FST Computers

FST Computers is gespecialiseerd in reparaties van laptops, desktops, tablets en mobiele telefoons, zowel hardware als software.
Naast reparaties kunnen klanten bij ons ook terecht voor het aanschaffen van nieuwe én gebruikte laptops, desktops, tablets en mobiele telefoons voor een schappelijk prijs.
Filter 60 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 59 met beschrijving

• Morgan Sir
    Geverifieerde klant van FST Computers

Snelle verzending en goede service

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen. Veel plezier gewenst met uw mooie Lenovo laptop!

• Hans Soer
    Geverifieerde klant van FST Computers

Uitstekende communicatie, zeer goede service. Geleverde laptop prima !

Antwoord van FST Computers

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Soer. Veel plezier gewenst met uw laptop en wellicht tot de volgende keer!

• Hoe beoordeel je FST Computers?

• Geert Vinke
    Geverifieerde klant van FST Computers

Mooi product (HP ProBook refurbished), prettig telefonisch contact en goede service!

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor uw positieve beoordeling, meneer Vinke. Wij wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aanschaf en hopelijk tot de volgende keer!

• Hans Stasse
    Geverifieerde klant van FST Computers

Snell levering tegen mooie prijzen.

Antwoord van FST Computers

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Stasse! Veel plezier gewenst met uw mooie HP ProBook 470 G4.

• Jason
    Review voor FST Computers

Geweldig service er was wat aan de hand met de laptop. Maar dat was geen probleem kon hem gratis terug sturen. Ze hebben er na gekeken en het voor me opgelost. Binnen een dag en ik hem weer terug. De meneer is ook heel vriendelijk over de mail en ze reageren snel. Als ik ooot nog eat nodig heb kom ik zeker terug!

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor je positieve review en het vertrouwen in ons, Jason!

• Regina Sarkoziova
    Geverifieerde klant van FST Computers

I am receiving broken phone iPhone not working microform and speaker

Dear mrs. Sarkoziova,

We received a call yesterday saying that the iPhone 7 Plus microphone is not working. We didn't know this, otherwise we would never have sent it like this.
    To ensure that the product is good, we provide a guarantee. I've sent you a return label after telephone contact yesterday. If you return the phone, we can repair and return the phone under warranty.

We're sad to see you've only given us one star for a problem that can be solved. I hope you can return the phone so we can sort it out for you. I also hope you delete or change your negative review. We are here to help our customers in a good way.

Kind regards,

• Jeannetta Richardson Rivas hernandez
    Geverifieerde klant van FST Computers

Received in excellent condition within 2 days.

Antwoord van FST Computers

Thank you for your positive review, Jeannetta!

• Edwin Kauderer
    Geverifieerde klant van FST Computers

Snelle levering, goede prijs en behuizing als nieuw.

Antwoord van FST Computers

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze product. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

• Shirley Boerleider

hallo

Antwoord van FST Computers

Hallo mevrouw Boerleider, bedankt voor de vijf sterren!

• Andretti C
    Geverifieerde klant van FST Computers

tevreden met deze refurbished Acer 14" laptop bestelling ziet er als nieuw uit,helaas geen handleiding erbij maar heb het op internet gevonden,bezorging ook prima volgende dag al in ontvangst mogen nemen,

Antwoord van FST Computers

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u onze product positief ervaart! Bij vele refurbished laptops zit er geen handleiding meer bij, maar dit is inderdaad makkelijk te vinden op internet.