FLASKE.com

FLASKE.com

- STIJLVOL & DUURZAAM
FLASKE biedt een unieke selectie van milieuvriendelijke On-The-Go producten en waterflessen met bedrijfslogo aan die je helpen het dagelijkse afval te verminderen.

Onze herbruikbare waterflessen en koffiebekers zijn gemaakt van topkwaliteit roestvrij staal dat jouw dranken tot 12 uur warm en tot 24 uur koud houdt. Onze selectie van geïsoleerde drinkbekers en lekvrije voedselpotten zijn perfect om je smoothies, soepen en zelfgemaakte lunches mee naar het werk te nemen.

Al onze top-producten zijn er in verschillende kleuren en patronen. Van strak matzwart tot levendig geel of een bloemenprint, je kunt kiezen voor het ontwerp dat bij jou past. Onze FLASKE thermosfles is zelfs verkrijgbaar in vier maten, perfect voor onderweg, sporten of zomerpicknicks.

Hier bij FLASKE stimuleren we iedereen om praktische en duurzame keuzes te maken. Samen kunnen we de plasticvervuiling verminderen en de planeet herstellen.

- ONZE MISSIE
Bij een bezoek aan de stranden in Zuid-Amerika in 2017 werd Ruben, de oprichter van FLASKE, geconfronteerd met ons onzorgvuldig gebruik en onverantwoordelijke deposal van plastic.

Wat ooit prachtige bezienswaardigheden van de natuur waren, zijn nu ecologische nachtmerries. Plastic afval op de stranden is slechts het topje van de ijsberg. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1,15 en 2,41 ton plastic in de oceaan terechtkomt via de rivieren. Het grootste deel van het plastic afval van de wereld wordt verzameld in vijf enorme vuilnisbelten die zich bevinden in oceanen over de hele wereld. De grootste daarvan beslaat een gebied dat meer dan drie keer zo groot is als Frankrijk in de Stille Oceaan!

Geschokt door de plastische vervuiling werd Ruben's liefdesverdriet de FLASKE-missie:

- Verminderen van plastic afval
- Bewustmaking
- Red de oceanen.

Door onze On-The-Go producten te maken van hoogwaardig roestvrij staal, levert FLASKE producten die duurzaam genoeg zijn om een leven lang mee te gaan.
9,4
Filter 2316 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1530 met beschrijving

• Tineke van de Wijdeven-Crützen
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Een prachtig product zeker ook voor op reis en warme dagen. Bovendien mooie uitstraling. Goed verzorgd en afgewerkt product.

• Andy Corthouts

Beste
    Vraagje kan het zijn dat uw huidige doppen niet op de oudere flesjes passen. Groetjes

• Hoe beoordeel je FLASKE.com?

• Anoniem
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Mooie koffiebeker. Werkt ook prima. De koffie blijft heel lang warm. Jammer alleen dat het groen van de beker iets afwijkt van het groen van de deksel.

• Marianne Tukker
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Mooie producten enbeen goede prijs.

• Patricia
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Mooie flessen die de inhoud lang koel houden. Snelle bezorging.

• Dorine
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Heel toffe flessen en goeie sevice

• Maarten Roemers
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Toppers! Blij met mijn bestelling.

• Lydia Desaegher
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Netjes ingepakt en tijdig geleverd.

• Dave R
    Review voor FLASKE.com

2 flessen van 750 ml besteld en 2 bekers van 380ml. Snelle levering en goede kwaliteit.

Ik gebruik de bekers voor koffie warm te houden (gewoonlijk is deze een 3-tal uur later op en dus nog steeds goed warm). De inhoud van de flessen blijven ook steeds goed koud.
    Ook het contact met de klantendienst gaat erg vlot. Binnen het uur antwoord en oplossingen op vragen! Top service.
    Bekers/flessen zijn ook lekvrij!

Een echte aanrader. Ik ben vaak nogal wantrouwig om online iets te bestellen en kijk dan naar de reviews. Deze reviews liegen niet.

Bij een volgende nood aan een fles/beker/… weet ik waar ik moet zijn!

• Twistercur
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Prachtige spullen, werken goed en doen wat er gepubliceerd staat.

• Ingrid Brienen
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Dat duurt wel lang hè? Dus beetje teleurgesteld

• Koen van Asten
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle levering en goede kwaliteit.

• Lenka Zamecnikova
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Zeer goede producten, goede klantendienst

• Wilma Huizinga
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Blij met deze fles ik er twee een voor mij en een voor mijn man heerlijk om te gebruiken in de vakantie alles blijft heerlijk koud top fles

• Diane
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Mooi materiaal, werkt prima voor mij

• kat
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Heel mooi van kleur,ligt goed in de hand en gemakkelijk in onderhoud alleen spijtig dat er geen sportdop bij zit als je dit nabesteld kost het je het dubbele voor op te sturen

• Eve Wouters
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Ruime keuze, echt leuke flessen 🥰

• Truus
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Goed service, mooi en netjes verpakt..mooi dessin...ben er erg blij mee...

• Suzanna Van Camp
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Een snelle en betrouwbare service waarop je kan rekenen en die ook nog eens kwaliteit leveren wat hun producten betreft. Niet alleen hun producten zijn van kwaliteit. Maar ook de kwaliteit van het leveringsproces. Stevige verpakkingen zodat de producten geen schade kunnen oplopen tijdens het leveringsproces. Ik ben een tevreden klant ook al was ik in het begin een beetje wantrouwig vermits het mijn eerste keer was dat ik een bestelling deed bij " Flaske.com". Maar ik kan het iedereen aanraden. Wat je ziet en besteld op hun site, krijg je ook aan. En dat is zeker kwaliteit aan een voordelige prijs. Dus een dikke pluim voor " Flaske.com".

• Sam Zonneveld
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Prachtig flesje. Paar jaar geleden een gekocht nog altijd erg blij mee. Nu nog een extra gekocht, ziet er weer mooi uit! Handig voor sporten, vakantie, kokend water voor onderweg!