FLASKE.com

FLASKE.com

- STIJLVOL & DUURZAAM
FLASKE biedt een unieke selectie van milieuvriendelijke On-The-Go producten en waterflessen met bedrijfslogo aan die je helpen het dagelijkse afval te verminderen.

Onze herbruikbare waterflessen en koffiebekers zijn gemaakt van topkwaliteit roestvrij staal dat jouw dranken tot 12 uur warm en tot 24 uur koud houdt. Onze selectie van geïsoleerde drinkbekers en lekvrije voedselpotten zijn perfect om je smoothies, soepen en zelfgemaakte lunches mee naar het werk te nemen.

Al onze top-producten zijn er in verschillende kleuren en patronen. Van strak matzwart tot levendig geel of een bloemenprint, je kunt kiezen voor het ontwerp dat bij jou past. Onze FLASKE thermosfles is zelfs verkrijgbaar in vier maten, perfect voor onderweg, sporten of zomerpicknicks.

Hier bij FLASKE stimuleren we iedereen om praktische en duurzame keuzes te maken. Samen kunnen we de plasticvervuiling verminderen en de planeet herstellen.

- ONZE MISSIE
Bij een bezoek aan de stranden in Zuid-Amerika in 2017 werd Ruben, de oprichter van FLASKE, geconfronteerd met ons onzorgvuldig gebruik en onverantwoordelijke deposal van plastic.

Wat ooit prachtige bezienswaardigheden van de natuur waren, zijn nu ecologische nachtmerries. Plastic afval op de stranden is slechts het topje van de ijsberg. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1,15 en 2,41 ton plastic in de oceaan terechtkomt via de rivieren. Het grootste deel van het plastic afval van de wereld wordt verzameld in vijf enorme vuilnisbelten die zich bevinden in oceanen over de hele wereld. De grootste daarvan beslaat een gebied dat meer dan drie keer zo groot is als Frankrijk in de Stille Oceaan!

Geschokt door de plastische vervuiling werd Ruben's liefdesverdriet de FLASKE-missie:

- Verminderen van plastic afval
- Bewustmaking
- Red de oceanen.

Door onze On-The-Go producten te maken van hoogwaardig roestvrij staal, levert FLASKE producten die duurzaam genoeg zijn om een leven lang mee te gaan.
Filter 219 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 184 met beschrijving

• N'deye Sagna

Snelle levering!

• Lieuwe Haanstra
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Nette service, goed product!

• Hoe beoordeel je FLASKE.com?

• Lara Foreman

• Josanne van 't Hul
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle levering, snel en vriendelijk in contact en echt kwaliteit van de fles.

• Khadija Jabri
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Ten eerste: omdat de producten duurzaam en goed voor het milieu zijn met redelijke prijzen en af en toe acties. Ten tweede: wegens de hele snelle levering ook als je een product laat graveren. Dit laatse punt is echt een topper! Ps: Dankjulliewel voor jullie fijne service en hard werk tijdens deze onvergetelijke tijden.

• Anja Hendrix
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Fijne duurzame producten, snelle levering

• Jara Spruijtenburg
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Ze bieden op overzichtelijke wijze verschillende toffe items aan, met hippe designs. Zowel de waterfles als de koffiebeker isoleren goed waardoor koffie en thee warm blijft en water gekoeld!

• Gwan Tjia
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Goed product en snelle levering

• koen stehmann

top product.......duurzaam