Fab Kids
Verkoop van baby- en kinderkleding en accessoires.
Bij Fab Kids vind je het allemaal! Fab Kids heeft een leuk assortiment van stoere en schattige baby-en kinderkleding en hippe merken. Deze merken worden speciaal met liefde met de hand gemaakt en vind je bij Fab Kids in de shop: KMDB, Rookies, Baby's Closet, Fashion Kids NL, R Rebels Kids Clothing, OUaPC, OneByMason, Rock This Kid, By Xavi, Little Wish en Sibble.

Babykleding en kinderkleding
Bij Fab Kids vind je baby- en kinderkleding vanaf maat 50 tot en met 164. Zoek jij een rompertje, een stoere broek of een schattig rokje? Meisjeskleding of jongenskleding? Fab Kids heeft een uitgebreid assortiment.

Gepersonaliseerde producten
Een extra uniek product? Bij Fab Kids slaag je ook voor gepersonaliseerde producten. Denk aan een gepersonaliseerd kindershirt of een gepersonaliseerd speenkoord of bijtkoord

Nieuwe trends
Fab Kids is altijd op zoek naar de nieuwst trends op het gebied van babykleding en kinderkleding. Wij vernieuwen ons aanbod continue met nieuwe producten of merken. Neem dus gauw een kijkje in de webshop en laat je verrassen door ons aanbod!

Lidmaatschap per 01-04-2024 stopgezet

9,7

• Wouter Reijntjes

Helemaal goed !

• Romy de kok
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Geweldige communicatie en super snel verzonden. Kwaliteit is ook super. Vragen werden gelijk beantwoord en er werd bedankt voor de order en dat in deze tijd chapeau!

• Sanne Aben

Erg mooie badponcho’s!!

• Els Vogels
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Snelle service en leuke artikelen!

• Patricia
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Mijn product kwam beschadigd binnen, ik heb een mailtje gestuurd maar helaas nog niks vernomen van Fab Kids..

Geverifieerde klant van Fab Kids

Mooie kleding goede prijzen snelle levering

• M. Trijsburg
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Leuke babykleding, pakketje kon door de bus en lag redelijk snel na bestellen op de mat.

• Marjolein Klok
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Prachtig badjasje voor onze jongste kleindochter, en geweldige service!!

• Neomi de Vogel
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Heerlijke kleertjes en de leggings zijn super lang te dragen! Van top kwaliteit en fijn contact! Aanrader!!

• Marina Cusmano
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Excellent service ainsi que qualité reçu rapidement

Prachtige kleding goede service

• Norah Kemp
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Er zouden haarbanden bij de 2 pakjes zitten, die zaten er niet bij. Bij 1 zat een ceintuur bij de ander miste de ceintuur.

• Kirsten Koppelaar
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Super. Vriendelijke mensen, denken met je mee. Ik had zelf een fout gemaakt bij het invoeren van mijn adres. Ze bellen gelijk nadat je mailt en lossen het op! Helemaal tevreden met deze goede service!!

• Mary
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Mooie kleding en goede kwaliteit.

• Amy Lansdorp

Super leuke kleertjes 🥰

Geverifieerde klant van Fab Kids

Prachtige baby kleding snelle en correcte levering.

• Sylvana Muller-Corneille

Super!

• Mandy
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Makkelijk site en snelle levering

• Margo Kruize
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Leuke kleding en goede service

• Lianne Van der pluijm
    Geverifieerde klant van Fab Kids

Zeer snelle levering, mooie kwaliteit kleding en leuk! Heel blij mee.