FLASKE.com

FLASKE.com

- STIJLVOL & DUURZAAM
FLASKE biedt een unieke selectie van milieuvriendelijke On-The-Go producten en waterflessen met bedrijfslogo aan die je helpen het dagelijkse afval te verminderen.

Onze herbruikbare waterflessen en koffiebekers zijn gemaakt van topkwaliteit roestvrij staal dat jouw dranken tot 12 uur warm en tot 24 uur koud houdt. Onze selectie van geïsoleerde drinkbekers en lekvrije voedselpotten zijn perfect om je smoothies, soepen en zelfgemaakte lunches mee naar het werk te nemen.

Al onze top-producten zijn er in verschillende kleuren en patronen. Van strak matzwart tot levendig geel of een bloemenprint, je kunt kiezen voor het ontwerp dat bij jou past. Onze FLASKE thermosfles is zelfs verkrijgbaar in vier maten, perfect voor onderweg, sporten of zomerpicknicks.

Hier bij FLASKE stimuleren we iedereen om praktische en duurzame keuzes te maken. Samen kunnen we de plasticvervuiling verminderen en de planeet herstellen.

- ONZE MISSIE
Bij een bezoek aan de stranden in Zuid-Amerika in 2017 werd Ruben, de oprichter van FLASKE, geconfronteerd met ons onzorgvuldig gebruik en onverantwoordelijke deposal van plastic.

Wat ooit prachtige bezienswaardigheden van de natuur waren, zijn nu ecologische nachtmerries. Plastic afval op de stranden is slechts het topje van de ijsberg. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1,15 en 2,41 ton plastic in de oceaan terechtkomt via de rivieren. Het grootste deel van het plastic afval van de wereld wordt verzameld in vijf enorme vuilnisbelten die zich bevinden in oceanen over de hele wereld. De grootste daarvan beslaat een gebied dat meer dan drie keer zo groot is als Frankrijk in de Stille Oceaan!

Geschokt door de plastische vervuiling werd Ruben's liefdesverdriet de FLASKE-missie:

- Verminderen van plastic afval
- Bewustmaking
- Red de oceanen.

Door onze On-The-Go producten te maken van hoogwaardig roestvrij staal, levert FLASKE producten die duurzaam genoeg zijn om een leven lang mee te gaan.
1.524 klantbeoordelingen
Filter 1193 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 840 met beschrijving

• Janine van Leeuwenberg
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Mooi en goed verpakt, snelle verzending. Mooi product. Heel tevreden mee

• Lisa Senden
    Review voor FLASKE.com

Geweldige service, snel geleverd, na 15:00 besteld en alsnog de volgende dag binnen, echt top. Gravering zit er goed in en heel mooi verpakt in een ronde koker en binnen in ook nog een keer verpakt in een mooi zakje. Echt een top service.

• Hoe beoordeel je FLASKE.com?

• Jolien Peirsman
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Leuk flaske, houd het water lekker fris 🙂

• Andre Sonderman
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Heb je vragen of problemen, een mailtje is voldoende voor een snelle en goede reactie.

• emanuel van exaerde
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

goede service hadden keuze gemaakt en werd attent gemaakt voor de fles doppen die niet zouden passen heel simpel om te veranderen via mail prima zo dank u

• Nancy Booij-lieuwes van Dinther.

Gemakkelijke website
    En alles is duidelijk

• Margreet Kokshoorn
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

goede service en mooie producten

• Laurens S

Snelle levering en overzichtelijk

• Mireille Tourlamain
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle bediening! Zeer degelijke verpakking, Flaske is top!

• Patries De Hoon
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle levering. En je krijgt bericht wanneer je de bestelling thuis kunt verwachten.