FLASKE.com

FLASKE.com

- STIJLVOL & DUURZAAM
FLASKE biedt een unieke selectie van milieuvriendelijke On-The-Go producten en waterflessen met bedrijfslogo aan die je helpen het dagelijkse afval te verminderen.

Onze herbruikbare waterflessen en koffiebekers zijn gemaakt van topkwaliteit roestvrij staal dat jouw dranken tot 12 uur warm en tot 24 uur koud houdt. Onze selectie van geïsoleerde drinkbekers en lekvrije voedselpotten zijn perfect om je smoothies, soepen en zelfgemaakte lunches mee naar het werk te nemen.

Al onze top-producten zijn er in verschillende kleuren en patronen. Van strak matzwart tot levendig geel of een bloemenprint, je kunt kiezen voor het ontwerp dat bij jou past. Onze FLASKE thermosfles is zelfs verkrijgbaar in vier maten, perfect voor onderweg, sporten of zomerpicknicks.

Hier bij FLASKE stimuleren we iedereen om praktische en duurzame keuzes te maken. Samen kunnen we de plasticvervuiling verminderen en de planeet herstellen.

- ONZE MISSIE
Bij een bezoek aan de stranden in Zuid-Amerika in 2017 werd Ruben, de oprichter van FLASKE, geconfronteerd met ons onzorgvuldig gebruik en onverantwoordelijke deposal van plastic.

Wat ooit prachtige bezienswaardigheden van de natuur waren, zijn nu ecologische nachtmerries. Plastic afval op de stranden is slechts het topje van de ijsberg. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1,15 en 2,41 ton plastic in de oceaan terechtkomt via de rivieren. Het grootste deel van het plastic afval van de wereld wordt verzameld in vijf enorme vuilnisbelten die zich bevinden in oceanen over de hele wereld. De grootste daarvan beslaat een gebied dat meer dan drie keer zo groot is als Frankrijk in de Stille Oceaan!

Geschokt door de plastische vervuiling werd Ruben's liefdesverdriet de FLASKE-missie:

- Verminderen van plastic afval
- Bewustmaking
- Red de oceanen.

Door onze On-The-Go producten te maken van hoogwaardig roestvrij staal, levert FLASKE producten die duurzaam genoeg zijn om een leven lang mee te gaan.
1.735 klantbeoordelingen
Filter 1342 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 960 met beschrijving

• Jos

Supersnelle levering

• Jacco Bijkerk
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Correcte en snelle levering.
    Er werd zelfs gebeld, voor er product werd afgestuurd. Top service !

• Hoe beoordeel je FLASKE.com?

• Bouke Hogenkamp

Ze doen wat ze belove

• Esther
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Snelle levering! De fles heeft een mooi design!

• Nathalie Kemseke
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Heel duidelijke shop - what you see is what you get, en supersnelle levering.
    Topproducten ook - superkwaliteit en heel mooi design.
    Ik ben zeer tevreden en kom zeker nog terug!

• Mieke Rhemrev

Snelle levering, prachtig product

• Liliane Peeters
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Mooie flessen en heel snelle levering

• M.J. de Kramer
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Mooi product en keurige bezorging. Leuk om iemand voor verjaarscadeau te geven.

• Julian Weymann

Alles wunderbar !

• Fieke de Wit
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Duidelijk en komen afspraak na. Voldoet aan verwachting. Mooie producten en mooie boodschap. De verpakkingen zijn erg mooi, maar 1 ipv 2 mooie verpakkingen zou het geheel nog duurzamer maken.