FST Computers

FST Computers

FST Computers is gespecialiseerd in reparaties van laptops, desktops, tablets en mobiele telefoons, zowel hardware als software.
Naast reparaties kunnen klanten bij ons ook terecht voor het aanschaffen van nieuwe én gebruikte laptops, desktops, tablets en mobiele telefoons voor een schappelijk prijs.
9,5
Filter 117 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 116 met beschrijving

• Dik Soeteman
    Geverifieerde klant van FST Computers

Prima verzorgd, ben zeer tevreden met de , labtop super snel

Antwoord van FST Computers

Dank u wel voor uw leuke beoordeling. U heeft een mooie, betrouwbare laptop uitgekozen. Veel plezier ermee gewenst en hopelijk tot ziens!

• Henk Roukama
    Geverifieerde klant van FST Computers

Nette gebruikte laptops en snelle service

Antwoord van FST Computers

Dank voor uw review meneer Roukama. Veel plezier gewenst met uw aankoop en hopelijk weer tot ziens!

• Hoe beoordeel je FST Computers?

• Msi p65
    Geverifieerde klant van FST Computers

Dit is al mijn 2e laptop die ik koop bij fst computers en als ik weer een laptop ga kopen dan ook weer bij fst computers Goeie Snelle Computers Laptops voor een kleine prijs vriendelijke medewerking van personeel In een Woord Top Webshop!!
    Ik raad iedereen aan als ze een goeie kwaliteit laptop of iets anders willen voor een kleine prijs koop het bij fst computers en nog bedankt voor de pen en webcam cover die ik bij mijn bestelling kreeg Jullie Zijn een Top Webshop Ik geef deze webshop een 10!!

Antwoord van FST Computers

Super! Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met uw aankoop.

• bobbie
    Geverifieerde klant van FST Computers

hallo de pc geef ik een voldoende niks mis mee
    het enige storrende is het zoem geluid wat de kast doet.
    als je je hand boven de kast legd voel je de behoorlijke zoem door je hand trekken.
    vooral als het s,avonds stil is is het net of er op de achtergrond de hele tyd een ijskast aan staat .
    verder een goeden pc maar de volgende keer niet meer zo,n kast voor ons
    de verpakking en de verzending uitstekend allemaal dat hebben ze heel goed gedaan by FST COMPUTERS
    zal er zo een pc weer kopen maar dan wel met een anderen kast
    groeten van bobbie

Antwoord van FST Computers

Dank u wel voor uw review Bobbie. Al met al veel plezier gewenst met uw aankoop!

• Joyce
    Geverifieerde klant van FST Computers

Snelle levering, pakket goed ingepakt.

Antwoord van FST Computers

Dank u wel voor uw review. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

• Pieter van der Pol
    Geverifieerde klant van FST Computers

Snelle levering ind, volgende dag in huis. Maar belangrijker voor weinig geld een prima HP laptop, win 11 voorgeïnstalleerd zonder alle HP meuk. Maar nog belangrijker, bij in gebruik nemen merkte ik direct al dat de card reader niet werkte, dit werd snel via e-mail opgelost, in het weekend nog wel!!!!!

Antwoord van FST Computers

Dank u wel voor uw review, meneer Van der Pol. Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en diensten. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

• Ron Veltman
    Geverifieerde klant van FST Computers

Super snelle levering, als ik weer een laptop zou bestellen zal dit ook bij FST Computers zijn. Had alleen gehoopt dat er een langere hardware garantie op zat, twaalf maanden in plaats van de zes maanden die er nu op zit. Maar voor de rest is het een mooie laptop en een zeer snelle levering van FST Computers.

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor uw leuke beoordeling meneer Veltman. Leuk om te lezen dat u dik tevreden bent over de levering en de laptop. Wij hopen en verwachten dat u er een lange tijd plezier van zult hebben en zien u graag een volgende keer terug!

• Ana Amorim

Great place to buy!

Antwoord van FST Computers

Thank you for your positive review. Have fun with your new product!

• Jos Manders

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Antwoord van FST Computers

Dank u wel voor uw feedback, meneer Manders. Veel plezier toegewenst met uw aanschaf!

• Jacco
    Geverifieerde klant van FST Computers

Scherpe prijs voor een mooie Canon printer en vlot bezorgd.

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te lezen dat u tevreden bent en graag tot ziens!

• h.j.m. Jansen

Antwoord van FST Computers

Dank u wel voor uw feedback. Veel plezier met de laptop gewenst!

• Gert Kuperus

Snelle en correcte levering

Antwoord van FST Computers

Hartstikke bedankt voor uw feedback! Wij wensen u veel plezier toe met uw aangeschafte product.

• Gerhard van Onna
    Geverifieerde klant van FST Computers

geduldige verkoper en uitermate behulpzaam en uitermate beleefd

Antwoord van FST Computers

Dank u wel voor uw feedback, meneer Van Onna. Goed om te lezen dat u onze service positief heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier toe met uw nieuwe laptop!

• Sandra Wijntjes
    Geverifieerde klant van FST Computers

Toen ik betaald had, kreeg ik geen e-mail ter bevestiging van de bestelling m. De dag erop contact gehad, via de chatfunctie! Dag later was de laptop er! Goede service! Degelijke mensen.

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor de leuke beoordeling mevrouw! De bevestiging van uw bestelling kwam niet aan omdat er een letter ontbrak in uw e-mailadres die wij achteraf hebben gecorrigeerd. Fijn om te lezen dat de verleende service en levering goed is verlopen. Veel plezier gewenst met uw laptop en tot ziens!

• HansB
    Review voor FST Computers

Een refurbished laptop gekocht en deze werd snel geleverd. Er zat minder geheugen in dan geadverteerd maar dit werd op mijn verzoek snel nageleverd. Ik mocht de laptop ook terugsturen voor herstel maar daar koos ik zelf niet voor.
    Na 2 maanden ging het toetsenbord kapot. Ook dat werd zeer snel zonder probleem gerepareerd. Een prima service!

Antwoord van FST Computers

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We vinden het erg prettig om te lezen dat alles naar wens is geweest.

• Thomas Clark
    Geverifieerde klant van FST Computers

Geweldige service, product optijd aangekomen en in geweldige staat. Eerste PC had ik nergens beter kunnen kopen!

Antwoord van FST Computers

Dank u wel voor uw beoordeling! Veel plezier gewenst met uw aanschaf, wij zien u graag nog een keer!

• Joao Paulo Cioccari da Cruz

Very good

Antwoord van FST Computers

Thank you for your review Joao!

• Kristy Boerboom
    Geverifieerde klant van FST Computers

Top service, vriendelijk winkelpersoneel en snelle afhandeling.

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor uw leuke beoordeling. Goed om te horen dat alles naar wens verlopen is! Veel plezier gewenst met uw aankoop.

• Rob Pruim

snel service !

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

• Willem Plaisier
    Geverifieerde klant van FST Computers

Snelle levering, computer in goede conditie

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor uw beoordeling, meneer Plaisier. Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering en dat de computer in goede conditie is afgeleverd. Graag horen wij hoe wij onze service en diensten nog meer kunnen verbeteren voor vijf sterren. U mag altijd een mail sturen naar info@fstcomputers.nl.