FLASKE.com

FLASKE.com

- STIJLVOL & DUURZAAM
FLASKE biedt een unieke selectie van milieuvriendelijke On-The-Go producten en waterflessen met bedrijfslogo aan die je helpen het dagelijkse afval te verminderen.

Onze herbruikbare waterflessen en koffiebekers zijn gemaakt van topkwaliteit roestvrij staal dat jouw dranken tot 12 uur warm en tot 24 uur koud houdt. Onze selectie van geïsoleerde drinkbekers en lekvrije voedselpotten zijn perfect om je smoothies, soepen en zelfgemaakte lunches mee naar het werk te nemen.

Al onze top-producten zijn er in verschillende kleuren en patronen. Van strak matzwart tot levendig geel of een bloemenprint, je kunt kiezen voor het ontwerp dat bij jou past. Onze FLASKE thermosfles is zelfs verkrijgbaar in vier maten, perfect voor onderweg, sporten of zomerpicknicks.

Hier bij FLASKE stimuleren we iedereen om praktische en duurzame keuzes te maken. Samen kunnen we de plasticvervuiling verminderen en de planeet herstellen.

- ONZE MISSIE
Bij een bezoek aan de stranden in Zuid-Amerika in 2017 werd Ruben, de oprichter van FLASKE, geconfronteerd met ons onzorgvuldig gebruik en onverantwoordelijke deposal van plastic.

Wat ooit prachtige bezienswaardigheden van de natuur waren, zijn nu ecologische nachtmerries. Plastic afval op de stranden is slechts het topje van de ijsberg. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1,15 en 2,41 ton plastic in de oceaan terechtkomt via de rivieren. Het grootste deel van het plastic afval van de wereld wordt verzameld in vijf enorme vuilnisbelten die zich bevinden in oceanen over de hele wereld. De grootste daarvan beslaat een gebied dat meer dan drie keer zo groot is als Frankrijk in de Stille Oceaan!

Geschokt door de plastische vervuiling werd Ruben's liefdesverdriet de FLASKE-missie:

- Verminderen van plastic afval
- Bewustmaking
- Red de oceanen.

Door onze On-The-Go producten te maken van hoogwaardig roestvrij staal, levert FLASKE producten die duurzaam genoeg zijn om een leven lang mee te gaan.
1.930 klantbeoordelingen
Filter 1510 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1070 met beschrijving

• Kim van Meeteren

Ik

• Danielle Sieswerda
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Goede service, snelle levering.

• Hoe beoordeel je FLASKE.com?

• Mireille
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Zo besteld, gratis verzending en de volgende dag in huis. Super tevreden!

• Noah Frankenhuijzen
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Meeste producten zijn 29,95 en geven dan ook heel eerlijk gratis verzending vanaf die prijs. Niet zo flauw als bijvoorbeeld gratis verzending vanaf 30€. Bovendien erg snel bezorgd, volgende dag in huis! En met leuke koker erbij.

• Mario Van Weerst
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle levering en product was super

• Melanie Vergouwen
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Duidelijke website, leuke kleuren voor de fles ook leuk dat je naam kan laten graveren en hele snelle verzending en ontvangen

• Mylène
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Zeer snelle service goed verpakt en goede kwaliteit

• Wendy Vandenbulcke

Snelle service goede prijs