FLASKE.com

FLASKE.com

- STIJLVOL & DUURZAAM
FLASKE biedt een unieke selectie van milieuvriendelijke On-The-Go producten en waterflessen met bedrijfslogo aan die je helpen het dagelijkse afval te verminderen.

Onze herbruikbare waterflessen en koffiebekers zijn gemaakt van topkwaliteit roestvrij staal dat jouw dranken tot 12 uur warm en tot 24 uur koud houdt. Onze selectie van geïsoleerde drinkbekers en lekvrije voedselpotten zijn perfect om je smoothies, soepen en zelfgemaakte lunches mee naar het werk te nemen.

Al onze top-producten zijn er in verschillende kleuren en patronen. Van strak matzwart tot levendig geel of een bloemenprint, je kunt kiezen voor het ontwerp dat bij jou past. Onze FLASKE thermosfles is zelfs verkrijgbaar in vier maten, perfect voor onderweg, sporten of zomerpicknicks.

Hier bij FLASKE stimuleren we iedereen om praktische en duurzame keuzes te maken. Samen kunnen we de plasticvervuiling verminderen en de planeet herstellen.

- ONZE MISSIE
Bij een bezoek aan de stranden in Zuid-Amerika in 2017 werd Ruben, de oprichter van FLASKE, geconfronteerd met ons onzorgvuldig gebruik en onverantwoordelijke deposal van plastic.

Wat ooit prachtige bezienswaardigheden van de natuur waren, zijn nu ecologische nachtmerries. Plastic afval op de stranden is slechts het topje van de ijsberg. Geschat wordt dat er jaarlijks tussen de 1,15 en 2,41 ton plastic in de oceaan terechtkomt via de rivieren. Het grootste deel van het plastic afval van de wereld wordt verzameld in vijf enorme vuilnisbelten die zich bevinden in oceanen over de hele wereld. De grootste daarvan beslaat een gebied dat meer dan drie keer zo groot is als Frankrijk in de Stille Oceaan!

Geschokt door de plastische vervuiling werd Ruben's liefdesverdriet de FLASKE-missie:

- Verminderen van plastic afval
- Bewustmaking
- Red de oceanen.

Door onze On-The-Go producten te maken van hoogwaardig roestvrij staal, levert FLASKE producten die duurzaam genoeg zijn om een leven lang mee te gaan.
Filter 321 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 248 met beschrijving

• Lieve Ramon
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Mooie producten, stijlvolle verpakking!

• JG

Snel en goed product

• Hoe beoordeel je FLASKE.com?

• Jolanda van Groningen
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Ik was eerst niet zo tevreden over mijn fles, maar de klantenservice sprong hier direct op in . Ik moet de thermoskan niet zo vol doen, en dan is die wel goed, bedankt klantenservice.

• Manon Sloos
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Heel snelle levering, mooi product!

• Floor Harts

Duidelijke site, snelle afwikkeling

• Stijn Olbrechts

gewoon top

• Jannes van Beijsterveldt

Snelle nette levering.

• Esther
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Heel fijn product, mooi verpakt en ook nog eens snel geleverd!

• wesley van den bosch
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

perfecte service.Heel leuke stevige en goed gesloten drinkbus.Kleur van site evenaart perfect kleur zoals ze is.

• Angela Lukasse
    Geverifieerde klant van FLASKE.com

Goede en snelle service. Prachtige producten, nu eindelijk een mooie liter fles, die zijn van goede kwaliteit lastig te vinden. Gebruik gemaakt van de graveer service, heel mooi en professioneel gedaan. Ook de koffie/ thee beker is top! Ik ben dolgelukkig, een echte aanrader!