FLASKE.com

FLASKE.com

- STIJLVOL & DUURZAAM
FLASKE biedt een unieke selectie van milieuvriendelijke On-The-Go producten en waterflessen met bedrijfslogo aan die je helpen het dagelijkse afval te verminderen.

Onze herbruikbare waterflessen en koffiebekers zijn gemaakt van topkwaliteit roestvrij staal dat jouw dranken tot 12 uur warm en tot 24 uur koud houdt. Onze selectie van geïsoleerde drinkbekers en lekvrije voedselpotten zijn perfect om je smoothies, soepen en zelfgemaakte lunches mee naar het werk te nemen.

Al onze top-producten zijn er in verschillende kleuren en patronen. Van strak matzwart tot levendig geel of een bloemenprint, je kunt kiezen voor het ontwerp dat bij jou past. Onze FLASKE thermosfles is zelfs verkrijgbaar in vier maten, perfect voor onderweg, sporten of zomerpicknicks.

Hier bij FLASKE stimuleren we iedereen om praktische en duurzame keuzes te maken. Samen kunnen we de plasticvervuiling verminderen en de planeet herstellen.

- ONZE MISSIE
Bij een bezoek aan de stranden in Zuid-Amerika in 2017 werd Ruben, de oprichter van FLASKE, geconfronteerd met ons onzorgvuldig gebruik en onverantwoordelijke deposal van plastic.

Wat ooit prachtige bezienswaardigheden van de natuur waren, zijn nu ecologische nachtmerries. Plastic afval op de stranden is slechts het topje van de ijsberg. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1,15 en 2,41 ton plastic in de oceaan terechtkomt via de rivieren. Het grootste deel van het plastic afval van de wereld wordt verzameld in vijf enorme vuilnisbelten die zich bevinden in oceanen over de hele wereld. De grootste daarvan beslaat een gebied dat meer dan drie keer zo groot is als Frankrijk in de Stille Oceaan!

Geschokt door de plastische vervuiling werd Ruben's liefdesverdriet de FLASKE-missie:

- Verminderen van plastic afval
- Bewustmaking
- Red de oceanen.

Door onze On-The-Go producten te maken van hoogwaardig roestvrij staal, levert FLASKE producten die duurzaam genoeg zijn om een leven lang mee te gaan.
Filter 549 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 405 met beschrijving

• Lynn Laumen
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Geweldige service! Vragen werden snel beantwoord

• Erwin Koster
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Een bedrijf met een transparante missie en visie. Mooi product voor een kleine investering.

• Hoe beoordeel je FLASKE.com?

• Petra van der Linden
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Zeer goede service. Vragen werden snel beantwoord. Ik kon tot op het laatste moment een wijziging doorgeven. Daarna werd het naar wens geleverd. Zeer tevreden.

• Erna Dunning
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle levering, mooi verpakt, doet z'n werk goed. Had in de route de flaske meegenomen en nog lekkere hete thee aan het eind. Prima dus

• H van Horen

Goede service, netjes verzonden. WYSIWYG

• Majid Ismail
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Kwaliteit is echt goed voelt stevig en drinkt makkelijk ik zou Flaske aanraden aan iedereen die een plastic fles heeft of zoals ik weinig water drinkt! Geweldige service mijn eerste keuze was uitverkocht maar Flaske dacht met me mee en uit eindelijk kwamen we uit met een andere model wat ook heel mooi was maar ze hadden een mooi cadeau erbij gegeven waar ik ontzettend blij mee ben!

• Mik Schipper-Siemeling
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Goede service, reactie tijd op vraag snel en hulpvaardig. Prachtig product! Er wordt nu door onze 7 jarige met de sportdop heel veel water gedronken, omdat het zo lekker is uit deze coole fles in zijn favo kleur met naam. Enige minpuntje daarom geen 5 sterren de opdruk =naam wel beetje klein, zeker vergeleken met de brandname FLASKE

• Rachelle Kroes
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Goede service en goede producten

• Annick de Waal
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Prachtig design! Drinkt heerlijk! Mooie verpakking! Leuk met je naam erop!

• Marijke Buysen
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Goed geholpen na telefonisch contact. Volgende dag de bestelling al in huis, super !