Nog afwachten hoe dat uitpakt.

Een ster minder ivm dat de verzenddoos open was bij aflevering van de pakketdienst. Een punt van aandacht. In mijn geval zaten de twee elastics er nog wel in.

Bedankt voor je review, Anouk! 😃

Vervelend dat jouw verzenddoos open was. Helaas hebben wij geen invloed op de manier waarop vervoerders onze pakketten afleveren. We maken er in ieder geval een melding van. Veel plezier tijdens jouw FITELASTIX workouts!

• Lisette
    Review voor FITELASTIX®

Wij hadden de weerstandsbanden aangeschaft om mee te nemen op reis. Het neemt weinig ruimte in en het is ideaal dat je toch met wat meer uitdaging een workout kan doen. Het materiaal is zacht en gaat niet dubbel als er weerstand op komt te staan. Heel blij mee!

Antwoord van FITELASTIX®

Bedankt voor je review, Lisette. Gaaf om te lezen dat jullie onze weerstandsband ook hebben ontdekt. Veel plezier ervan!

• H. AB
    Review voor FITELASTIX®

Fijne producten van top kwaliteit!

Antwoord van FITELASTIX®

Goed om te lezen. Bedankt voor je review en succes met jouw FITELASTIX workouts!

• Jean Florijn
    Review voor FITELASTIX®

Zeer prettig contact en probleem werd direct verholpen. Een absolute 10 voor deze mensen

Antwoord van FITELASTIX®

Goed om te lezen, Jean. Bedankt voor je review en succes met jouw FITELASTIX workouts! 😀

• Michelle Gerlsma
    Geverifieerde klant van FITELASTIX®

Snelle levering, snel aan de slag! top

Antwoord van FITELASTIX®

Bedankt voor je bestelling en review Michelle! Dit waarderen we enorm. Veel succes met jouw FITELASTIX workouts! 💪

• Flip
    Review voor FITELASTIX®

Snelle levering en erg fijn product. Meteen nog een extra gekocht. Aanrader!

Antwoord van FITELASTIX®

Goed om te lezen dat je zo enthousiast bent, Flip. Veel succes met jouw FITELASTIX workouts! 💪

• Dominique van Doorn
    Geverifieerde klant van FITELASTIX®

Fijne communicatie, snelle verzending en goed product!

Antwoord van FITELASTIX®

Hey Dominique! Wat fijn om te lezen. Bedankt voor het achterlaten van een review, dit waarderen we enorm. Veel plezier met jouw FITELASTIX workouts! 💪

• Carolien Birnie

Snelle levering, perfect

Antwoord van FITELASTIX®

Goed om te horen Carolien, zo kun je zo snel mogelijk aan de slag met jouw FITELASTIX workouts. Succes! 💪

• Jos C
    Review voor FITELASTIX®

Ik heb onlangs elastische banden toegevoegd aan mijn trainingsroutine en ik ben heel tevreden. Het is bijvoorbeeld een ideaal hulpmiddel die pull-ups lichter maken.

Antwoord van FITELASTIX®

Mooie toevoeging Jos, bedankt voor jouw beoordeling!

• Joost
    Review voor FITELASTIX®

Goede kwaliteit voor een goede prijs, snelle verzending!

Goed om te horen Joost, succes met jouw FITELASTIX workouts! 💪

• Lieke
    Review voor FITELASTIX®

Geweldig product en geweldige service! Neem de band altijd mee naar de sportschool en ook op vakantie super makkelijk mee te nemen. Veel beter dan je standaard weerstand band!

Antwoord van FITELASTIX®

Bedankt voor je beoordeling Lieke, welkom bij de club van ontdekkers! 😀

• Jz94
    Review voor FITELASTIX®

Hele goede en snelle service. Top product. Fijn in gebruik!

Antwoord van FITELASTIX®

Tof dat je FITELASTIX hebt ontdekt. 🚀 Bedankt voor je beoordeling!