FLASKE.com

FLASKE.com

- STIJLVOL & DUURZAAM
FLASKE biedt een unieke selectie van milieuvriendelijke On-The-Go producten en waterflessen met bedrijfslogo aan die je helpen het dagelijkse afval te verminderen.

Onze herbruikbare waterflessen en koffiebekers zijn gemaakt van topkwaliteit roestvrij staal dat jouw dranken tot 12 uur warm en tot 24 uur koud houdt. Onze selectie van geïsoleerde drinkbekers en lekvrije voedselpotten zijn perfect om je smoothies, soepen en zelfgemaakte lunches mee naar het werk te nemen.

Al onze top-producten zijn er in verschillende kleuren en patronen. Van strak matzwart tot levendig geel of een bloemenprint, je kunt kiezen voor het ontwerp dat bij jou past. Onze FLASKE thermosfles is zelfs verkrijgbaar in vier maten, perfect voor onderweg, sporten of zomerpicknicks.

Hier bij FLASKE stimuleren we iedereen om praktische en duurzame keuzes te maken. Samen kunnen we de plasticvervuiling verminderen en de planeet herstellen.

- ONZE MISSIE
Bij een bezoek aan de stranden in Zuid-Amerika in 2017 werd Ruben, de oprichter van FLASKE, geconfronteerd met ons onzorgvuldig gebruik en onverantwoordelijke deposal van plastic.

Wat ooit prachtige bezienswaardigheden van de natuur waren, zijn nu ecologische nachtmerries. Plastic afval op de stranden is slechts het topje van de ijsberg. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1,15 en 2,41 ton plastic in de oceaan terechtkomt via de rivieren. Het grootste deel van het plastic afval van de wereld wordt verzameld in vijf enorme vuilnisbelten die zich bevinden in oceanen over de hele wereld. De grootste daarvan beslaat een gebied dat meer dan drie keer zo groot is als Frankrijk in de Stille Oceaan!

Geschokt door de plastische vervuiling werd Ruben's liefdesverdriet de FLASKE-missie:

- Verminderen van plastic afval
- Bewustmaking
- Red de oceanen.

Door onze On-The-Go producten te maken van hoogwaardig roestvrij staal, levert FLASKE producten die duurzaam genoeg zijn om een leven lang mee te gaan.
1.434 klantbeoordelingen
Filter 1032 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 733 met beschrijving

• Moniique Damhoff

De kleuren beter weergeven

• Bianca Remijn
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle service en een mooi en goed product

• Hoe beoordeel je FLASKE.com?

• Caroline
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle levering mooie producten!

• Angelique Berfelo

Prima fles, goede klantenservice

• Crista van Boven
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Erg handige fles en snelle levering

• Sylvia Schutten
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Geweldige service. Snelle beantwoording van de mail.

• Esther
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Goede kwaliteit, snelle service!

• Kenneth Frederickx
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Eindelijk de fles die doet wat het zegt super gemakelijk in onderhoud en oneindig handig voor alle mensen en het is voor fris maar ook warme dranken 🤪🤪🤪🤪🤪

• Kees en Ozzy
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Uitmuntende produkten; 2 flessen van 250 ml elk (voor in de auto)en 1 fles van 500 ml aangeschaft na een eerdere kennismaking van 1 fles van 500 ml. Licht gewicht en goede bewaarduur voor zowel warme als koude vloeistof.

• Mila
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle levering en mooi product