FURNIDIRECT.NL

FURNIDIRECT.NL

Furnidirect.nl is een webwinkel in grote en kleine meubelen, woonprogramma's en woonaccessoires. Wij bieden unieke merken aan van goede kwaliteit in een zeer betaalbare collectie.
9,0
Filter 498 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 282 met beschrijving

• Johan Roos
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Product prima maar bezorgbedrijf zeer slecht!!!! Drama track trace systeem wat iedere keer uren opschuift. 8-9 uur werd na 14 uur en dat 2 dagen op rij. Werd niet bij buren bezorgd 1e keer en ook geen afhaalpunt. Bijna 2 dagen voor vrij moeten nemen

• Sjef Peeters
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Lang moeten wachten, maar was het voor deze prijs zeker waard.
    Zijn tevreden met de geleverde kapstok en op de manier waarop men ons op de hoogte heeft gebracht m.b.t. de wachttijd, er werd zelfs nog een keer gebeld om te overleggen, konden evt. de betaling laten retourneren, gezien de lange wachttijd. We hebben rustig afgewacht.
    Top, aanrader.

• Hoe beoordeel je FURNIDIRECT.NL?

• Leo Knies
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Na bestelling door fabriek snel uitgeleverd. Helaas was per ongeluk het verkeerde model geleverd. Furnidirect heeft direct geregeld dat ik alsnog het goede modrl heb ontvangen, zonder dat ik daar ook maar iets voor heb hoeven doen. Mijn complimenten voor de geleverde service.

• Nico Faase
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Aflevering kon goed afgestemd worden wanneer artikel geleverd kon worden

• Maanman
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

De levering duurde 6 i.p.v. 3 weken en het werd buiten neergezet door de bezorger.

• Hetty
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Het kastje is precies als op de foto, zit stevig in elkaar. Het kostte wel uren om in elkaar te zetten en uiteindelijk was er een scharnier verbogen. Een handige buurman wist m terug te buigen. Mijn man en zoon hebben maat 45 en dat is te groot voor dit kastje. Mijn schoenen (maat 41) passen wel goed. Al met al viel het dus een beetje tegen.
    De verzending en klantenservice waren verder helemaal in orde.

• Rene de Jong

Goede service, snelle levering

• Paula Hendrikx
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Snelle levering op de afgesproken tijd, het artikel was goed verpakt en de bezorger was vriendelijk

• Katja Rettberg

Prima service

• Laura P. S Loupatty

Snelle levering!

• YT Lo

Zeer snelle levering!! Top…product

• D. van den Heuvel
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Vrijdag bestelt, zaterdag in huis!!

• H.W.
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Duidelijke en correcte omschrijving van het product (in ons geval een kast), duidelijke foto erbij en een tekening met correcte maten. Dat is handig bij het maken van de juiste keuze. Snelle levering. Uitstekende en vriendelijke correspondentie en service toen bleek dat de kast schade had opgelopen tijdens het transport. Alles werd in korte tijd in orde gebracht voor ons.

• R. Sep
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

De levertijd was langer dan verwacht, maar hier werd duidelijk over gecommuniceerd (via mail) met de vraag of ik bereid was hierop te wachten.

• Lydia
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Prachtige producten en ontzettend goede klantenservice. Eén van met bestelde producten was niet in orde. Ik had binnen 20 minuten een antwoord én oplossing. De volgende dag was het vervangende product al in huis. Top service!

• Nienke
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Snelle levering en prima service.

• Cornel
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

De sidetable werd ontzettend snel bezorgd.
    Alle onderdelen keurig ingepakt en handleiding erbij. Nog niet in elkaar gezet, eerst verhuizen !

• Pieter Spruit
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Mooie prijs, perfect verpakt, snel geleverd, helemaal goed.

• Veerle

Zo snel en correct!

• M Janssen
    Geverifieerde klant van FURNIDIRECT.NL

Snel geleverde kast voor een scherpe prijs.